Kakšna možnost zamenjave gumba za dom in da Touch ID še vedno deluje?

Iphone 6

Ta iPhone s 4,7-palčnim zaslonom, izdan 19. septembra 2014, je manjša različica iPhone 6 Plus. Določljivo po številkah modelov A1549, A1586 in A1589.



Rep .: 667



Objavljeno: 04.11.2016



Popravljam veliko telefonov in imam nekaj kupcev, ki so poskušali sami zamenjati zaslon na svojih telefonih iPhone in si ogledali gumb za dom (večinoma fleksibilni kabel).



Ali obstaja možnost, da Touch ID spet deluje, ne da bi ga Apple popravil ali zamenjal?

Komentarji:

Možno je, vendar to lahko stori samo center za jabolka in v trgovini z jabolki sem zamenjal zaslon stranke in gumb za dom, kar je delovalo, ko so to zamenjali. po zamenjavi ga je treba popraviti, vendar ne vem kako.



12.6.2017 avtor David

Ali kdo ve, koliko stane zamenjava gumba za dom v Apple centru? In ali je Apple Care posebej potreben za zamenjavo?

08.07.2017 avtor Sem B

Če bi gumb za dom zamenjali z Appleom, bi to stalo 80 USD

11.6.2017 avtor Tyler Shelley

Pred nekaj dnevi sem naročil nadomestni iPhone SE, odkar se mi je pokvaril stari, in ko je prišel, sem izvedel, da je prenovljen. Touch ID ni deloval, saj je bil gumb za dom zamenjan, zato sem zamenjal tistega s prvotnega telefona, nato pa telefon postavil v način DFU in ga ponastavil. Čeprav imam originalni, delujoči gumb za dom, ne deluje.

02.01.2018 avtor Feni

Hvala Tylerju za te informacije, tudi tega nisem vedel sam. Medtem ko opravljam popravila prek iCracked, ali veste, katere podatke bi potreboval (če sploh), da bi to komponento Touch ID popravil in popravil, ker ni moja osebna last?

27.02.2018 avtor Čad

30 odgovorov

Izbrana rešitev

Rep: 60,3 k

Če zamenjate gumb, dobesedno ni mogoče.

Če imate spretnosti, je mogoče zlomiti zlomljeni gumb domov. Vendar na domačem gumbu iPhone 6 ni 'čipa'. Edini čip je senzorski čip, ki je pritrjen na safirno ploskev gumba, ni mogoče odstraniti čipa z gumba ali iz njega pridobiti nobenih podatkov.

Komentarji:

Najlepša hvala za informacije bratec

08.10.2017 avtor Mushtaq Mahomed

@tomchai zdi se vam zelo ugleden, zato bi vas rad vprašal glede gumbov iPhone 7/7 + Home. Ko sem opravil zamenjavo na zaslonu 7+, sem bil nepremišljen in nekoliko strgal zgornjo polovico upogiba in zdaj Touch ID in funkcija klikanja ne deluje več. Moj načrt je, da vzamem domači gumb iPhone 7, ki ni poškodovan, in zamenjam U10, tako da bom imel original U10 na novem fleksibilnem kablu, zdi se, da bo to popravilo samo funkcijo klika, ne pa tudi Touch ID. Ali veste, kateri čip je za Touch ID na gumbu za začetni gumb flex? Zanima me, da lahko čip in U10 zamenjam z novim flexom, tako da bo gumb za domači telefon mojih telefonov pravilno deloval. Najlepša hvala.

02.04.2018 avtor Ethan

Senzor pod samim gumbom gosti šifriranje Touch ID, zato bo deloval samo izvirni gumb.

02.02.2018 avtor Tom Chai

Dober delež ..

03.02.2018 avtor pattonki

Ethan, ne bo. Želva (U10) ne bo delovala, če se MESA ne ujema in če želva vseeno ni seznanjena z napravo, zato bi bilo premikanje nesmiselno.

