Ali resnično moram razstaviti namizni trak / preprogo?

Namizje za osebni računalnik

Računalniki, ki običajno nimajo integriranega zaslona in naj bi bili mirujoči.



Rep .: 166



Objavljeno: 24.6.2010



V redu. Imam neizkoriščeno namizje in ga želim secirati, da vanj vstavim sveže dele (trenutno poganja Pentium 4). Ali res potrebujem antistatični trak / podlogo? Zakaj?



PS: nedotaknjen od leta 2007/2008

Hvala vnaprej

Nadgradnja

uhhh, torej še vedno rabim antistatično preprogo?



Komentarji:

ja, potrebujete trak in podlogo esd, za občutek šoka potrebujete skoraj 3000 voltov statičnega statičnega materiala, za praženje električnih komponent v prenosnem računalniku pa potrebujete le 100 voltov statičnega. Vedno uporabljajte trak in podlogo esd pri delu z računalniki, VEDNO

24.08.2019 avtor Rex Clark

Imel sem preveč komponent „mrtvih ob prihodu“, ki bi jih moral zapustiti, ker nisem uporabil protistatičnega traku ... to je najbolj neverjeten odnos do neupoštevanja standardov najboljše prakse „ker vem bolje“ kot ne razumeti osnove elektronike in elektrike. Super ...

28.01.2020 avtor Chilli Starz

17 Odgovori

Izbrana rešitev

Rep: 12,9 k

Ker obstajajo nasprotujoči si odgovori, naj poskusim pojasniti:

Ni vitalno pomembno za vašo varnost ali varnost električnih komponent računalnika, ki jih uporabljate z antistatičnim trakom / preprogo. Kot rečeno, če ga uporabljate, ne škodi ničesar, zagotovo pa vam bo pomagalo zagotoviti, da je vse, kar počnete varnejši .

Nepričakovano (vzemite to z rezervo): Že več kot desetletje nenehno opravljam popravila računalnikov in jih izključujem, sam pa nikoli nisem uporabljal antistatičnega traku / preproge. Nikoli nisem skrajšal nobene komponente, na kateri sem delal, vsekakor pa sem tvegal, ker nisem uporabil zapestnega traku.

Všeč mi je Ali resnično moram razstaviti namizni trak / preprogo? , če sprejmete druge potrebne varnostne ukrepe, vas lahko pobegniti brez tega. Bolj vprašanje je, kako udobno vam je, če se vedno držite ozemljenega podvozja, in kako prepričani ste, da ne boste po naključju kaj zataknili. Če nekaj zaprete, vam bo zagotovo žal, da niste bili previdnejši - to je samo tveganje, ki sem ga bil pripravljen sprejeti.

Za referenco iFixit prodaja precej poceni in učinkovit izdelek Antistatični zapestni trak .

Slika antistatičnega zapestja' alt=Izdelka

Antistatični zapestni trak

7,99 USD

Komentarji:

Taylor, popravila verjetno opravljate v pisarni s keramičnimi tlemi. Večina ljudi bo popravila v svojih domovih z veliko preprogami. Odstranil sem vso preprogo v svojem domu in jo zamenjal s ploščico Saltilo. Neverjetni čas, porabljen za diagnozo in komponente, prizadete z ESD, si bodo premislili.

18.04.2015 avtor majer

Dogovorjen Mayer! To je letni čas, ki je slabši! Vprašanje je, da vaše podnebje igra pomembno vlogo pri tem, koliko statične elektrike je prisotno (kaj je ESD). Vlažno okolje se ne bo soočalo z enakimi tveganji kot zelo suho okolje. Torej sredi zime na Aljaski ali sredi puščave Sahra je to nujno !, sredi deževnega gozda Srednje Amerike ali deževen dan spomladi v Michiganu ne! Igrajte varno, uporabite ustrezne varnostne ukrepe!

19.04.2015 avtor In

Če uporabljate leseno mizo ali desko za rezanje, ki je suha (ne zadržuje vlage), oblecite bombažne majice s kratkimi rokavi, se dotaknite in držite ohišja, medtem ko med delom na sistemu uporabljajte protistatično vrečko, v kateri je bil del, kadar koli je to mogoče, ne premikajte se veliko, izogibajte se preprogi, delajte, kadar zrak ni zelo suh, le z deli se držite ob robovih in se ne dotikajte vezij, najverjetneje boste v redu. Ne pozabite. Samo zato, ker ne vidite ali čutite šoka, še ne pomeni, da električna komponenta ni poškodovana, da bi takoj odpovedala ali nekaj časa v prihodnosti.

