Kenmore elite hladilnik se ne hladi

Hladilnik

Vodila za popravilo in demontažo naprav za hlajenje hrane, vključno s hladilniki, zamrzovalniki in hladilniki.



Rep .: 157



Objavljeno: 11.2.2018



Zdravo. Imam Kenmore elitni hladilnik, ki se ne hladi. Staro je malo več kot eno leto, ne bi smelo biti nič večjega.



Poklical je lokalnega serviserja, poklical servisnega klica v višini 30 USD in rekel, da nima freona. Naročil sem piercing vrednost in lahko ustavim puščanje s freonom. Po priključitvi vsega je merilnik odčital, da ima freon. Torej plačan klic za storitev za nič, haha.

Iščem nasvet, kako naprej. Kode napak ne delujejo, ventilator in kompresor delujeta, samo ne ohlajata se.

Številka modela je 795.74023.411



Hvala vnaprej, super stran. Prebral sem veliko člankov o tem.

Komentarji:

Razmišljal sem samo o naročilu termostata in preveril, ali je to težava. Sovražite začetek nakupa nepotrebnih delov, dokler ne najdete pravega.

02.11.2018 avtor Heath med seboj

Imajo enako težavo in bi radi videli, če je kdo našel rešitev, jaz sem jo kupil pri searjih in ne more nikamor priti, če se pogovorim z njimi

24.7.2018 avtor parga444

Temperatura hladilnika Kenmore Elite 795.74022.411 se giblje med 39-53 stopinjami. Zamrzovalnik 15-30 stopinj?

30.08.2018 avtor Tony

Imam isti model in je danes pravkar prenehal delovati - kakršni koli popravki - stari dve leti - mislim, da jih je LG naredil zanje

10.03.2018 avtor Rafal Zep

Za model Kenmore Elite 79574023 sem zapravil 3 tisoč dolarjev, hladilnik in zamrzovalnik pa sta včeraj prenehala delovati. Tehnologija za popravilo Sears se danes ni pojavila, potem ko sem si vzel prost dan in ga prestavil za petek. Vmes imam hladilnik, ki ne deluje, in družina prihaja na božični praznik.

18.12.2018 avtor Janey Cope

23 Odgovori

Izbrana rešitev

Rep: 316,1 k

Živjo @zookster ,

Kaj ni hlajenje hladilnika, zamrzovalnika ali obojega?

Kateri ventilator deluje? Ventilator uparjalnika, ventilator kondenzatorja ali oboje?

Ventilator za izpust ne bo deloval z odprtimi vrati - ne želite pihati hladnega zraka skozi vrata - zato boste morali poslušati, kako teče. Zaprite in odprite vrata in poslušajte, če zaslišite, kako se zaženejo / ustavijo z zapiranjem / odpiranjem vrat.

Ali je uparjalnik ledeno hladen? To je za ploščo v zamrzovalnem predelu in ventilator za izpust.

Tukaj je povezava na dele hladilnika. Je priročen, saj daje idejo o splošni lokaciji delov

Posodobitev (12.12.2018)

Živjo @zookster ,

Vem, da ste rekli, da ste preverili hladilno sredstvo, vendar ali veste, da za aparate serije Kenmore Elite (hladilniki) obstaja pet let garancije na zaprti hladilni sistem in deset let na linearni kompresor To ni tako dobro kot zvoki. Po enem letu morate še vedno plačati za delo, da ga popravite v garanciji, ne pa tudi za dele. Nekaj ​​razmisleka, če ugotovite, da je kompresor v okvari.

Tukaj je povezava garancijskim določilom. Pomaknite se navzdol do hladilnikov

Komentarji:

Danes bom preveril dele in vas obvestil.

Ventilator, ki sem ga preveril, je za hladilnikom, skupaj s kompresorjem. Oba delujeta, vendar linije niso hladne na dotik. Kot da kompresor deluje, vendar ni vklopljen.

Nobena stran ni mrzla.

Hvala za povezavo Jayeff. Cenim vašo pomoč in objavil bom, kar bom izvedel.

12.02.2018 avtor Heath med seboj

Živjo @zookster ,

Če ni nobena stran kompresorja hladna, ali so tuljave kondenzatorja tople ali vroče?

Če ne, to pomeni, da skozi sistem ni črpano hladilno sredstvo, zato je morda kompresor v okvari. Rekli ste, da ste preverili freon. Je imel pravilen pritisk?

Če so kondenzatorske tuljave vroče, boste morali preveriti, ali sta enota za odzračevanje in ventilator zaledeneli ali ne.

Ventilator za izpuh vpiha hladen zrak skozi zamrzovalnik in tudi v hladilnik. Če ventilator za odzračevanje ne deluje, bo zamrzovalnik v bližini enote za izpraznitev hladen, drugje v zamrzovalniku pa ne.

Če sta enota in ventilator zaledeneli, to pomeni, da grelnik za odmrzovanje ne deluje, časovnik za odmrzovanje ne deluje, nadzorna plošča je pokvarjena itd.

Cikel odmrzovanja se med proizvajalci razlikuje. Običajno se pojavi enkrat na 8-12 ur delovanja hladilnika in traja približno 20-30 minut. Kompresor je izklopljen, prav tako ventilatorji in grelec. To omogoča, da se kateri koli led stopi in odteče. Temperatura v zamrzovalniku sega do 32 ° F (0 ° C). ko to doseže, se led zaradi grelnika običajno že stopi in kompresor se ponovno zažene, da zamrzovalnik spet spusti na 0 ° F (-20 ° C) pri delujočem ventilatorju za izpust

Če enota za izpraznitev ni zaledenela, preverite, ali ventilator za izpust deluje (označite loputo ventilatorja, za nekaj trenutkov zaprite vrata, nato odprite vrata in preverite, ali se je označeno rezilo premaknilo. Preverite tudi, ali je izparilna enota ledeno hladna. lahko se ga dobesedno držite s prsti, če se ga dotaknete in deluje pravilno. Nosite suhe rokavice, da čutite.

12.02.2018 avtor Jayeff

Svoj mobilni telefon sem dal na snemanje z lučko in nato zaprl vrata hladilnika, da preverim, ali je izpadel. ventilator se obrača.

