Med zagonom ste zataknjeni na zaslonu »Potrebna je nujna posodobitev programske opreme«

MacBook Pro 15 'Touch Bar 2017

Številka modela A1707. Ta MacBook Pro, izdan junija 2017, vključuje procesorje Kaby Lake do 2,8 GHz štirijedrnega procesorja Intel Core i7 s Turbo Boost do 3,8 GHz.



Rep: 73



Objavljeno: 29.10.2019



Moj MBP se ne zažene.



To se mi je zgodilo po nekaj dneh uporabe novega macOS Catalina. Ko vklopim, piše, da je potrebna nujna posodobitev, vendar še naprej ponavlja, da je pri poskusu namestitve prišlo do napake.

Poskusil sem posodobiti z wifi, osebno dostopno točko in z LAN adapterjem, vendar dobim isti zaslon. Preizkusil sem tudi čisto namestitev in prazen disk (ukaz + R), vendar prikazuje isti zaslon. Poskusil sem tudi tovarniško namestiti OS (ukaz z možnostjo premika R), vendar po prenosu OS ne uspe. Ponastavitev NVRAM in SMC ne pomaga.

Vendar lahko uporabljam svoj mac iz varnega zagonskega načina, vendar vrstica na dotik, osvetlitev tipkovnice in zvok v varnem načinu ne delujejo. Uporabljam lahko tudi zagon sistema mac s prenosnega pogona s sistemom Windows, vendar spet sledilna vrstica, osvetlitev tipkovnice in zvok ne delujejo (vse je nekoč delovalo iz istega pogona USB, preden se je zgodila kritična stvar programske opreme).



Internet pravi, da mora nekaj storiti z enoto na dotik, vendar prej nisem imel nobenih težav. Mislite, da bo težava rešila zamenjava enote na dotik?

Blokiraj sliko' alt=

Komentarji:

amazon kindle ogenj se ne vklopi

Pravkar sem začel imeti popolnoma isto težavo po nadgradnji na Catalino. Če odklopim vse zunanje zunanje naprave USBC, se ne zažene. Nato lahko po zagonu priključim zunanje naprave. Če ga pustim spat s temi priključenimi, se zruši in dobi sporočilo o napaki, kot je opisano zgoraj. Se nadaljuje.

11.5.2019 avtor Smetar

Kakšne posodobitve o tem?

01.02.2020 avtor Mike

Ne, še vedno imam popolnoma enako težavo. Na koncu sem kupil nov MBP.

Zamenjava krmilnika vrstice na dotik ni pomagala, preizkusil sem ploščo z vsem odklopljenim (odklopljen zaslon, vrstica na dotik, gumb za vklop, sledilna ploščica itd.), Priključena samo baterija in zunanji zaslon. Še vedno se zažene na istem zaslonu, mislim, da je težava v sami matični plošči.

01.02.2020 avtor David

@dzavoo - Si si ogledal sistem? Ste ga prinesli v trgovino Apple, da vidite, kaj so rekli? Pri nadgradnji opečnih sistemov Catalina se je nekaj klepetalo.

02.02.2020 avtor In

@danj Živim v Armeniji, kjer nimamo uradne trgovine z jabolki, imamo pa center za popravilo avtomobilov. Center za popravila je v bistvu naredil isto kot jaz (nameščanje različnih različic macOS, vključno z Mojave in Sierro) in rekli so mi, da je težava v enoti na dotik in da je rešitev morda zamenjava zgornjega ohišja (celoten ohišje z baterijo in tipkovnico itd.) za 800–900 USD. Seveda se s tem nisem strinjal, ker mislim, da je težava v matični plošči.

02.02.2020 avtor David

15 odgovorov

Izbrana rešitev

Rep: 409k

Na tej točki morate izbrisati pogon in znova namestiti OS z zunanjega pogona za namestitev OS.