28.8.2015 avtor Allen Scott

Torej, ali je bolje uporabljati te previdnostne ukrepe pri popravilu nekaterih stvari, kot so osebni računalniki, in ne manjših stvari, kot je iPhone? Ali bi bilo to obratno? Ne vidim veliko previdnosti, ko gre za ljudi, ki popravljajo telefone ...

storitve Google Play so ustavile sporočilo

12.7.2016 avtor Felix Robinson

Zakaj je kot študent IKT pomembno poznati pogoste računalniške težave?

10.11.2020 avtor zvitek

Rep: 675,2 k

Če vas elektronika udari z ESD, vas bo to zmešalo. RAM se najpogosteje zadene, vendar bo povzročil občasne napake in nenavadne okvare, ki se ne pojavijo vedno z diagnostiko. Že dneve sem poskušal ugotoviti, kaj je bilo narobe z udarnim strojem ESD. Preproga je namenjena preprečevanju elektrostatičnega praznjenja (ESD), ki lahko močno poškoduje elektronske dele. Tu je Wiki na njem: http: //en.wikipedia.org/wiki/Electrostat ...

Tukaj je moj nekdanji odgovor na to vprašanje: lahko ustvarite statični naboj, ki nosi skoraj vse. ESD (elektrostatični izpust) 1/10 količina občutljivega šoka lahko uniči RAM in druge elektronske komponente. Če so vaše stenske vtičnice ozemljene, se lahko sprostite, ko sedite. Potegnite in se dotaknite sredinskega vijaka plošče. Če ste še vedno zaskrbljeni, lahko v lokalnem Radio Shacku kupite ozemljitveni trak za zapestje, ki se priklopi na steno, za manj kot 5,00 USD ali pa uporabite ozemljeno preprogo.

Oglejte si tudi to: Nadzor elektrostatičnega praznjenja (ESD)

Za tiste, ki mislijo, da sem nor, preden se odzovete, malo preučite to temo, tukaj je vadnica o tem: http: //www.radio-electronics.com/info/el ...

Tukaj je več od združenja ESD: http://www.esda.org/

Komentarji:

Kateri pa so nekateri pogosti simptomi poškodb ESD na prenosnem računalniku in nekatere od teh nenavadnih okvar? Niti enkrat nisem videl prispevka, ki bi se nanašal na to, in tam, kjer je bil zaključek, prekleto, izgubili smo še enega zaradi škode zaradi ESD! Mislim, da me tu izgubi - ljudje govorijo o tej problematiki na ravni vuduja in vraževerja in ne v smislu oprijemljivih simptomov, na katere je dejansko mogoče paziti, zato je težko jemljem resno. Spominja me na celotno vprašanje, kako pravilno skrbeti za baterijo prenosnika.

12.9.2010 avtor rdklinc

Raztrgan sem zaradi tega vprašanja. Z Mayerjem se strinjam z osnovno idejo statične zaščite. Naučil se ga je in ga uporabljal kot delovnega tehnika v mornarici in v velikem podjetju za popravilo računalnikov. To pomeni, da v moji osebni zgradbi in popravilu računalnikov bolj ali manj sledim Taylorju in rdklincu. Torej, če upoštevam vse, dam vsem trem +

12.9.2010 avtor rj713

Rdkl, imaš dovolj rezervnih delov, da to preizkusiš. Namerno nataknite palico RAM-a in preverite, ali se prikaže na katerem koli testu RAM-a. Ta številka mi je povzročila več žalosti kot karkoli drugega v računalniškem svetu. Imam iMac G5, s katerim sem delal dva tedna in preprosto ni v redu. Vse deluje do zadnjih 2%. NI OPREMENJENIH SIMPTOMOV. Vse deluje v redu, dokler ne. Električni šok, ki ustavi vaše srce, večino časa nima simptomov, vendar je resničen. Ubil vas bo ali pripeljal nazaj.