24.01.2019 avtor fstmxr4u2c

Sem lastnik podjetja za popravilo aparatov. Tukaj je naravnost: prav LG LINEARNI KOMPRESOR propada. To ni težava 'sears', ampak LG. Da, Kenmore je zaščitni znak searjev, vendar še vedno propada kompresor LG. Nadaljujte tako: Pridobite nov kompresor in kondenzator ter filtrirni sušilec pod garancijo LG ali Sears in pokličite pooblaščeno osebo za popravilo aparatov, ki ima možnost zapečatenega sistema. Obračunali vam bodo približno 300–500 USD. da ga spremenite. Če ni uspešna skupinska tožba ali če ste pripravljeni na to, da se sami odvetite in greste za njimi, je to vaš edini način ukrepanja.

20.11.2019 avtor fb2

Skoraj sem pozabil eno stvar: če ste se odločili, da preprosto vržete hladilnik, PROSTE dele še vedno dobite v garanciji in jih lahko na eBayu prodate za približno 300–400 USD!

20.11.2019 avtor fb2

vzel sem svojo sim kartico in zdaj ne bo delovalo

Rep: 73

Moj hladilnik Kenmore Elite ima enako težavo. Star je 2 leti in svetovali so mi, da ga uničim. Ali kdo kaj? Slabo mi je zaradi tega, da grem na odlagališče. Je v super obliki, razen da kompresor ne deluje kot na dva serviserja !!!! Model 795.74023.412. Tudi za te hladilnike je skupinska tožba, za katero sem se prijavil, nekateri pa boste morda želeli storiti enako:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

Komentarji:

Hvala. Vložil tudi zahtevek.

26.01.2020 avtor jeffc30044

Hvala za te informacije! Moj 5-letni model 795.5182 je prenehal z zamrzovanjem, zato sem se prijavil!

08.07.2020 avtor Larry Barnes

Za vsak razred se bom tudi prijavil na to skupinsko tožbo, vendar v skladu s tožbo hladilniki Kenmore niso zajeti.

14.12.2020 avtor Arnold Barron

Rep .: 61

Imam isto težavo. Našel sem tehnične dokumente z nekaj primitivnimi postopki za odpravljanje težav, vendar dovolj, da sem dobil predstavo o tem, kaj se dogaja. Pravi, da je treba preveriti raven napetosti na priključku glavne plošče krmilnika na kompresorju, 'CON201'. Ko je priključek kompresorja odklopljen, odklopite hladilnik in ga znova vklopite ter izmerite napetost na “CON201”. Po 30 sekundah mora preiti na 200VAC. Moja ni. Meritve so skočile od približno 12VAC do 70VAC. List priporoča testiranje napetosti s priključenim priključkom kompresorja in po 10 minutah preverite napetost na “CON201” (preskusne vodnike boste morali potisniti v zadnji del konektorja, da vzpostavite stik). Moral bi biti 80VAC. Moja ni bila. Vsepovsod je bilo tako kot pri drugih meritvah. Tako naslednje jutro hladilnik nenadoma spet deluje normalno. Odločil sem se, da znova preverim tekočo napetost pri “CON201”. Še vedno skače povsod, vendar tokrat poskakuje nad 100VAC. Ne vem, kako dolgo bo delovalo in mu ne zaupam. Morda se je zataknilo v načinu odmrzovanja, vendar se zdi, da je edini način za odpravo težave zamenjava glavnega krmilnika. Pridobivanje dela bo trajalo dneve, saj ga večina krajev nima na zalogi.

Komentarji:

Hvala še za informacije!

07.07.2019 avtor Rich Conrad

Rep .: 61

Tudi za pamet ni nobenega popravka, kompresor je epidemija teh hladilnikov LG. Trajajo le od enega do treh let. In kot je navedeno zgoraj, nihče noče delati na njih. Res sem dobil lokalnega serviserja, da je prišel ven, takoj ko ga je pogledal, rekel je, da ga zavrzite in kupite novega. Povedal je, da Samsung in LG izdelujeta najslabše hladilnike na trgu z najmanj garancijami. Rekel je, da vem, da je to grozna novica, da bi rad vzel vaš denar, vendar morate zmanjšati izgubo in kupiti zanesljiv hladilnik. Svetovali so mi, da bi bilo vložitev denarja v moj hladilnik LG škoda, ker bi se v kratkem spet pojavil isti problem. Rekel je, da kupite bodisi GE, Whirlpool ali Frigidaire. Odločil sem se za novega Frigidaireja s 5-letno garancijo

Komentarji:

Moj hladilnik je enak in kompresor je bil zamenjan 3-krat, zdaj je spet odpovedal in so zamenjali oba uparjalnika. Zaenkrat dobro delam.

27.10.2019 avtor Julio Mejias

Pravzaprav RAD IMA delati na njih. Hitro 500 USD in redno delo vsaka 2-3 leta.

05.02.2020 avtor popravilo naprave

Rep: 49

Smo na našem drugem modelu Kenmore junk elite 795.740 31 cu ft. Najprej smo se ustavili s hlajenjem brez kod napak, poklicali smo domačo garancijsko službo in poslali Sears out. Kakšen grozd. Naročili so dele za testiranje freona, en teden, nato še več delov, še dva tedna, so resnično rekli, da gre za puščanje freona nekje v omari, kjer enota ne bo mogla popraviti. En mesec brez hladilnika in garancije za dom je plačal večino denarja za zamenjavo. Ponovno smo kupili isto enoto. Moja žena ni zadovoljna, saj smo manj kot tri leta pozneje v isti situaciji in čakamo, da se oglasi tretja oseba in nam pove, kaj je narobe. Ni kod napak. Vrh je blizu 40-47, zamrzovalnik spodaj pa visok 20s.

Komentarji:

Tukaj je isti problem. Hladilnik je star nekaj več kot eno leto. Popolnoma se je ustavilo hlajenje. Nekaj ​​sto dolarjev hrane je bilo razmetano ali podarjeno. Prišel je serviser Sears in rekel, da je treba zamenjati kompresor. Deset dni čakanja na dele. Sedmi dan je hladilnik spet začel delovati. Tehnik se je končno vrnil, da bi končal delo. Vse deluje normalno brez kod napak. Pravi, da ne more storiti ničesar in da pokliče nazaj, če se to ponovi. Ja seveda. Še en račun za 95 dolarjev in ničesar za pokazati. Zdi se, da je običajno, da ti hladilniki prenehajo delovati iz neznanega razloga, Kenmore pa tega nima.