Najprej varnostno kopirajte kar koli pomembnega s pogona (TimeMachine)

Nato z drugim sistemom Mac ustvarite zagonski namestitveni program za OS, osebno bi se zaenkrat držal Mojave, saj je Catalina še vedno malce napačna! V vsakem primeru je tako, kako ustvariti oboje:

Znova zaženite sistem in nato uporabite Možnost tipko za vstop v Startup Manager izberite pogon za namestitev USB-C. Ko začnete, pojdite v meni in izberite Disk Utility ter nato izbrišite vse particije in nato formatirajte pogon kot eno particijo GUID APFS.

Referenca: Mac kombinacije zagonskih tipk

Zdaj zapustite Disk Utility in zaženite namestitveni program OS, da bo naredil svoje! Vaš sistem se bo nekajkrat znova zagnal, zaslon pa bo tudi temen, zato brez panike !!

Čez nekaj ur bi moral vaš sistem končati namestitev operacijskega sistema. Zdaj, preden naredite kar koli drugega, uporabite vse potrebne posodobitve. Vaš sistem se bo znova zagnal, saj je Apple nekajkrat posodobil sistemsko programsko opremo, odvisno kateri MacOS nameščate.

Je to delovalo?

Komentarji:

Najlepša hvala! Bom poskusil in vas obvestim o mojem napredku

30.10.2019 avtor David

UPDATE: Poskušal sem namestiti Mojave in Catalina, ko poskusim namestiti Mojave, se prikaže napaka, vendar Catalina uspešno namešča, vendar med zagonom pokaže popolnoma enako napako. Verjamem, da imam težavo s strojno opremo :(

11.11.2019 avtor David

@dzavoo - Kakšno sporočilo o napaki ste prejeli z Mojave med formatiranjem ali namestitvijo?

Čas je, da obiščete Apple Store! Sporočite nam, kaj vam povedo.

11.11.2019 avtor In

@ in Imam vprašanje.

Tako sem preizkusil vse možne popravke programske opreme (ponastavitev nvram / SMC, vnovična namestitev različne različice macOS iz usb naprave in iz obnovitve interneta, poskusil sem se zagnati tudi iz zagonskega macOS ssd itd.) In vse prikazuje popolnoma isti zaslon.

Prav tako sem poskušal odstraniti vse, kar je z matične plošče (odklopljen zaslon, vrstica na dotik, gumb za vklop, sledilna ploščica itd.), Priključena samo baterija in zunanji zaslon. in še vedno ima isti zaslon. Ali to pomeni, da je težava 100-odstotna z matično ploščo?

Poskušal sem tudi zamenjati kabel krmilnika na dotik (ne celotne enote na dotik samo povezovalni kabel). Ali menite, da bi moral zamenjati celotno vrstico na dotik pred nakupom nove matične plošče? ali pa je 100% pri matični plošči.

01.02.2020 avtor David

Da, prišlo je do napake na logični plošči.

Za razliko od starejših modelov, ki jih lahko zamenjate SSD, in celo starejših modelov, ki bi lahko zamenjali RAM, je ta serija spajala!

01.02.2020 avtor In

Rep: 25

Ne vem ... Nekaj ​​ur po objavi se je moj 2017 MacBook Pro 15 (A1707) zagotovo zagnal in sledilna vrstica je znova delovala. To je po treh dneh udaril z glavo v mizo in poskušal najti pot okoli tega. Mislim, da ima posodobitev macOS 10.15.3 nekaj skupnega, saj je pravkar izšla in se je moj sistem v varnem načinu nanjo posodobil.

V resnici vem, kaj sem ubil, ker sem izbrisal celoten pogon (vse particije, vključno s tisto, ki je posebej namenjena za sledilno ploščico). Delovalo je popolnoma v redu, dokler tega nisem storil in nato znova namestil OS. Zakaj sem to storil, vprašate? Ravno sem kupil ta MBP od nekoga na Facebooku in hotel sem biti prepričan, da izhajam iz povsem čistega lista.