12.9.2010 avtor majer

Ker so lahko simptomi poškodb zelo različni. Za dokumentiranje morebitnih simptomov ESD bi potrebovali milijone dolarjev in knjigo debelih 900 strani. ESD lahko stopi mikrofine tokokroge, ki potekajo skozi večino elektronike. Ta povezava zdaj morda ne bo veliko pomembna. Morda je le oslabljen, sčasoma pa lahko umre teden dni, mesec ali pozneje.

28.8.2015 avtor Allen Scott

Računalniška tehnika sem že več kot 25 let. NIKOLI nisem uporabljal zapestnega traku ali preproge. Delal skozi grom in strele .. delal na preprogi. NIKOLI NIKOLI nisem 'šokiral' ali 'zadrgnil' KAKRŠNEGA računalnika ali njegovih komponent. Samo rečem ... Pašček za zapestje je preveč ocenjen.

22.05.2020 avtor Klavdija

Rep: 409k

Podpiram stališče Mayersa (odobreno malo pozno v pogovornem oknu)

Uporabite ozemljitveni jermen in podlogo, ki sta pritrjena na dobro ozemljitveno točko. Včasih varam. Ampak to storim tako, da imam enoto, na kateri delam, priklopljeno (samo naprave z ozemljitvenim kablom) in izklopljeno. Nato držim eno roko za kovinsko ohišje, tako da imam enak napetostni potencial kot naprava in orodja, ki jih uporabljam, pri čemer se nikoli ne premikam ali dotikam ničesar drugega.

Vprašanje je, da vaše podnebje igra pomembno vlogo pri tem, koliko statične elektrike je prisotno (ESD). Vlažno okolje se ne bo soočalo z enakimi tveganji kot zelo suho okolje. Torej sredi zime na Aljaski je to nujno, v deževnem gozdu Srednje Amerike ni tako zelo treba.

V redu - Kateri dokaz je, da ne uporabljamo nobene škode? Škoda ni vedno takojšnja, pogosto lahko traja nekaj dni ali leto ali dve, da se pokaže. Zaradi česar mnogi težko verjamejo, da je bil to dejavnik.

Ko sem delal pri IBM-u, so nam dali zelo prepričljiv demo. Z elektronskim mikroskopom nam pokažejo vezje, ki je imelo preskusne vodnike, iz katerih smo uporabili ESD naboj. Na lastne oči smo lahko videli, kako območje izhlapi in se poškoduje. To smo storili trikrat z različnimi napetostmi, dve sta pokazali škodo, a vseeno delali. Jasno je bilo, da je škoda čip oslabila, saj je končno odpovedal.

Rep: 61

Absolutno, če želite, da imate dolgotrajno opremo, manj nagnjeni k težavam.

Najprej se preproga in trak uporabljata, kadar oprema ni pod napetostjo. Podloga naj bi bila impregnirana s kovino za lažje odvajanje nabojev, če na podlogi uporabljate napetostno opremo, če lahko poškodujete sebe ali svojo opremo.

Drugič, trak naj počasi razprši vaš naboj na tla, preproga pa mora spet počasi razpršiti naboj na opremi. Torej, ko se dotaknete opreme, bi morali imeti vi in ​​oprema enak potencial, s čimer bi omejili pretok električne energije.

Deset let sem delal na področju elektronike v mornarici, oni pa so se držali preprog in trakov. Za program so zapravili velike vsote denarja in med treningom zagotovili mikroskopske slike škode, ki jo povzroča ESD. Večina ljudi ne vidi škode, ki jo povzroča ESD, vendar jo uporabljajo vsi, ki poznajo elektroniko. Vaš CPU je na voljo v zaščiteni torbi, prav tako tudi vaš RAM, matična plošča, GPU itd ... vsi proizvajalci prepoznajo njegov pomen. Seveda 'večina' ljudi ne uporablja njih, toda preproga in trak za 25 dolarjev so za vas majhne naložbe, zakaj bi to tvegali.

P.S. Vedno slišite o ljudeh, ki imajo nenavadne težave z novo opremo, opremo DOA itd. ... nekatere, za katere sem prepričan, da so povezane s škodo zaradi ESD. Korporacije bi ga uporabljale, če se jim ne bi zdelo potrebno, saj dodaja stroške proizvodnji.