02.03.2019 avtor Tony Powell

Verjamem, da se hladilnik vedno zatakne v načinu odtaljevanja. Če ga vstavim v demo način in iz njega, lahko hladilnik spet začne delovati (včasih za nekaj dni, včasih pa za nekaj tednov). To naredite tako, da pet sekund hkrati pritisnete tipko za temperaturo hladilnika in ledomat. Odločil sem se tudi za nakup enoletne garancije Sears za 200 USD. Zdaj jih čakajo deli, klic in servis. Če je ne morejo popraviti, jo zamenjajo. Na žalost je bila to edina resnična možnost, ki sem jo takrat imel.

4. 5. 2019 avtor Tony Powell

Svoj model Kenmore elite 795.75043 sem kupil lani novembra 2018. Avgusta 2019 se je temperatura začela vzpenjati v hladilniku in zamrzovalniku, vendar je čez dan ali dva spet začela delovati. Tehnik je prišel ven in rekel, da ni nič narobe. Plačal sem podaljšano garancijsko storitev, saj sem vedel, da imajo ti francoski hladilniki vrat težave. 14. decembra se je temperatura ponovno začela vzpenjati. Hladilnik se je zvišal na 60, zamrzovalnik pa na 40. Ni treba posebej poudarjati, da so se stvari začele topiti. Led v ledu se je začel topiti in kapljati skozi žleb za posode za led. Odstranili vso hrano in jo postavili v naš garažni hladilnik. Dva dni kasneje (danes) je spet začel delovati in temperature so zdaj normalne. Se torej način odtajanja ne izklopi? Opazil sem, da je bil notranji rob vrat zelo topel, zdaj pa ne. Tehnologija prihodnjega jutri. Najverjetneje spet ne bodo storili ničesar. Hvala vsem.

16.12.2019 avtor fred.kawashima

Rep: 49

Vau…. sliši se, kot da so bili vsi v istem čolnu tukaj, pred približno 4 leti smo kupili Kenmore elitni hladilnik in ravno prejšnji mesec se je prav tako ugasnil 2. kompresor. Izkazalo se je, da nas je, ko je prvič prišla tehnologija sears in namestila novi kompresor, obvestil, da je LG zasnoval slabo in da je bilo treba istočasno zamenjati tudi kondenzacijsko tuljavo s kompresorjem da je bila kondenzacijska tuljava izdelana iz aluminija in ne iz jekla. Problem kondenzacijske tuljave, ki je aluminij, je v tem, da sčasoma hladilno sredstvo začne razgrajevati kondenzator (ki je aluminij) in majhni onesnaževalci začnejo plavati v sistemu, kar lahko povzroči, da se kapilarna cev zamaši in ne zažene hladilnega sredstva. znotraj sistema, tako da hladilni učinek ne pride. Prejšnji teden sem se odločil, da na sistem postavim merilnike hladilnega sredstva in natanko tisto, kar sem pričakoval, ko sem preveril tlake na merilnikih, ki jih je imel visoki stranski merilnik približno 110 PSIG, zato sem vedel, da kompresor poskuša potisniti plin , in spodnja stran je bila v negativni strani, kjer je bila dejansko v vakuumu. Če želite vedeti, da večina od vas hladilni sistem nikoli ne bi smel priti v vakuumsko stanje, bi lahko bil približno 5 PSI in to bi bilo, če bi bile tuljave zamrznjene, vendar nikoli v vakuum, še posebej, če so uparjalne in zamrzovalne tuljave enake takšni kot so. In ko vidim, da je spodnja stran sistema v vakuumskem stanju, izhodna stran kompresorja pa odčitava tlak 110 PSIG, potem obstajajo nekatere omejitve v sistemu. ponavadi na sprednji strani zaporne cevi, zaradi česar plin ne pušča v tuljavah in se po hladnih temperaturah spušča. Še nekaj, na kar je treba pomisliti, če po naključju servisna služba po namestitvi novega kompresorja ne bo uporabila suhega dušika za tlačenje in odplakljanje umazanije v sistemu, potem bo sistem še vedno lahko onesnažen in se bo zagotovo zgodila še ena okvara. Zdi se, da si bom popravil svoj hladilnik, saj nisem mogoč, da bi bil prvič v redu s sears tec, še posebej po nakupu te enote z garancijo. Zdi se, da bom novi kompresor razstavil iz vodov in s tem spral celoten sistem FJC 2032 Topilo za izpiranje in suh dušik. Namesto plina 404A se uporablja suh dušik, da ga ne pošiljamo v okolje (resnično ne bi me rad ujel in izgubil dovoljenje za hlajenje) Če imate priložnost, si oglejte ta video Utube (Odpravljanje blokade - JD Nel Hlajenje), da natančno razumete, kaj je treba storiti, da odstranite blokado, in upajmo, da boste svoj hladilnik spet začeli uporabljati. In ja, še eno stvar, ki si jo morate zapomniti, vedno poskrbite, da sta vaš ventilator in kondenzator čim bolj čista, da kompresor ne deluje. Ne tvegajte, da se ogrejete, kuhate olje v kompresorju in zataknete cevi za hladilno sredstvo.

Posodobitev (12.4.2019)