06.06.2018 avtor Ben Duffy

Rep .: 115

Pravzaprav sem dobil novega za delo, najprej sem odklopil baterijo, odklopil lcd, baterija se je znova vklopila, povezana z računalnikom, tako da veste, kdaj se je zagnala, nato znova odklopite baterijo, na lcd odklopite dom , nato znova pritrdite lcd, pustite, da se zažene, nato ga spet izklopite, znova povežite gumb za dom in zaženite, nato izklopite in obnovite v načinu dfu, potem bo delovalo, v bistvu prepiše kodo za gumb za dom , To sem že storil na številnih telefonih s 100% uspehom, upam, da pomaga

Komentarji:

Ste ga poskusili z originalnim gumbom Apple Home iz druge naprave ali z nadomestnim delom?

10.05.2017 avtor mOzeb

Preizkusil sem vaš način in v mojem primeru iPhone 6S ne bo deloval

10.6.2017 avtor mOzeb

Ali lahko znova vpišete, kar ste rekli, ne morem resnično razumeti vašega izgovora

10.7.2017 avtor Jadon Simpson

je bil to domači gumb iz Applea, zelo zanimivo

10.08.2017 avtor Mushtaq Mahomed

Kako prepoznate Appleov originalni gumb za dom. Imam približno 20 originalnih zaslonov Apple in noben nima gumba za domačo stran z jabolkom.

10.08.2017 avtor Richard Clausell

Rep: 12k

Ne, da sem našel in sem zagotovo že poskusil. Najbolje, kar lahko ugotovim, je v gumbu Touch ID čip, ki je v tovarni seznanjen z logično ploščo. Te informacije so shranjene nekje na ravni plošče, saj jih brisanje / obnovitev ne ponastavi.

Touch ID je precej strašljiva trdna varnost. Na tej bom Apple dobil zmago.

Komentarji:

To lahko velja samo za iPhone 5s. Domači gumb iPhone 6 ima samo en čip, sam senzorski čip.

11.4.2016 avtor Tom Chai

Nekaj ​​mora biti shranjeno v identifikatorju.

Ali ne?

Mislim ... ni shranjeno na prdih samorogov. Nekaj ​​mora biti shranjeno v identifikatorju gumba za dom, sicer bi bilo mogoče zamenjati gumbe za dom.

Prav?

11.4.2016 avtor Josh W

Da. Gumb iPhone 5s ima dva dela, senzorski čip za kristalom in krmilnik na fleksu, tudi drugi konec verige bi bil CPU A7. Vendar pa je Apple od iPhone 6 začel uporabljati rešitev z enim čipom, senzorski čip in krmilnik sta ena in edina.

Slišal sem, da so ljudje popravljali upogibanje gumbov za dom tako, da so spajali zlomljene konce, zamenjali pokvarjene pokrovčke / dušilke / upore na njem ali celo selili krmilnik čipa za iPhone 5s (ni potrjen), vendar premikanje čipa za gumbe za dom na iPhoneu ne bi bilo mogoče 6 in več, ker je samo en čip in ga ni mogoče potegniti s kristala.

11.5.2016 avtor Tom Chai

je prilepljen na kristal? Ker imam gumb za dom, ki ima majhne razpoke, vendar deluje, to je TOUCH ID itd., Je moral zamenjati zaslon in z novim zaslonom dobil nov gumb za dom. Potreba po zamenjavi gumba samo ne izgleda dobro z razpokanim gumbom, prosim za pomoč.

05.01.2017 avtor Mushtaq Mahomed

Lahko dobite sprejemljivo 'nalepko' Touch ID za zaščito gumba za dom in njegove funkcionalnosti. Imam enega, kot tudi 5D zaščito iz kaljenega stekla, nalepka pa je poravnana. Skoraj tako kot nimam tiste dodatne 3 mm plasti zaščite. Deluje tudi z varnostjo Touch ID in vsemi stvarmi Touch ID.

27.02.2018 avtor Čad

Rep: 34,6 k

Na žalost ne (tega se zavedam). Povezan je s procesorjem z edinstvenim ID-jem, zato, če se oba ne ujemata, Touch ID ne bo deloval. Apple je to storil iz varnostnih razlogov.