Vse, kar sem prebral v spletu, pravi, da ne smete brisati vseh particij na MBP-jih s sledilno vrstico, temveč samo glavno particijo OS. To mi popolnoma diši kot težava s programsko opremo in ne s strojno opremo. Še posebej, ker je bila moja v redu, dokler nisem raztrgal vseh particij. Tudi to spletno mesto mi je dalo veliko vpogleda v to, kaj sem lahko naredil, da sem ustvaril težavo. Oglejte si avtorjev 6. poskus (potek dela 6):

Nedotakljivi - jabolka Nova aktivacija OS za MacBook Pros Touch Bar

Komentarji:

Preveril sem, da senzorji vrstice na dotik in oba senzorja na desni in levi delujejo brezhibno. Imel sem isto zgodbo, ko sem izbrisal celotno ssd vrstico na dotik ni več. Sprva kritična posodobitev programske opreme je prepovedovala vstop v moj mac, vendar se je to nekako rešilo. Poskusil sem vse za to posodobitev vdelane programske opreme, vendar tega ni moglo nič oživiti. Prav tako ni storitve za nadzorni pas. Mislim, da se programska oprema, na kateri je zagnana vrstica na dotik, med namestitvijo ne namesti, saj ves čas misli, da v mojem MBP (1707) ni vrstice na dotik. mi lahko kdo pove, ali je v mojem macu vseeno mogoče namestiti nadzorne storitve stripbar.

11.02.2020 avtor Delo Upal

Rep: 13

Hej fantje,

Imel sem popolnoma enako težavo. To sem naredil. Računalnik redko izklopim, tokrat sem si mislil, da ga bom počival. Na vrata USB C sem imel priključen Samsung SSD in WD MyBook Duo. Čeprav sem se brez skrbi zagnal s SSD-ja, je bil to prvič z MyBook Duo. Sporočilo se mi je pojavilo na zaslonu za zagon, pritisnil sem gumb za izklop. Ponovno zagon v varnem zagonu (držite levo smer, dokler se Appleov logotip ne naloži do polovice, spustite) Dobil dostop do začetnega zaslona. Onemogočil Wifi in odklopil MyBook Duo iz USB C. Pritisnil vnovični zagon in zagnal brez skrbi. Mislim, da je bil tu krivec zunanji hdd. Ne rečem, da je to popravek za vse, toda če imate podobno težavo in imate na USB C nekaj priključenega, česar še nikoli niste imeli pri zagonu, bi bilo koristno, če bi šli skozi postopek, ki sem ga naredil .

Upam, da se komu to zdi koristno

Komentarji:

Da, imel sem isto težavo in se po odklopu zunanje naprave iz vrat USB-C lahko naložil na zaslon za beleženje.

08.07.2020 avtor Lai Pau teden

Rep: 1

Zaslon sem zamenjal za MBP 2017 s sledilno vrstico in nato dobil to težavo, očisti namestitev in na koncu dobim to sporočilo, rešeno z odstranitvijo kabla zaslona z matične plošče, saj je čip t1 prepoznal neoriginalni zaslon, nato pa na hdmi zunanji, prišel sem do namestitve, da dokončam namestitev. Ko končam, priključim kabel LCD in zdaj Mac deluje normalno, prav tako sem namestil Sierro. Najnovejši osx

Rep: 1

Po izčrpanju vseh načinov obnovitve sem šel v App Genius. Takoj me prosijo, naj spremenim logično tablo. Zavrnil sem in videl sem vaš prispevek.

Preizkušena zagonska metoda Mojave.

Takoj po ponovni namestitvi se lahko zažene v MacOS. Vrstica na dotik deluje.

Namestili so vse sistemske posodobitve (poleg Cataline) in se samodejno znova zagnali med namestitvijo sistemskih posodobitev, whamp! Hit s kritično posodobitvijo programske opreme.

Torej je spet zanka.

(Zaslon sem zamenjal s tretjim serviserjem, ker je prišlo do težave z osvetlitvijo na dotik 2016 MBP). Nisem prepričan, ali je to povezano.