WOW !! s kakšno težavo se vsi soočamo s to zasnovo hladilnika 'francoska vrata' Kakorkoli, verjeli ali ne, resnična težava te zasnove hladilnika ni kompresor in način distribucije hladilnega sredstva na uparjalnik hladilnika. V razlagi sem že objavil 'kako deluje hladilni sistem in načini čiščenja celotnega sistema po izgorevanju kompresorja. Najprej poglejmo, težava je bila v tem, da je pri izdelavi tega hladilnika v proizvodnji vgrajena aluminijasta hladilna tuljava. da prihranite denar ali kdo ve zakaj? Kakor koli, ko ta hladilnik nekaj časa deluje, hladilno sredstvo in / ali mineralno olje začne razgrajevati to tuljavo in povzroči, da onesnaževalci plavajo znotraj sistema, se prepričajte, da filter / sušilni stroj ujame te delce, vendar se sčasoma ta sušilnik začne vtikati in predstavlja težave za celotnega sistema. Najboljše, kar sem ugotovil, je, da pokličem Sears in dobim servisno službo. izstopite in hkrati zamenjajte kompresor in tuljavo kondenzatorja (nova zasnova je zdaj izdelana iz jekla) in namestite tudi nov filtrirni sušilnik (kar bi morali vseeno storiti), da boste lahko te dele dobili v garanciji. Nato poskrbite, da bo% # * @ zagotovo izpuhnil celoten sistem z dušikom ali še bolje, da sistem splakne z FJC 2032 Topilo za izpiranje da se znebite teh delcev. Moj hladilnik se še vedno ni popolnoma ohlajal, zato sem na koncu razrezal sistem in zamenjal trosmerni ventil hladilnega sredstva (ta ventil oskrbuje s plinom za hladilnike in zamrzovalnike za hlajenje), ali pa plin pošlje v hladilnik ali zamrzovalnik, odvisno od tega, kdo v tistem času potrebuje hlajenje. Poleg tega, da zamenja kapilarno cev, ki napaja uparjalnik hladilnika, je ta pokrovna cev velika tako za zamrzovalnik kot za hladilnik, ki deluje dobro, ko oba tečeta. Toda kaj se zgodi, ko hladilnik kliče po hlajenju in ne zamrzovalnik, je ta cev z velikostjo velika in le ena od cevi, ki teče s hladilnim sredstvom, v tem trenutku preobremeni kompresor in se v resnici trudi potisniti to majhno količino plina. Na kratko, na koncu sem to težavo odpravil tako, da sem odprl zadnji del hladilnika, da sem dobil dostop do te kapilarne cevi, jo odstranil in namestil cev naslednje velikosti za lajšanje tega pritiska in od takrat deluje odlično. Prvotna velikost te cevi je približno 0,031 ID. zato sem jo spremenil v naslednjo velikost 0,040 I.D. in še ena stvar, kot sem rekel v enem od mojih drugih prispevkov, je, da ko sem prvotno postavil hladilnike na sistem, sem dobil odčitke tlaka v manometru 110 na visoki strani in se potegnil v vakuum na spodnji strani. Tovrstnega pritiska, ki ga zagotovo ne želite videti, še posebej, če teče v vakuumsko stanje. Vidite, da s tem kompresorjem, ki deluje v vakuumskem stanju, nima popolnoma nobenega hlajenja (ali rahle količine povratka hladilnega sredstva, znanega kot super toplota, ki ohranja ta kompresor hladen). Moj hladilnik zdaj deluje približno 36 stopinj, ko je nastavljen na 34 in zamrzovalnik deluje pri približno -10 stopinjah. Z odčitkom merilnika je zdaj približno 110 psi na visoki strani, kar je dobro, zdaj pa dobim približno 7-10 psi na spodnji strani zagotovo VELIKO !! in ta enota zdaj zavija kot mucka .. In kompresor ostane lep in hladen !!!

Komentarji:

Pozdravljeni, lahko pošljete fotografijo ventila, ki ga zamenjate

12.12.2019 avtor Terry s

se nahajate v novem dresu, če je tako, bi rad, da servisirate moj kenmore

21.02.2020 avtor SAVON ANDRE

moj e-poštni naslov je garylety@gmail.com, če ne, lahko prosim priporočite somone, ki ni sears

21.02.2020 avtor SAVON ANDRE

Kako vstopimo in izstopimo iz predstavitvenega načina ??

22.02.2020 avtor Midgie

LOL ... Še vedno je nekaj narobe, če moraš povečati velikost pokrovne cevi.

05.02.2020 avtor popravilo naprave

Rep: 73

Skupinska akcijska obleka:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

Predložil sem svoje podatke in približno 1 teden pozneje so me prosili za več podrobnosti.

Vso srečo! Sears / Kenmore / LG so bili s temi hladilniki neetični in zavajajoči. Podjetja ne morejo tako izkoristiti svojih strank, to je povsem nesprejemljivo. Če so naredili slab izdelek, ga morajo imeti v lasti 100%.

Komentarji:

Hvala vam! Upam, da bo Kenmore (ali kdo) to lahko popravil. Nisem navdušen nad svojim hladilnikom Kenmore Elite niti nad pomanjkanjem nobene storitve. Vseeno pa cenim vašo pomoč Jeanette!

10.02.2020 avtor Lauri Waldvogel

Da, popolnoma se strinjam. Ta hladilnik ima veliko znanih težav. Kompresor se pokvari približno 18 mesecev. Letos je bil tehnični moški, ki je popravil moj Refrig, odličen, vendar je moral imeti 5 popravkov. Ni kriv. Gre za ugibanje. Neprestano kliče LG. To je drugič v treh letih. Najnovejša popravila, dvakrat nameščen nov kompresor, nadgradnja sistema vezij za pomoč pri znani težavi, nove hladilne tuljave, freon pušča 2x, pravilno ravnotežje med hladilnikom in zamrzovalnikom izključeno. Vem, da bi si bolj želel hladilnike.

05.05.2020 avtor KRISTINE MCKENNA

Rep: 25

Ne vem, ali ima to kaj opraviti z mojim hladilnikom, ki spet deluje, toda po enem tednu brez hlajenja ali zamrzovanja sem ga nekajkrat dal v demo način in iz njega. Naslednji dan je začel delovati in deluje že nekaj mesecev. Ne vem, vendar nič ne stane, če poskusite preveriti, ali deluje.

Komentarji:

To sem storil in nič se ni zgodilo.

Potem sem odklopil elektriko s stene,

in nato znova vtaknite napajalni vtič na 120 VAC.

Nato sta se vklopila kompresor in ventilator uparjalnika

teče!

Edina težava je, da je 20u450VAC zagonska kapa

verjetno še vedno slabo, saj je berelo samo 33 VAC,

namesto 80VAC, ki je naveden v priročniku.

Zjutraj grem v Grainger in pogledam

pokrovček 40u450VAC in preverite, ali se bo to 'sprožilo'

kompresor boljši. Edini dober del je

navitja kompresorja morajo biti tudi po tem še vedno nedotaknjena

deluje pri tej nizki napetosti in je pretirano VROČ!