Rep: 33,8 k

Nikoli ga nisem uporabil in nisem bil priča škodi, ki bi jo lahko pripisali neuporabi ene. Pri teh vprašanjih, ki so tako diskutabilna, je odgovor praviloma tak, ne, verjetno ni pomembno. Če bi se, bi bili dokazi veliko jasnejši. Mislim, odsvetoval bi nameščanje preprog iz preproge v predelu, kjer popravljate računalnike, kupovali bi očitne take stvari, rekel bi, da ste v redu.

Rep: 49

Ta je res zelo preprost. Že vse svoje odraslo življenje, več kot 20 let, sem profesionalna računalniška tehnologija. Če nameravate med delom na računalniku na nekaj privezati roko, zakaj ne bi kar naprej priklenili te roke na zadnjo zanko pasu? Ugotovilo se bo približno enako. Ja, veliko ljudi bi rad vzljubil, da bi vam prodali petintrideset centov materialnih in proizvodnih stroškov za samo 20 USD, a resnica? Vedno imajte navado, da imate roko na kovinskem ohišju, ki je notranji okvir vsakega posameznega osebnega računalnika, strežnika, prodajnega terminala itd. Itd. Ta kovinski okvir mora imeti, ker specifikacije zahtevajo, da se druge stvari ozemljijo do, da preprečimo požar. Statičnost je posledica različnega električnega potenciala (predstavljajte si, da je vaše telo velik olenski kondenzator, saj je v resnici. Vaše telo in njegova sposobnost zadrževanja električnega potenciala sta pravzaprav temelj tehnologije zaslona na dotik.) Med dvema predmetoma in izpusti, ki izničijo ta različni električni potencial. Če pa gre za prvi del računalnika, ki se ga dotaknete, bo ohišje vašega računalnika vedno varno praznilo statično energijo. Samo v navado ga fizično premikajte po klopi s to šasijo z roko brez rokavic in vse bo v redu. Nikoli nisem nosil zapestnice, niti enkrat v 20 letih. V 20 letih nisem niti enkrat ubil dela s statiko. Pravzaprav stavim, če bi stali za profesionalno klopjo in si želeli zmešati in zažgati 40 popravil v izmeni in ste izvlekli trak za zapestje? Nasmejali bi se vam iz posmeha za hrbtom kot analni zadrževalni primer OCD. Statični zapestni trak je rešitev, ki obupno išče težavo, in zagotavljam vam, da vsak, ki trdi, da ga potrebujete, ne dela produktivno na resni strojni opremi, pika.

Nadgradnja

Smešno je, da celo ljudje v službi občasno kupijo te neumnosti - ne mislim neumnosti, kakršne ESD ne obstajajo, ampak neumnosti, da morate storiti karkoli drugega, kot da telo spravite v šasijo. V izhodnem regalu sem celo videl nekaj z oznako 'ESD škoda', ga potegnil in ne ... samo niste bili dovolj trdi, obstajajo znane težave z RAM-om z čipi adolf revizije 2.0b iz tega ODM-a, ki teče čez to drugo nejasno Nabor čipov VIA na freeBSD .... razdelil 2 GB RAM-a na dve plošči in ta čudna napaka, ki jo imate, se bo popolnoma ustavila. Z moje perspektive je delo s hrbtno stranjo majhnih računalniških trgovin - 'poškodba zaradi ESD' vseobsegajoča diagnoza in približno polovico časa, ko lahko najdem težavo in jo odpravim. Najdem veliko napajalnikov z izpuhanimi 12-voltnimi tirnicami, potem ko slabe nevihte dobijo oznako 'ESD škoda', če v resnici niso. Kot odgovor na osebo, ki je objavila vse te čudovite priročnike za ESD? Ne moremo vedeti, kdo je napisal wikipedijo, res ne - opažam pa skoraj vse ostale na vašem seznamu, prikladno pa prodajajo zapestne trakove za 1200-odstotno maržo ... Ali se motim, če sumim, da so nujno potrebne, ko sem ste to vso svojo poklicno pot popolnoma ignorirali in še niste poškodovali niti enega dela? Vidim, vem, da bi to lahko razkrile moje številke RMA na popolnoma novi strojni opremi, če bi tekel naokoli in imel težave z ESD.