-Dodatna posodobitev. Po poskusu znova in prikazu Appleovega logotipa je vrstica na dotik utripala / utripala približno 3-krat. Vsakič manj kot sekundo.

-Poskusil sem onemogočiti požarni zid usmerjevalnika, brez vaila.

Posodobitev (06.06.2020)

Ko sem prebral TS, da je odklopil kabel zaslona, ​​sem ugotovil, da počnem enako, ker moj zaslon ni več originalen.

Pred demontažo sem ugotovil, da sem opravil ponastavitev SMC in Mac povezal s televizorjem. In nekako deluje! Enkrat sem znova zagnal in enkrat izklopil pred vklopom. Zdaj ni potrebna povezava s televizijo. Vrstica na dotik deluje. Čudno.

(Očitno sem napisal prezgodaj. 5 minut v mscOS Mojave, na sredini zaslona je prišlo nekaj čudnega in spet gre v zagonsko zanko). Zdaj nič ne deluje.

Rep: 1

Našel sem način, kako to popraviti sam.

Nadzorna plošča Touchbar je pritrjena na upogibni kabel pod logično ploščo in iz neznanega razloga se je krmilnik Touchbar zlomil zaradi čiste namestitve? Tako sem kupil novega pri AliExpressu za 8 € in ga zamenjal, zamenjava pa je bila zelo enostavna. Odstraniti je treba samo logično ploščo, zato za to ne potrebujete nove Touchbar. Po tem potrebuje le ponovni zagon z žično internetno povezavo.

Komentarji:

računalnik ne prepozna zunanjega trdega diska toshiba

Pozdravljeni, mislite, da je pri zamenjavi upogljivega kabla treba odstraniti celotno logično ploščo? Moram odstraniti tudi senzor ID prstnih odtisov in ventilator, verjamem? (sodeč po vodiču).

15.5.2020 avtor Edward Eddy

Ne, ni ga treba odstraniti, samo ga izključite iz logične plošče. Oba sta privita na zgornji del

16.05.2020 avtor Christopher Frölje

Razumem. Hvala. Kupil ga bom, da ga preizkusim. Zdaj sem trajno zagnan v bootcamp. Sicer je samo velika opeka ...

16.05.2020 avtor Edward Eddy

Lahko se zaženete v varnem načinu, izklopite WiFi in ga nato znova zaženite. To vam omogoča dostop do običajnega uporabniškega računa z vsemi funkcijami, razen s sledilno vrstico.

Pomembno je, da izklopite WiFi, ko ga izklopite ali preklopite v stanje pripravljenosti

17.05.2020 avtor Christopher Frölje

Christopher: Najlepša hvala za znanje, ki ste ga prinesli v ta pogovor. Zaradi izkušenj sem se spraševal, ali je moja težava morda slabo nameščen čep. Seveda sem po več kot enem tednu frustracije previdno znova postavil flexbar kabel Touchbar in na polovici zagona se je Touchbar zasvetil in čez kakšno minuto se je postopek zagona zaključil in imel sem popolnoma delujoč Macbook ponovno. Tako olajšano!

To me še vedno pusti z enim drugim A1706, ki ima neuspeli Touch ID ...

POSODOBITEV: Pravkar popravljen tudi drugi A1706! Neverjetno je, kako malo je informacij o teh dveh težavah (okvara vrstice na dotik in Touch ID). Kar obstaja, kaže na nekakšno skrito programsko opremo T1, ki nam ni dostopna. Mogoče je to res tako, toda končni uporabnik je končno uporabnik na koncu rešil obe težavi. V mojem primeru je bila težava z vrstico na dotik tako preprosta kot fleksibilni kabel, ki ga je bilo treba ponovno namestiti, druga težava Mac-a s Touch ID-jem ali težavo s prstnimi odtisi pa je bila rešena z vrnitvijo v High Sierra (in verjetno pred ponastavitvijo SMC).