4. 4. 2019 avtor polkatrumpeter

Rep: 25

Kenmore elite, mlajši od 2 let, se je pred nekaj meseci prenehal hladiti / zamrzovati. Poklicali smo tehniko. Rekel je, da je treba zamenjati nadzorno ploščo, zato sem naročil novo. Dan, ko je prispel, je hladilnik spet začel delovati, potem ko sem ga večkrat v nekaj dneh vklopil in izklopil iz predstavitvenega načina, kot je predlagal kdo drug. Odločili smo se, da se malo zadržimo na delu. Mesec in pol kasneje in spet preneha hladiti / zmrzovati. Prišel je tehničnik, ki si ga je ogledal, predal pa je popolnoma izvlekel in rekel, da ni vzorca zamrzovanja, kar pomeni, da kompresor ne deluje. Kompresor pokriva Sears, ne pa tudi delovne sile. V tem času smo kupili Whirlpool. (Samo za poslovno leto, 5-letna garancija Sears je bila več kot 1000 USD, zato je nismo dobili. Garancije Lowe in Home Depot so manj kot 300 USD za 5 let in 30% ga dobite nazaj, če ga ne uporabite. Tudi pri nakupu vodnih filtrov po prvem lahko predložite račun in v petih letih vrnete polovico denarja.) V garaži še vedno sedim velik kos smeti, ki ga poskušam ugotoviti, kaj opraviti s.

Komentarji:

Za te hladilnike je običajno, da imajo slabe releje, zato deluje neredno in verjetno ne pošilja napajanja kompresorju, nekdo, ki ve, kaj dela, lahko zamenja releje. To počnem ves čas, sem tehnik aparatov.

06.02.2019 avtor fstmxr4u2c

Ne, hladilniki GE imajo slab rele na plošči 942, NE pa modeli LG / Elite. Skoraj NIKOLI ne zamenjam nadzorne plošče LG zaradi težav s hlajenjem, skoraj 99,99% slab linearni kompresor.

8. 9. 2019 avtor fb2

Kako ga odstranimo ali vstavimo v demo?

22.02.2020 avtor Midgie

Rep: 73

Zahvaljujemo se vam za predstavitev razredne tožbe. Pravkar sem predložil svoje podatke / situacijo.

Komentarji:

Ni za kaj! Načrtujem, da čim več ljudi o tem izve, tako da mora LG res plačati !!! Kup prevarantov, ki prodajajo smeti

16.01.2020 avtor Michelle Smith

Hvala je dodal tudi moje podatke. Moj kompresor Kenmore iz leta 2016 'ne tako' Elite je odpovedal leta 2018, po več tednih čakanja na popravila prek podjetja Sears je zamenjal 99 dolarjev. Čakam, da se kmalu ponovi. In imajo živce, da poskusijo osebno prodati razširjena jamstva s strani tehnične službe in po telefonu.

05.02.2020 avtor Grant Moxham

Vso srečo. Vsi tehniki mi pravijo, da kompresor ne bo deloval v 12-24 mesecih. Poiščite pobude za boljše poslovanje in potrošniške zadeve. Klicanje podjetja Sears ali LG je neskončen glavobol. Pričakujte, da vas bodo prenesli po Filipinih in ne boste dobili odgovorov, razen če vas bodo napotili nazaj, da boste za zavarovanje svojih naprav plačevali 50 USD na mesec. Potem, ko se vam hladilnik zlomi, plačate 1/2 ceno. Sliši se popolnoma narobe, pa tudi je.

05.05.2020 avtor KRISTINE MCKENNA

Rep: 37

No, zamenjal sem kompresor v svojem in je delal približno 10 mesecev, zdaj pa je spet pokvarjen. Tokrat je težava v tem, da se hladilnik ne ohladi dovolj (55-58 stopinj), vendar se zdi zamrzovalnik v redu (5 stopinj). Ventilator uparjalnika v hladilniku deluje, tuljava uparjalnika v hladilniku pa je le malo zamrznjena (prvih nekaj centimetrov). Visoki in nizki tlaki med delovanjem kompresorja so približno 125 oziroma 7, kar je približno, kje so bili ob menjavi kompresorja (100/0 po mojih opombah). Torej kompresor tokrat ni odpovedal, vendar se hladilnik iz nekega razloga ne ohladi. Predvidevam, da bi lahko šlo za omejitev ali morda dvosmerni ventil, ki napaja oba vezja uparjalnika, ne deluje pravilno. Predvidevam, da se tega ni vredno ponovno popravljati, razen če nekdo ne ve drugače.

Torej ... razmišljam o nakupu novega hladilnika. Kako se lahko prepričam, da ne dobim drugega modela, ki uporablja ta problematični kompresor LG? Moja je bila blagovna znamka Kenmore.

Btw, sem se prijavil na razredno tožbo. Hvala za te informacije!

Komentarji:

Vidim, da je LG pred kratkim povečal svojo garancijo, da pokriva 5 LET DELA !!! To velja za vsak hladilnik, kupljen v zadnjih petih letih, in bi moral pomagati mnogim ljudem, ki imajo težave s kompresorjem. Na žalost ne morem dobiti nobenih informacij o tem, ali bo to veljalo za sisteme LG z blagovno znamko Kenmore, kot je moj. Sumim, da ne bo. Tu so posodobljene informacije o garanciji: https: //lgcommunity.us.com/discussion/38 ...

30.04.2020 avtor r str

Moj najnovejši tehnik mi je bil v veliko pomoč, toda hladilnik mi ni delal 6 tednov. Prišel v hišo 5x. Rekel mi je, da je imel francoska vrata, ki jih je izdelal LG in jih postavil ob robnik. Lani enak odgovor z drugim tehnikom. Predlagal je nakup hladilnika GE. Ves dan delajo na teh.

05.05.2020 avtor KRISTINE MCKENNA

Rep: 79

V redu, najprej deluje zamrzovalnik, hladilnik pa ne? V tem primeru je zračnik zamašen. Zrak teče skozi odzračevalnik med hladilnikom in zamrzovalnikom. Dve stvari bi bilo treba odmrzniti sistem tako, da ga izklopite. Ko je popolnoma odmrznjen, ga očistite, odprite odzračevalnik in očistite, preverite, ali lahko prepreči pretok zraka. Priključite ga nazaj in občutite pretok zraka, zlasti med hladilnikom in zamrzovalnikom.

Poslušajte tudi, kako se kompresor sproži. Če ne slišite, da se sproži, boste morda potrebovali kickstarter. To je kot velikanski kondenzator, ki ga pritrdite na kompresor hladilnika, da se ta obrne. Lahko ga naročite po spletu ali ga kupite v trgovini z deli za hladilnike.