Komentarji:

Torej IBM, HP in Apple, če naštejemo nekaj podjetij, ki to jemljejo zelo resno, so vsa mokra. Mislim, da ne! Jasno ste. Škoda, ki jo ustvarite, ni vedno vidna v trenutku, ko zapišete logiko. Na spletni strani IEEE morate nekaj prebrati tehnične dokumente.

28.5.2014 avtor In

ESD obstaja? Strinjam se.

ESD lahko izjemno škoduje strojni opremi? Tudi strinjaj se.

Mislim, da ne upoštevate združevanja delovne sile, usposabljanja, kulturnih razlik, prav tako pa se sklicujete na korporacijsko politiko, kot da bi jo kdaj zdravo razumeli.

Ali jim je prav? Zagotovo je tako, če zaupate napačni osebi, da bo ravnala z računalniškimi komponentami.

Vendar ...

Ta je matematična stopnja tretjega razreda. Vsak nov del, ki se ga dotaknem (in se ga vsak dan dotaknem), mi je dodeljen v zbirki podatkov, točka. Vsak del, ki ga pošljem nazaj v ODM, je tudi tabelaričen. Če bi imel težave z ESD, bi se moje številke odstopale od stopnje okvare proizvajalca za velikost in jih preprosto ne. To ni moje mnenje, to je neizpodbitno matematično dejstvo. Ne uporabljam ali zaznavam potrebe po zapestnem traku. To, kar ima Apple pri svojih čezmorskih proizvajalcih, je povsem poleg te točke.

29.5.2014 avtor Robert Scott

Pravkar ste trdili, da se moram motiti, ker ljudje, ki jih na tem področju razumete kot 'strokovnjake', trdijo, da je to potrebno - in morda je tako, če upravljate veliko število ljudi iz delovne skupine na podeželskem Kitajskem ... Ne bi hotel imam kakšno idejo o tem, trdim, da nima izkušenj z delom za čezmorskega proizvajalca. Toda poskusiti trditi, da je nekaj pravilnega, ker je 'to, tisto in druga skupina strokovnjakov tako pravi' očitno smešno - vodilni strokovnjaki so nekoč verjeli, da je Zemlja središče vesolja, da je svet raven itd. itd. Da je mnenje priljubljeno in ali ima dejansko potrebo na podlagi izkušenj, sta si med seboj precej povezani - žalostno je za vaše stališče v tej razpravi, da lahko izpostavim dobesedno na tisoče primerov, ko je ves svet strokovnjaki so se izkazali za popolnoma napačne. Kar zadeva mene? Če tega ne počnete profesionalno in mislim ves dan, potem nimate izkušenj, da bi podprli kakršno koli mnenje.

30.05.2014 avtor Robert Scott

Hype temelji na tem, da se podjetja počutijo dolžna spoštovati zaznane odgovornosti. Veliko podjetje ne more reči 'nas ne skrbi ESD', ker je to videti neodgovorno, zato se trudijo kupiti ustrezne varnostne izdelke, čeprav še nihče ni bil priča škodi, ki bi jo bilo mogoče neposredno pripisati ESD. Popravilo je logična in na dokazih temelječa disciplina, kljub temu pa je OUO pogumen človek, ki ga je nemogoče določiti, zato se prepričanje vanj loti v obraz tistih, ki imamo logičen pristop. Navedba „IBM, HP in Apple se strinjajo, da obstajajo in zato tudi jaz“ je žalitev takšnega pristopa. Preprosto nimamo možnosti testiranja na ESD na enak način kot recimo slab optični pogon. Na leto opravim na tisoče popravil in nikoli nisem mogel dokončno ugotoviti, da je kakršno koli škodo povzročila ESD ali da je ESD vplival na moje podjetje. ESD je resničen, če ste znanstvenik v laboratoriju z ustreznimi orodji, ki ga lahko preizkusite, vendar je za večino to zgolj precenjen hype in ni resnične praktične skrbi.