21.5.2020 avtor Eric

Rep: 1

Zdravo vsi,

koda napake f01 na whirlpool duet podložki

Integrirani SSD v mojem macbook pro 15 'A1707 je bil pokvarjen in ga ni več mogoče uporabljati, zato sem Catalina namestil v zunanji SSD in naletel na to težavo (za vaš Mac je potrebna kritična posodobitev programske opreme ...).

Ali je mogoče te posodobitve vdelane programske opreme sploh namestiti na zunanji pogon? ... V nasprotnem primeru naprava z pokvarjenim notranjim SSD-jem ne bi bila več uporabna / smeti.

Komentarji:

Vaša strojna oprema bi morala biti v redu! Vprašanje je napaka pri posodobitvi programske opreme. Poiskati boste morali pot do trgovine Apple Store, saj so potem potrebovali orodja, da to popravijo!

8.4.2020 avtor In

Rep: 1

Moram se strinjati, da ta težava ne bi smela biti označena kot 'Rešena', in mislim, da dokončni zaključek - 'Da, pri vas je prišlo do okvare logične plošče' - ne upravičuje predstavljenih dejstev. Nadgradnja Catalina je očitno prekinila TouchBar OP-ja, vzorec vzročne zveze, ki ga vidimo v številnih drugih objavah okoli mreže. OP je bil v svojih prizadevanjih izčrpen, zato je bil naslednji logični korak morda zatekanje k Appleu, vendar je to povsem drugačno od tega, da bi kategorično vedeli, da je matična plošča odpovedala. Tudi vaša 'rešitev', kot je označena, ni rešila ničesar.

Imel sem dve enoti A1706 z dotikom. Več kot teden dni sem se boril z obema, poskušal vse vrste vuduja. Resnično sem začel verjeti, da imata oba stroja težavo s strojno opremo ali vsaj težavo z vdelano programsko opremo EFI, ki jo je lahko rešil samo Apple. Eden od njih je zaživel, ko sem ponovno namestil upogljivi kabel. Drugi se je rešil šele, ko sem na novo namestil High Sierro. Verjetneje je bila izdaja OP-ja programska.

Posodobitev (30.05.2020)

Pravzaprav je šlo za isto težavo na mojem prvem računalniku - 'Potrebna je nujna posodobitev programske opreme.' Združila sem jih samo zato, ker so težave s TouchID-om morfološko enake, to je zavajajoča, neopisana sporočila o napakah, ki jih povzroča nedostopna poškodba vdelane programske opreme. V razpravi sem tukaj že trikrat objavil svoj popravek, zato bi to moralo biti dovolj.

Kljub temu ste zavrnili glavno točko mojega odgovora, ki je bila ena od osnovnih epistemologij. Niste * vedeli *, da je šlo za napako logične plošče. * Verjeli ste *, da je, ker si niste mogli predstavljati, kaj je še treba spremeniti / narediti. V tem ni sram - do iste točke sem prišel po več kot tednu nenehnih poskusov. Toda tukaj kot nekdo z manjšim strokovnim znanjem na tem področju prispevam k temu, da lahko programska oprema prekine vrstico na dotik in tudi opis dogodkov OP opozarja na isto.

Če bi Apple ponudil boljše sporočilo o napaki in / ali boljša programska orodja za njegovo odpravo, bi ga lahko več ljudi odpravilo sami. Ljudem naredimo slabo uslugo, kadar kaj mimogrede označimo za „okvaro logične plošče“, ker je to enako reči: „Ne trudite se sami popraviti“, kar je v nasprotju z duhom te spletne strani in njenega manifesta samopopravilo.

Komentarji:

@meowbie - Eric! Pridruži se klubu! Podprite Pravica do popravila premikanje!

Ne strinjam se z vašo oceno. Napaka logične plošče ne pomeni vedno težave s strojno opremo! Če ste tako mislili, mi je žal.

Vaš odgovor se izgubi, ker komentar ni odgovor! Napišite novega, kot odgovor jasno razložite težavo in rešitev! In če lahko, zakaj!