Komentarji:

Slišal sem, da obstaja metoda za spajkanje (?) Čipa s fleksa ali kaj podobnega .. In ali ne bi bilo mogoče spoznati edinstvenega ID-ja procesorja in ga spremeniti na gumbu home?

11.4.2016 avtor ppalfinger

Kako nerdnega bi rad dobil? Precej dobro razumem, kako deluje, preprosto ne vem, kako bi to preprosto razložil.

11.4.2016 avtor Josh W

V teoriji ja. Če bi lahko prebrali ID procesorja in imeli programsko opremo za spremembo ID-ja na čipu na gumbu za dom, bi lahko. Kolikor vem, to še ni bilo storjeno.

To bi lahko storili v prihodnosti, toda kot pravi Josh, je Apple zelo tesno povezan s svojo varnostjo. Če rečem tako, še vedno ne najdem načina za reprogramiranje SMC čipov iz MacBooksov, izdelanih pred leti, zato jih ne morem kupiti novih in jih moram potegniti z zlomljenih plošč ...

11.4.2016 avtor Reece

@joshw Poskusite razložiti :)

11.4.2016 avtor ppalfinger

To je moja logika:

Apple optičnega bralnika Touch Touch in logične plošče ne izdeluje skupaj, vendar ne morete uporabiti neustreznih delov, zato so v določenem trenutku seznanjeni. Touch ID ima IC, telefon pa IC, tako da sta v določenem trenutku seznanjena s programiranjem. Smiselno bi bilo le, da ko programsko opremo naložite v telefon, poišče identifikator Touch ID in ustvari edinstveno notranjo kodo. Če se kateri koli od teh delov zamenja, koda ne preveri in Touch ID ne uspe.

Ker nobenemu vdoru programske opreme tega ni uspelo dekodirati ali kodirati, je to skoraj zagotovo enkratni dogodek, ki ga ni mogoče obnoviti brez uporabe kakršne koli metode, ki se uporablja v tovarni. Navajen sem programiranja Androida, zato v mojih mislih gre za nekakšno preverjanje MD5.

11.4.2016 avtor Josh W

Rep: 37

Obstaja način, kako obdržati ID na dotik, ko popravljate domači gumb iPhone. Prenavljam telefone in nato prodajam na eBayu. Imam kup gumbov za dom in jih pomešal, zato sem moral najti pravi gumb za dom za telefon, na katerem sem delal. Poklical sem Apple in rekli so mi, da je to mogoče, vendar mi nikoli niso povedali, kako, ker sem moral odložiti slušalko in res sem samo mislil, da predstavnica ne ve, o čem govori.

No, tisto noč sem popravljal telefon s črnim zaslonom in preprosto prijel kateri koli gumb, da ga preizkusim, telefon pa sem dal v način za obnovitev in potem, ko sem ga začel nastavljati, skeniranje prstov ni uspelo in sem lahko uporabil Touch ID. Ko sem bil, sem uporabil bel gumb in Touch ID je deloval in ni mogel biti original, ker je bil moj zaslon črni zaslon. Ponovno sem poklical Apple in rekel mi je, da mora delovati. Zastopnik mi je razložil, da nekatera podjetja ne shranijo ustrezne strojne opreme na gumbe za dom, ki jih prodajo, da bi prihranila denar, če pa kupite kakovostnega, bo lahko Touch ID ponastavil na delovanje s popolnim sistemom obnovitev v načinu DFU. Kdo je torej vedel, da lahko Touch ID obnovite, je odvisno samo od gumba za dom, ki ste ga kupili. Rekli so, da vam ga lahko Apple Store in Best Buy popravi in ​​obdrži vaš Touch ID.

Komentarji:

Tisti beli gumb za dom, ali je bil originalni gumb za dom Apple, samo iz drugega iPhona?

19.9.2017 avtor Marko Himanka

Nisem prepričan, toda predstavnik Apple je dejal, da mora biti kakovosten. Mislim, da bi moral biti Apple. Vsakokrat, ko pokličem, pokličem telefonsko številko za pomoč iPhone, da so mi v veliko pomoč.