Komentarji:

Pravkar sem preveril, kaj je prej omenil Jayeff.

Slišim, kako ventilator teče v hladilniku in se ob odpiranju vrat izklopi.

Tisti na zadnji plošči zamrzovalnika sploh ne deluje. Ali se s tem sploh ne bi ohladilo ali pa bi le nabralo led?

Nobena stran se ne hladi drugim fantom, ki skušajo pomagati. Ta model nima releja na kompresorju kot večina.

12.02.2018 avtor Heath med seboj

Kaj ste ugotovili? Tudi moj kompresor deluje, vendar nič ne hladi ...

15.08.2018 avtor D fitz

Imam isti problem. Torej me zanima, kaj ste tudi vi izvedeli.

15.08.2018 avtor Dave

Ne ne ne. Ta kompresor NI kondenzatorja. Tu je neverjetno neznanje. Vsakdo misli, da je strokovnjak.

05.02.2020 avtor popravilo naprave

Rep: 13

Če bi fant za popravilo sears obiskal hladilnik kenmore elite, ki ni hladil le 3 leta. Kompresorski posnetek je naročil novega v garanciji. Pokličite 99 USD, počakajte 3-4 tedne, da se tehnik vrne in namesti nov kompresor za dodatnih 260 USD. LG smeti nikoli več. Ves čas poskusi prodajajo mesečno garancijo za vse kupljene izdelke kenmore za 50 USD na mesec.

Komentarji:

Enako - žolč, da me poskušajo prodati, ko je njihova služba za stranke grozljiva (na čakanju ali odložitvi - prišlo je posneto sporočilo, v katerem je pisalo, da so njihovi računalniki nedelujoči, in poskusiti poklicati nazaj čez 24 ur - mislim, Filipini - zdi se mi, da je funkcija klepeta veliko boljša), serviserji pa niso bili zanesljivi (neobjavljena oddaja - naročiti je treba dele, ki bi trajali teden dni za očitno pogosto težavo) in jih niso mogli popraviti. Slabo se mi je zdelo, da so imeli 3-urno popravilo pri spajkanju - in še vedno niso odpravili

Da bi LG naredil tako slabe hladilnike in opravil popravilo kot kirurški poseg - kjer je delovna sila več kot 500 USD - moj hladilnik se še vedno ne hladi - in sem blizu nakupa drugega hladilnika - upam le, da bodo spoštovali svojo garancijo - 4 sestanki geeesh

Tako noro je, da se jim niti sanjalo ni, da mi prodaja nekaj, kar se je zlomilo, kar bi lahko popravili, ne pomeni, da bi jim hotel plačevati mesečno naročnino

Samo odzračiti se moram

25.01.2020 avtor mavrica

Rep: 13

Kenmore Elite 795.7402 je znan po linearnih kompresorjih. Kupec Pazite !!!!

Komentarji:

Ponudba je znašala 750 USD za popravilo, zato smo jo odpravili. Med diagnostičnim apptom skuša prodajalec razširiti garancijo. V najboljšem primeru je senčna poslovna praksa. Ne kupujte pri Sears. Slab sloves imajo zaradi kakovosti in storitev.

6. 4. 2019 avtor jeffc30044

Je kdo našel rešitev tega? Je res slab kompresor? Tu sem prebral komentar, kjer je bila napetost povsod na mestu med testiranjem napetosti na kompresorju. Moj dela isto, vendar na diagramu hladilnika piše, da zamenja glavno nadzorno ploščo, če ta test ne uspe. Naročil sem novega za 180 off ebay. Upam, da bo to popravilo, vendar močno dvomim, da bo zaradi branja tega zadnjega komentarja v zvezi s kompresorjem. To je velika napaka teh hladilnikov. Ne bi smeli posegati po stroških hrane in popravilih. Vsi se moramo zbrati zaradi tožbe. Na mojem hladilniku vse deluje, preprosto se ne ohladi. Ventilatorji prižgejo gumbe brez napak. Kompresor deluje neprestano, ne da bi se sprožil. Kompresorske cevi so tople na otip, hladilne tuljave pa se ne segrejejo, kot bi morale. Prosim, pomagajte, če ima kdo odgovor na vprašanje. Že se nagibam k neuspešnemu kompresorju. Hvala vsem vnaprej

07.07.2019 avtor Yiannis

No, lahko vam povem, da je bila v mojem primeru napetost kompresorja res povsod in plošča je bila v redu. Težava je bila v kompresorju. Imel je popolnoma enake simptome, kot jih opisujete. To vezje naredi nekaj čudnih stvari na pogonsko napetost. Zdi se, da narašča zelo počasi, nato zazna obremenitev in prilagaja neprekinjeno. Mislim, da se morajo odločiti za izjemno zapletene zasnove, da dobijo ogromno takšno enoto z dvema uparjalnikoma, ki deluje na tako majhno količino hladilnega sredstva (4,75 oz). Tudi potem, ko sem zamenjal kompresor, so se pritiski ustalili in približno 24 ur, preden se je stvar pravilno ohladila. Že nekaj mesecev deluje popolnoma brezhibno (34 hladilnikov in 0 zamrzovalnikov), toda glede na prebrano ne pričakujem, da bo trajalo predolgo.

kako popraviti pokvarjen priključek za slušalke -

16.7.2019 avtor r str

Popravka res ni. Pred 3 leti sem svoj hladilnik kupil za 2200 USD. Dostojni tehniki vam povedo težavo. Kompresor primarni, vendar zaradi tega potrebujemo novo vezje vezja, Freon je zamenjal 3x, zamenjal hladilne tuljave. Moj tehnični mož je bil letos petkrat pri meni, stalno telefonira z LG-jem. To pomeni Kenmore Elite, ki ga je ustvaril drug sodelavec. Pred 14 meseci plačano 270 USD, tokrat 450 USD. Niti v svoji hiši nisem mogel ostati. Pričakujte to. Tako se ravna.

05.05.2020 avtor KRISTINE MCKENNA

Sovražim omenjati, vendar poiščite BBB in potrošniške zadeve. Videli boste na tisoče istih težav. Ni samo Sears. Kenmore Elite naj bi bil kakovosten izdelek, a je kupil drugega partnerja. V primeru LG. Še en sodelavec, ki naj bi izdeloval izdelke visoke kakovosti. Nič se ne naredi. Stroške moramo plačati približno vsakih 12-18 mesecev. Včeraj je pri podjetju Loews LG Refrig prodal za 2.800 USD. Ista težava, enake težave.