Vse, kar počnete, je sedenje ob bočnih črtah, čas je, da stopite na ploščo in ko ste prepričani v svoja dejstva, jo trdno posadite! Komentar je samo to, da ni odgovor! Ne morem biti edini, ki odgovarja na vprašanja.

Čeprav priznam, bi moral svoj odgovor posodobiti s svojim komentarjem 'Čas je za obisk Apple Store! Sporočite nam, kaj vam povedo. ' Mislim, da je jasno, da moramo težavo predati Appleu!

30.05.2020 avtor In

Rep: 1

Moj 2017 MacBook Pro 15 ”je po posodobitvi na Catalina dobesedno uničen. Zaradi težave z vrstico na dotik se je računalnik zataknil v kritični zanki za posodobitev programske opreme. Ko so prenosnik pripeljali do lokalnega serviserja, so vse poskusili in predlagali zamenjavo logične plošče. Pred 1,5 leti je bil ta računalnik vreden 3 tisoč dolarjev, zdaj je popolna smeti. Ali lahko Apple odgovarja? Še kaj lahko storim, da to popravim?

Komentarji:

Poiskati boste morali pot do trgovine Apple Store, saj so nato potrebovali orodja za popravek vašega operacijskega sistema.

8.4.2020 avtor In

Rep: 1

Torej boj s to težavo na 10-20 strojih. 15in 2016-17 Pro in Poskusili smo vse, razen LCD-ja, da bi odpravili težavo. Ena enota ima povsem novo ploščo Logic Board in Top Case, kljub temu pa ima kritično napako pri posodobitvi. Tu imaš veliko papirnatih uteži ..

Komentarji:

Preprosto izbrišite EFI PERTITION in nato znova zaženite. kritična posodobitev programske opreme bo takoj na voljo. povežite se z odprtim internetom (brez blokade, kar je težko najti danes). Bum ....

17.11.2020 avtor Delo Upal

Moja prva misel je, da vaš požarni zid podjetja morda blokira prenos vdelane programske opreme Touchbar. Poskusite eno od enot odnesti domov in preverite, ali lahko dokonča „kritično posodobitev programske opreme“.

17.11.2020 avtor Eric

lahko zamenjaš baterijo za iphone 5s

Rep: 1

To je def touchbar. Na svojem računalniku sem namestil okna in ker ne prepozna vrstice na dotik, deluje brezhibno.

Lahko se zaženem v obnovitvenem načinu na mac, varnem načinu na macu, a takoj, ko se začne redno zagon, naj bi zasvetila vrstica na dotik in takrat se celoten računalnik znova zažene in preide na kritično sporočilo. Ta sistem sem celo zagnal v drug mac prek ciljnega načina in OS se dobro zažene.

To nameravam za zdaj uporabiti kot varnostno kopijo za Windows / Linux.

Rep: 1

Podobno težavo sem dobil 06. 01. 2021. Moj MacBook Pro je 15-palčni z vrstico na dotik. po mnogih raziskavah me je razočaralo branje številnih spletnih dnevnikov, kjer je rešitev za zamenjavo logične plošče zagotovilo podjetje Apple, za mnoge pa so zamenjali prenosne računalnike, ki so bili zajeti v garanciji.

Vendar po malo raziskave bi lahko zaključil, da je težava v posodobitvi firmwere za touchbar, ki ni sinhronizirana z najnovejšo posodobitvijo catalina, zato ob ponovnem zagonu prenosnika ne najde firmware-a za touchbar.

Verjamem, da nekatere posodobitve operacijskega sistema Apple niso sinhronizirane s trdno ploščo, zato je prišlo do te težave.

In podprtega popravka firmwere ni dosegljiv ali ni na voljo za posodobitev.

To težavo sem odpravil tako, da sem se v varnem načinu prijavil tako, da sem med ponovnim zagonom pritisnil levo tipko Shift, nato se znova prijavil v svoj račun za Apple in nato namestil najnovejšo OS Mac OS Big Sur različice 11.1, ki je znova omogočila vrstico na dotik in mi tudi ne daje kakršne koli težave po ponovni namestitvi.