19.9.2017 avtor Richard

Ne morem potrditi, kaj je rekel Richard. Po vaši objavi sem bil zelo radoveden, ali bo ta metoda delovala, zato sem ločil dva iPhona in poskusil gumb Home z enega iPhonea na drugem, a tudi po običajni ponastavitvi in ​​ponastavitvi v načinu DFU mi telefon še vedno da napaka ID-ja dotika ...

10.02.2017 avtor ppalfinger

Prepričan sem, da se je zgodilo morda srečno, v kar dvomim. Prebral sem, če je to mogoče storiti z jailbreakom. Če je to res, je to zame najverjetnejši razlog. Prebral sem, če ga zaprete, tudi če se vrnete na gumb za vdelano programsko opremo Apple, ostane povezan. Poskušal sem tudi podvojiti to, kar se mi je zgodilo, in spet ni uspelo. Vzel sem gumbe z originalnimi gumbi, jih dal na druge telefone in nič. Ponovno sem poklical Apple, spet so mi rekli, da je to mogoče. Začutil sem, da me poskušajo spremeniti zaslon in gumb v trgovini z jabolki. Rekli so, da to vsekakor deluje. Ne vem, če je to res. Razmišljate, da bi šli v trgovino aplikacij s telefonom z nedelujočim gumbom za dom in zamenjali zaslon in gumb. Tako bom vedel, ali samo preklapljajo gumb in se pretvarjajo, da ga programirajo, vendar sem se po telefonu pogovarjal s štirimi predstavniki Apple in vsi so mi praktično jamčili, da bi to lahko storili. Raziskal bom metodo zapora. Mislim, da imam lahko tako boljše možnosti.

10.02.2017 avtor Richard Clausell

Jailbreaking ne bo deloval, varnostno seznanjanje deluje pod nivojem OS. V vdelani programski opremi je rutina seznanjanja, vendar zahteva, da strežnik Apple podpiše zahtevo, na primer pri posodobitvi sistema. Za razliko od posodobitve sistema ta strežnik običajno ni na voljo javnosti. Mogoče se je zgodila napaka, tako da ste jo nekako dejansko dosegli in je podpisala prošnjo za vas.

10.02.2017 avtor Tom Chai

Rep: 37

Ne sprašujte, kako sem to ugotovil, toda čip v 'uradnih' gumbih TouchID v resnici ni OTP.

To je pravzaprav e2prom, vendar z zunanjo napetostjo za zapisovanje, ki je speljana skozi celično varovalko, tako da se pri zapisu 'zakipi' in gre v odprti krog ali vsaj zelo velik upor, da bi vsak poskus njegovega ponovnega zapisovanja potem spodletel.

To bi lahko popravili z brisanjem čipa z rentgenskimi žarki. Ni treba posebej poudarjati, da bi bilo nevarno, vendar UV svetloba morda deluje tako kot pri mnogih manjših čipih, od katerih je to verjetno. Velikost celic je verjetno v območju mikrometrov, zato bi moralo biti izvedljivo z nečim, kot je Cool-X ali podobno.

Komentarji:

Zanima me, če bi ga razbremenilnik izbrisal. Stavim, da bi

11.5.2020 avtor James

Rep: 25

Živjo, senzor Touch ID je edinstven za vsak telefon. Ne morete ga nadomestiti niti z originalnim. Če deluje, imate samo srečo, ker se je telefon pokvaril in se lahko seznani z novim senzorjem. Apple popravi vaš gumb za dom tako, da zamenja celoten sprednji zaslon in ga seznani s Horizon Machine. Apple to stori tudi, če potrebujete zamenjavo zaslona. Mislim, da lahko Best Buy popravi tudi Touch ID, ker so imeli Horizon Machine.

Komentarji:

Oprosti bratec, to sem že velikokrat uspešno opravil, da sem to kupil. Obstaja tehnika bližnjičnih tipk / ciklov vklopa, ki vključuje dfu, priključen na osebni računalnik (ali moj iMac v mojem primeru), kamor lahko dfu, ko je priključen, nato ostane priključen na računalnik in izklopi telefon, odklopi zaslon in baterijo (najprej baterija), nato ponovno priključi strojne opreme in jo odstranite iz dfu z obnovitvenim načinom. Lahko je izmišljen in če boste na koraku celo malo zamudili čas, ne bo šlo.!