05.05.2020 avtor KRISTINE MCKENNA

Rep: 316,1 k

Živijo @ Linda McCoy

Je staro več kot 5 let?

Če je manj kot 5 let od datuma nakupa, obstaja 5 let garancija proizvajalca na zaprtem sistemu (glej str. 3).

Plačati boste morali za kakršno koli delo, ne pa tudi za dele, za katere se ugotovi, da so v okvari.

Če se izkaže, da je težava kompresor, je zanj 10-letna garancija proizvajalca.

Komentarji:

Da, to mi pove moj priročnik za lastnike

01.05.2020 avtor Linda McCoy

Tip za popravilo pravi, da je freon in ga ni mogoče popraviti.

01.05.2020 avtor Linda McCoy

Živjo @Linda McCoy,

V redu, toda če je puščanje v zaprtem sistemu, je treba sistem odpraviti, tudi če to pomeni zamenjavo, npr. če je v cevovodih ali tuljavi kondenzatorja itd., je treba ta odsek zamenjati. Če je cev v notranjosti hladilnika in ni dostopna, je po mojem mnenju treba hladilnik zamenjati, saj se zavedam, da tega področja hladilnika ni mogoče popraviti.

Garancija ne razlikuje, kje je težava, samo če obstaja težava ali ne pri zaprtem sistemu, če veste, kaj mislim.

01.05.2020 avtor Jayeff

@jayeff Molim, da mi bodo pomagali, saj se mi je pet let dopolnilo 19. februarja

In zlomil se je aprila in do moje hiše ne morejo priti do 27. maja = (

12.5.2020 avtor Linda McCoy

Rep: 1

Kakšne posodobitve? Imamo ista vprašanja. Prinesel ga je v servisno delavnico in rekli so, da je morda matična plošča.

Komentarji:

Zamenjal sem glavno ploščo, vendar ni pomagalo. Hladilnik še vedno ne deluje. Kupil sem že nov hladilnik in to je moj garažni projekt. Ko ga popravim, se ga bom znebil.

01.07.2019 avtor Tony

@ Melissaann501 ste dobili kakšne novice o možnih rešitvah?

24.01.2019 avtor Bonnie Whitt

Ne. Na našem območju ni nikogar, ki bi popravil hladilnike znamke LG ali Samsung. Naslednji razpoložljivi popravilo smo se dogovorili za Sears, ki je v sredo, 9. januarja. Želim si, da bi imel boljše novice. Takoj, ko bomo od njih dobili odgovor, bom objavil.

01.07.2019 avtor melissaann501

samsung galaxy s6 se ne bo izklopil

Torej, ali je vaša garancija pokrila stroške zamenjave? V notranjosti priročnika je navedena 10-letna garancija na kompresor.

01.08.2019 avtor melissaann501

Kakšne možne rešitve?

24.01.2019 avtor Bonnie Whitt

Rep: 1

Po vseh glavobolih s pegami in porabo ur in ur in mislim več kot 8 ur po telefonu, vsak recimo, da se prenaša iz oddelka v oddelek, sem obupal. Kompresor in freon sta bila zajeta v garanciji, vendar so želeli 600 za delo, zato sem se odločil, da kompresor kupim prek spleta in ga namestim sam. 180 za kompresor in 30 dolarjev v srebrnih palicah, potrebnih za trdo spajkanje vodov .. in nekaj freona ... vse naredim sam za manj kot 250. Hladilnik zdaj dobro deluje, vendar se zdi, da deluje 45 minut na uro in samo izklopite za približno 4-5 minut in nato kompresor ponovno vklopi… kakšne ideje? To je res grozen hladilnik ... .. imamo ga radi, a ga hkrati sovražimo…. Mislim, da se ne spomnim, da je deloval tako dolgo in le 4-5 minut časa za počitek kompresorja .... se mi ne zdi prav. Vsak nasvet bo hvaležen ...

Komentarji:

Nadomestni kompresor in sušilni stroj bi lahko v garanciji dobili brezplačno pri Searsu in ga še vedno namestili sami. To sem naredil. Deli so poslali moji hiši. Samo za primer, če drugi razmišljajo o tej poti. To je težko delo in potrebna so posebna orodja.

13.05.2020 avtor r str

Rep: 1

Kompresor mora imeti 10-letno garancijo. Svojega sem imel 5 let in je bil pokrit. Delo ni pokrito in stalo me je 380 dolarjev in nekaj popravka, da sem ga popravil.

Komentarji:

Sears je kmalu po nakupu hladilnika prenehal poslovati. Podaljšano garancijo sem kupil tudi za 500 USD! Na srečo sem za nakup garancije uporabil Visa in so mi lahko vrnili denar. LG je zavrnil garancijo proizvajalca in dejal, da je ne krije, ker je iz Searsa.

16.01.2020 avtor Michelle Smith

Če je vaš hladilnik Kenmore Elite proizvajalca LG, LG ni odgovoren za nobeno garancijo. Sears je odgovoren, ker ga prodajajo searji z imenom Kenmore Sears daje 10-letno garancijo samo na zaprte dele sistema. Še vedno morate plačati stroške dela in potovanja.

16.04.2020 avtor LadyTech

Zaprti sistem ima 5 let garancije, kompresor pa 10 let garancije. Ampak molim, da spoštujejo popravek zapečatenega sistema, saj je bilo mojih 5 let 19. februarja, aprila je prenehal delovati in traja več kot en mesec, da pridejo do moje hiše = (

12.5.2020 avtor Linda McCoy

Rep: 1

Ali me lahko kdo napoti, kako naj se vključim v kolektivno tožbo? To je noro. Smo razumni ljudje, ki svoj težko prisluženi denar porabimo za del smeti. Mislim, da naša skrb ne dobiva denarja za nič. To je storil Sears. Večina od nas si ne želi nič drugega kot hladilnik, ki deluje. Hlajenje in zamrzovanje nas osrečuje in mislim, da to ni nesprejemljiva zahteva.

Zahvaljujemo se vam za kakršno koli usmeritev ali nasvet.