Verjamem, da je ta operacijski sistem opremljen s posodobljeno firmware Touchbar in tako reši težavo.

Upam, da se vam zdi ta rešitev v pomoč.

Rep: 1

Zamenjal sem vrstico na dotik, zgornji del ohišja, preizkusil nov sklop zaslona, ​​najslabši pa sem celo zamenjal logično ploščo na napaki s posodobitvijo. Še vedno imam napako pri posodobitvi. Vsa programska oprema, povezana s tem, ko z diskovnim programom izbrišete vgrajeni pomnilnik in izbriše 'skriti' OS na dotik

Rep: 1

Vau. Ta nit še vedno traja. No, zadnje novice o mojem MBP konec leta 2016, A1706.

Trpel je za najrazličnejšimi predmeti, dva potovanja v Appleov servisni center pa sta znašala približno 1 tisoč dolarjev za zamenjavo logične plošče.

Utrudila sem vse vrste odpravljanja težav, povezanih s programsko opremo, brez kakršne koli zamude.


Obstaja 1% možnosti, da se moj MBP zažene v MacOS, kjer je lahko zasvetila vrstica na dotik. To me je pripeljalo do razmišljanja, da je napaka kondenzatorja ali čipa napajala sledilno ploščico.

Kupil sem novo vrstico na dotik, ki pa ni zasvetila.

To pomeni, da je neuspeli kondenzator ali čip pritrjen na logični plošči. Poslal v mojo lokalno servisno delavnico. Potrdili so, da je eden od čipov zgorel. Za zamenjavo čipov so citirali 200 dolarjev.

Poslal sem svoj MBP in naj bi se vrnil čez nekaj dni. Se bo znova posodobil.

Edward iz Singapurja.

Komentarji:

hej Edward! kako je zdaj tvoj macbook?

28. februarja avtor jagoda_limz96

Rep: 1

Uhm, imam MBP iz leta 2016 in že leta prejemam in izklapljam to sporočilo o napaki. Dobil sem ga celo, ko je bil prenosnik star približno 3 dni. Če bi prenosnik Apple v celoti zamenjal, ko je še vedno dobil enak zaslon za kritično posodobitev. Pomislite, zakaj bi imel Apple kritično posodobitev, ki ni navedena na uradni spletni strani Apple com, kjer so na voljo VSE prenosi, zlasti za OS. Trenutno za Catalino ni nobenih posodobitev razen .2 .3 .4 .5 in kombiniranih posodobitev. Vsi prejšnji OS imajo na voljo nekaj varnostnih posodobitev. Toda zakaj te posodobitve ne bi bilo tam na seznamu. Še vedno ga dobim po novi namestitvi in ​​namestitvi najnovejšega razpoložljivega 10.15.5. Ni smiselno, da bi imel Apple kritično varnostno posodobitev takoj po posodobitvi operacijskega sistema. To ni zato, ker ni Apple - to je znak zlonamerne programske opreme v efi aka firmware. Ta vrsta zlonamerne programske opreme je dobro dokumentirana in resnična ter obstaja že od leta 2016

Komentarji:

To pravite s tako gotovostjo, vendar je jasno, da tega problema slabo razumete. 'Kritična varnostna posodobitev' je pravzaprav namestitev vdelane programske opreme TouchBar, ker je TouchBar dejansko ločen del strojne opreme, ki temelji na ARM, in ima svoj operacijski sistem ('EmbeddedOS'). Vse, kar prekine postopek prenosa, postopek namestitve ali logično pot med gostiteljskim računalnikom in TouchBarjem, bo povzročilo to napako.

30.05.2020 avtor Eric

Čas je, da obiščete Apple Store, saj imajo čarovnije, da popravijo operacijski sistem zaradi napake v posodobitelju OS.

8.4.2020 avtor In

The magic spreminja logično ploščo za 1000 $

10.9.2020 avtor Vladimir Rostovtsev

@meowbie Imaš popolnoma prav.

11.02.2020 avtor Delo Upal

David