11.5.2020 avtor James

zakaj ne narediš video posnetka in ga objaviš na youtubu in zaslužiš milijone

12.6.2020 avtor Pozornost

Rep: 13

Zdravo,

samo da vas obvestim, kako je .. Moj gumb Domov na mojem iPhone 6S je počil in moral sem kupiti še enega. Enega sem dobil na eBayu za približno 5 USD. Namestite ga in deluje v redu. Razen Touch ID. Poskusil sem z obnovitvijo v načinu DFU, kot so predlagali nekateri uporabniki tukaj, vendar nisem imel sreče, da bi Touch ID deloval. Mogoče je to mogoče samo z originalnim gumbom za dom od Applea. Če je nekdo našel način, da Touch ID deluje po zamenjavi gumba za dom, mi to sporočite.

Komentarji:

ja, če imate še vedno stari gumb za dom

22.12.2020 avtor Micah

Rep: 1,1 k

Zamenjal sem zaslon na svojem iPhoneu 5s Touch ID ni uspel, če pa je original originalnega skenerja prstnih odtisov dal nazaj na telefon, da je Viola spet delovala, vsekakor lahko rečem, da je združitev čipa z logično ploščo. Če imate iPhone 6 Plus, ki ga želite preizkusiti v nadaljevanju, boste rezultate kmalu obvestili

Rep: 13

Apple bi moral zamenjati vaš gumb za dom, poskusil sem celo z gumbom za dom iPhone 6 in ga postavil na še šest, vendar bo Touch ID deloval samo z gumbom za dom, s katerim je prišla logična plošča

Komentarji:

to je mogoče, če imate orodje, ki ga imam

4. januarja avtor Micah

Rep: 25

Torej, vsi, ki sprašujete o tem, 'ali imajo petice shranjene informacije o čipih'

Stvar je v tem, da si predstavljate abakus. Imate tri rdeče in nato tri modre.

Seveda gre za vrsto čipov, ki berejo eno in drugo. Toda čitalnik čipov

v telefonu vidi tri rdeče in tri modre in reče ok.

V žetonih je trdno ožičen. To ni berljiv program kot tak

čip je pravkar prebral vrsto čipov pod gumbom za dom, potem je

ali je thang in reče ja, ok, to so pravi žetoni v pravem vrstnem redu.

Mogoče, da se malo razširi, obstaja algoritem, ki po čipu na gumbu za dom

je 'prebrano', algoritem sproži in reče ja, 37 to je tisto.

Bottom line je, da ni nobenih programibilnih informacij, ki jih je treba shraniti

Komentarji:

Pravzaprav ima čip senzorja Touch ID programljiv notranji pomnilnik, ima nadgradljivo vdelano programsko opremo in morda varen prostor za shranjevanje ključev za seznanjanje ključa. Napisana je v tovarni, med popravilom zaslona pa jo lahko napiše tudi serviser Apple. Zdaj je težava v tem, da je za ponovno programiranje te stvari potreben digitalno podpisan ukaz, le Apple ima glavni ključ zanjo. Zdi se tudi, da še nihče ni ugotovil, kako prisilno prebrati ali zapisati to področje čipa.

30.04.2018 avtor Tom Chai

Rep: 1

imam ip6s 64gb MKQP2J / A, preverim, da mora biti srebrn 64gb, a moj iphone je ZLAT z zlatim prstanom po domu, dotik id workss v redu! dovolj čudno, kaj? kakšna ideja kaj se dogaja z mojim iphoneom?

Komentarji:

Kje ste našli informacije (ip6s 64gb MKQP2J / A)?

Če je bila v vaših nastavitvah, imate morda drugo matično ploščo in gumb Home, razen tistega, ki je bil izdelan v vašem iPhoneu.

10.02.2017 avtor ppalfinger

Rep: 1

živjo, imam isti problem kot. Vendar ni smiselno ločevati prvotnega gumba na dotik s CPU, ker so podatki o prstnih odtisih nekje na logični plošči.