Komentarji:

Lauri waldvogel, če ima hladilnik, ki ste ga kupili pri Searsu, spredaj Kenmore Elite, ga proizvaja LG, vendar je Sears odgovoren za garancijo. Dajejo deset let garancije samo za zaprte sistemske dele. Plačati boste morali delo. Če je na hladilniku, ki ste ga kupili, na sprednji strani napis LG, je za garancijo odgovoren LG.

29.04.2020 avtor LadyTech

V mojem priročniku piše, da je zaprti sistem 5 let, kompresor pa 10 let

12.5.2020 avtor Linda McCoy

Rep: 1

Ne samo francoski hladilnik vrat Kenmore Elite (dejanski proizvajalec je LG). Kompresor je znana težava. Stane več kot 2 tisoč dolarjev in je znano, da se pokvari z 18 meseci. Odpravljena ista težava, saj kompresor ni bil priklican ali spremenjen. V treh letih sem se s tem ukvarjal 2x. Vsi spodobni tehniki vam pravijo, da se bo spet pokvarilo ali pa se ga boste samo znebili. Tako hudo je. Služba za stranke traja ure klicev, ki jih pošljejo po vsem svetu. Lani 1 mesec brez delujočega hladilnika, letos + Corona

Komentarji:

Kompresor je garancija 10 let. Zaprti sistem je 5-letna garancija

12.5.2020 avtor Linda McCoy

Rep: 1

Ali je vaš zamrzovalnik hladen in deluje, hladilnik pa je topel, zamenjajte stikalo luči zamrzovalnika!

To stikalo nadzoruje hlajenje na odsek hladilnika. Njegov del je 8 dolarjev. Ali pa ga preprosto izvlecite iz ohišja in odklopite. Morali bi slišati zagon motorja. Upam, da vam to pomaga!

Garrett.s.daniels@gmail.com

Komentarji:

Celoten hladilnik se ne hladi. Tip za popravilo je dejal, da je zunaj freona in da je v nedosegljivem delu hladilnika. Ali pa bi bilo vsaj zelo drago popraviti.

12.5.2020 avtor Linda McCoy

Zamrzovalnik in hladilnik sta topla ...

12.5.2020 avtor Linda McCoy

@Linda McCoy,

Koliko je star hladilnik?

Preverite podrobnosti o garanciji, ker ima model Elite daljšo garancijo na 'zaprti sistem' kot običajni hladilnik. Ne vem, ampak morda 10 let namesto 5 let

Zaprti sistem vključuje kompresor, uparjalno enoto, kondenzator in pripadajoče cevovode itd. Upoštevajte, da ima garancijo le za dele, ne pa tudi za delovno silo.

Če je v nedosegljivem delu hladilnika, je še vedno pokrit.

Če ste kupili model Elite, ste plačali privilegij daljše garancije na zapečateni sistem

12.5.2020 avtor Jayeff

@jayeff to je Elite, zato mi daje upanje !! Hvala vam

12.5.2020 avtor Linda McCoy

@Linda McCoy,

Oprostite

Dal sem vam lažno upanje.

Samo kompresor ima 10 let garancije.

Zaprti sistem ima le 5 let garancije

Pomaknite se navzdol do Gospodinjski aparati Kenmore Elite

Čeprav je to dejal, bi moral proizvajalec pri tem, kar menijo, da je 'kakovosten' izdelek, upoštevati enomesečno garancijo za takšno okvaro.

Še enkrat iskrena opravičila.

12.5.2020 avtor Jayeff

Rep: 316,1 k

Živjo @Larry Bounds

Koliko je star hladilnik?

Na mnogih hladilnikih ima zaprti sistem a garancija proizvajalca 5 let za dele (ne za delo). Preostali del hladilnika ima običajno le 12 mesecev. Preverite garancijo za svoj model (poglejte v uporabniški priročnik), da vidite, kaj piše.

Zaprti sistem vključuje kompresor, uparjalnik, kondenzator, filtrirni sušilnik in pripadajoče cevi itd.

Če je težava kjer koli na tem območju, razen v ceveh, kjer so zaprte v izolacijo omare, jo je mogoče popraviti.

Hladilno sredstvo bi bilo treba izvleči, pokvarjeni del zamenjati, zatesnjeni sistem nato izprazniti (ustvariti vakuum) in vstaviti novo hladilno sredstvo in nato sistem preizkusiti, da se prepričate, da so tlaki, temperature itd. V redu in nato ponovno zatesnili.

Če ni več v garanciji, je bolj odločitev, ali je to ekonomsko izvedljivo ali ne glede na starost in stanje hladilnika

Komentarji:

Kako lahko ugotovite, koliko je star vaš hladilnik? Imam model Kenmore 795.73055.410 / serijska številka 506TRVM2C047. Začeli smo imeti težave, da zamrzovalnik ostane dovolj hladen, da ostane hrana zamrznjena. Zdi se, da je tudi hladilnik toplejši kot običajno. Izpraznili smo zamrzovalnik (vse do smeti) in aparat potegnili stran od stene. Za oba sem kupil termometer in zdaj se ohlajata, a nekaj stopinj pod izbranimi nastavitvami. Ima kdo kakšno idejo, kaj se dogaja? Serviser iz podjetja Sears nam je povedal, da je to posledica preblizu naprave. Ne strinjam se, saj že leta obstaja brez težav. Hranimo tudi čisto in brez prahu. Zdaj registriramo hladnejše od izbrane nastavitve in hrana v hladilniku zamrzne.

29.07.2020 avtor colleen skala

Rep: 316,1 k

Živjo @magen

Kakšna je številka modela hladilnika?

2 leti stari hladilniki so popravljivi in ​​ker gre za model Elite, obstaja 5-letna garancija le na zapečateni sistem in 10-letna garancija samo na kompresor kar je tako ali tako boljše od večine drugih modelov, saj so deli v zaprtem sistemu ali kompresorju dragi.

Prosimo, ponovite težavo s hladilnikom?

Ali se zamrzovalnik hladi v redu, hladilnik pa ne, je to pravilno?

V tem primeru obstaja težava pri odtajanju.

Vzrok za to so lahko okvarjen grelec za odtaljevanje, pokvarjen termostat za odtaljevanje, blokiran odtok iz zamrzovalnika v posodo uparjalnika ali okvarjena nadzorna plošča.

Ko je vaš model znan, vas lahko usmerim tja, kjer se nahajajo deli itd., Da jih lahko preverite

Heath med seboj