Z nekaj internetnega iskanja sem lahko našel nekaj rešitev, samo ko sem vstopil v način DFU in ponastavil iphone ali odklopil napajanje, da ga splaknem.

Lahko je sreča ali ne, a ker so to storili, je vredno poskusiti.

Komentarji:

Ta tip je najbolj nerazumljiv

06.06.2018 avtor keats11

Rep: 1

Zakaj bi bilo vse zapleteno, moj Ipad deluje s prstnim odtisom moje žene, s prstom, zato vsakič, ko želi uporabiti ta Ipad Touch ID, bi morala biti tam zame, ???

Komentarji:

Za dostop s TouchID lahko dejansko dodate več kot en prstni odtis ali onemogočite TouchID in namesto tega uporabite 4-mestno ali 6-mestno geslo.

13.9.2017 avtor Rachael Melville

Ni mogoče, iOS je tako pameten, da lahko ugotovi, ali so odtisi iste osebe ali ne) :)

14.9.2017 avtor imoddedit

Rep: 1

Če kdo naleti na mojo situacijo, mi sporočite, kako najbolje rešiti svojo situacijo. res imam težave z gumbom za dom iphone 6, kjer je konkretno popolnoma pokvarjen. In spominjam se, da sem imel rezervni telefon iphone 6, vendar je bila le njegova matična plošča (notranje) poškodovana. Brez zunanje škode. Razlog, zakaj sem hotel to storiti samo zaradi mojega pokvarjenega ID-ja na dotik in ID-ja dotika drugih nadomestnih iphone 6, deluje popolnoma v redu. ali obstaja kakršna koli možnost zamenjave moje trenutne matične plošče z rezervno, tako da lahko telefon popolnoma deluje z delujočim ID-jem na dotik, delujočo matično ploščo in drugimi prenosnimi deli, ki je funkcija, še posebej deluje kot povsem nov iphone 6.

Komentarji:

U je rekel, da je bila druga deska poškodovana ...

28.8.2017 avtor c9679

Rep: 1

Moj telefon je iphone 5s. kaj če dobim delujoči domači boton za iphone 5s in ga prenesem v drug iphone 5s.can lahko ponovno uporabim id na dotik

Komentarji:

Noben touchid ni edinstven

28.8.2017 avtor c9679

NE, ID na dotik ne bo deloval.

30.08.2017 avtor Kaye

NE, imam orodje, ki to zmore

4. januarja avtor Micah

Rep: 1

Ali kdo ve, koliko stane zamenjava gumba za dom v Apple centru? In ali je Apple Care posebej potreben za zamenjavo?

Komentarji:

130 evrov ali zamenjava telefona ali v najslabšem primeru samo 20 evrov za nič (tukaj na Cipru)

9.2.2017 avtor demetris Xristou

Začetni zaslon sam po sebi znaša 169 USD, 'druga' škoda pa 349 USD (ZDA)

23.01.2018 avtor Erwin Tieng

Rep .: 11

Kaj, če prenesete izvirni gumb za dom z drugega iPhona 6, se bo dotaknil ID deluje?

Komentarji:

Ne. Bilo je že neštetokrat utrujeno.

10.02.2017 avtor Tom Chai

Rep: 37

Če prenesete izvirni gumb za dom, bo zagotovo deloval. Torej, če ga odnesete v trgovino, da popravi zaslon, jim povejte, naj preklopijo gumb za domov, tako da lahko obdržite pomoč pri dotiku.

Rep: 1

Obstajati mora nekaj načinov programiranja novega ID-ja na dotik, saj je na vtičnici natisnjena koda QR. Močno verjamem, da je to namig. Ampak kako? Nimam pojma!

Komentarji:

QR koda se uporablja samo za logistično sledenje, ni povezana s ključem.

11.4.2017 avtor Tom Chai

Obstaja 5 ali 6 kosov s kodo QR, zato Apple zdaj, če je eden od teh kosov spremenjen. Po spremembi ni več storitev Apple.

15.03.2018 avtor Marc

Popravila opravljam dosledno in varnost jabolk je zame še vedno nekoliko nejasna. Toda kolikor razumem gumb nand, gpu, cpu, home, imajo vsi ti plus več določeno šifrirno kodo, ki se mora ujemati z drugo. Ko zapusti tovarno, resnično ne vem, da bi to kaj spremenilo. Najbolje je, če kupite telefon ali zamenjate zaslon, se prepričajte, da je prvotni gumb za dom.

27.9.2020 avtor Anthony Gonzalez

Rep: 1

Živjo, ali kdo ve, kateri čip je na fleksibilnem kablu, ki je seznanjen z logično ploščo? Imam stari fleksibilni kabel, vendar je raztrgan, zato sem razmišljal, da bi odpajal stari čip in ga postavil na nov nadomestni fleksibilni kabel za domači gumb. Torej, za kateri čip gre?

Komentarji:

ko najdeš sovo, mi javi lol

27.01.2018 avtor Steven Scott

Rep: 25

Prvič pozdravljeni,

Upam, da vam lahko pomagate, saj je podobno vsem zgornjim vprašanjem, zato sem mislil, da bi ga vprašal tukaj:

Ali lahko za nadomestitev uporabim drug trak iz drugega 6S (ki ni OEM), vendar obdržim obstoječi izvirni gumb, ali bo ID gumba deloval?

Hvala Ben

Komentarji:

Težave ne vidim, če uporabljate izvirni gumb za dom.

12.02.2017 avtor Mushtaq Mahomed

Rep: 1

Če zamenjate gumb za dom, bo deloval, vendar dotik I.d ne bo deloval.

Rep: 1

Kakršna koli druga škoda za iPhone bi bila ocenjena na približno enake stroške. Torej je za začetni zaslon sam ocenjen na 169 USD, 'drugačna' škoda pa je ocenjena na 349 USD

Iz Apple Tech Support

Rep: 1

Moj iphone 5 je počil in gumb za dom je padel. Gumb za dom pa je še vedno v dobrem stanju, le da je odlomljen od kablov. Ali lahko še vedno popravim zaslon, medtem ko obnavljam id na dotik z originalnim gumbom za dom? Kako bi se povezal z nadomestnim lcd-jem? Daj mi ur, se loti mojega vprašanja pls.

Komentarji:

Iphone five nima senzorja za prstne odtise, zato težave ne vidim. To je edina funkcionalnost, ki se izgubi, ko spremenite gumb za dom. Gumb homwe deluje, prstnih odtisov ne more prebrati, razen če je nameščen skupaj s CPU, v katerem je koda prepisana, da doda funkcijo prstnih odtisov dinamiko, ki se pojavi, ko je CPU nameščen prvič.

10.4.2019 avtor Arnold Spence

Rep: 1

Dober del trgovin za popravilo telefonov ima stroj, ki vaš gumb za dom poveže s telefonom. Apple zaračuna 80 dolarjev, druge trgovine pa tudi, ker Apple naredi naprave, ki jih lahko kupi, napačne, tako da jih morajo popraviti in je drago.

Rep: 1

Da, to je mogoče

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Komentarji:

To je mogoče, čeprav težko in zapleteno. Obstaja nekaj načinov, kako to doseči. Eden bi bil odstraniti pokvarjen zaslon, medtem ko bi domnevni delovni gumb pustil nedotaknjen. Drugo vključuje odstranjevanje in ponovno spajkanje, zato se tega ne bom dotaknil

10.4.2019 avtor Arnold Spence

Rep: 1

monitor se naključno izklopi in vklopi

Moj domači gumb za iphone 6s je pokvarjen, zato ga moram zamenjati in moj id na dotik ne deluje

Rep: 1

imam orodje, ki to lahko stori tukaj, tukaj je povezava, ki jo lahko dobite za 133 USD JC V1S V1 LCD zaslon Program za popravilo pravega tona za telefon 11 Pro Max XR XSMAX XS

Rep: 1

Imam iphone 8, njegov ID na dotik deluje, a gumb za dom ne, zato obstaja način, da se to popravi?

ppalfinger