30.05.2014 avtor rdklinc

Kaj je ESD? Prosti elektroni, ki se gibljejo. Kaj je računalniška komponenta? Vadba poskusa upravljanja prostih elektronov, ki se gibljejo, da bi opravili delo. Za trenutek se pogovorimo o dejanski občutljivosti električnih komponent, izdelanih iz proizvodnih procesov, kot je litografija - tako občutljivi so, da je absurdno. Dovolj pozorno si oglejte komercialne specifikacije CPU na napravah za absolutno kritično podatkovno infrastrukturo in našli boste številke napak, ki jih je povzročil občasni kozmični žarek, ki je povzročil, da je šel skozi embalažo čipa in ustvaril prosti elektron. Ni utemeljeno? Ne, to je bolj 'ne razume, kaj je ozemljitev'. Ozemljitev uporablja zemljo kot velikanski kondenzator. Ob vsem tem so VSE vezja ozemljena - tle je tisti del, zaradi katerega elektroni tečejo v krogu in tvorijo vezje. Elektronika tako občutljiva, da bi jo količina ionizirajočega sevanja, ki odhaja s podplata čevlja, uničila.

30.05.2014 avtor Robert Scott

Rep .: 377

Ne potrebujete antistatične preproge ali zapestnega traku. Najbolje je, da ga priključite na napajalni konektor in odklopite napajalni konektor z matične plošče. Poskrbite, da se ena roka ali podlaket med delom dotikata kovinskega dela ohišja. Sem terenski tehnik in nikoli nisem nosil preproge ali traku. Samo sprejmite druge potrebne previdnostne ukrepe.

Rep .: 187

Ne. Iz stroja izključite vse električne vtičnice in vse zunanje naprave ter naprave in se dotaknite nečesa kovinskega, da izpraznite preostanek kopičenja statične elektrike (še posebej, če imate preproge!).

Komentarji:

Morris Levy, imaš popolnoma prav. Vendar je bilo na to vprašanje odgovorjeno pred približno enim letom in odgovor je bil sprejet. Upam, da boste lahko na trenutna vprašanja dali nekaj dobrih in koristnih odgovorov, kot je ta ...-)

19. 4. 2011 avtor oldturkey03

Rep .: 245

Resnično ne potrebujete antistatičnega traku - preproge.

Če vas ne zanima, kaj se lahko zgodi z deli vašega računalnika, ga ne uporabljajte.

Trak vam omogoča, da se izognete električnim razelektritvam na vezjih in občutljivih elektronskih komponentah, ki lahko prenehajo delovati, če dobijo statično elektriko.

Zato ga je dobro uporabiti.

Komentarji:

Eden od načinov, kako na to pogledati, je, kot da nekomu rečete, da je varno, da teče skozi rdeče luči, če vas nihče ne udari ali udari, potem je smrtonosno! Jose, imaš prav, ljudje morajo to jemati resno, saj ESD resnično ogroža elektroniko. Če delate na lastnih stvareh, tvegate. Če pa po drugi strani pri svojem delu na stvareh nekoga drugega raje uporabljate dobre prakse ESD!

14.11.2012 avtor In

Hm, samo .. Vklopi in izklopi računalnik, dokler se ne izklopi zelena lučka zadaj.

22. 2. 2019 avtor Igre BLANCEDRHINO78

Rep: 13

Dokler mora biti vaše orodje ozemljeno, vtaknite napajalni akord, za nas v Maleziji imamo akord ozemljen.

Rep: 13

Kar je tako težko, samo predhodno upoštevajte previdnostne ukrepe in dokončajte delo.

Komentarji:

odličen komentar!

21.12.2015 avtor vincent chirafisi

Rep: 43

Ok, dodam enega za knjige ... Antistaktična podloga? Seveda, če nameravate preizkusiti računalnik, na katerem delate. Po potrebi namestite in odstranite dele, hkrati pa zagotovite delovni prostor za delo. Antistatični zapestnica? Seveda, če želite ravnati z statično občutljivimi napravami.

Toda v resnici vam ni treba iti do te skrajnosti, če želite to narediti doma in hitro. Ohišje računalnika, ko je priključeno in izklopljeno, še vedno zagotavlja ozemljitev, samo preverite, ali je stikalo za vklop na napajalni vrstici ali na zadnji strani napajalnika izklopljeno. Če se z eno roko dotaknete kovinskega ohišja, se razblini statika.

Pazite na ostre robove. Če niste prepričani, pustite pri miru. Uporabljajte na lastno odgovornost. Popravila računalnika 'ZAPPED' so lahko draga. Osebno nisem imel nikoli težav.

Rep: 25

Vsakdo je imel drugačen pristop k preprečevanju škode zaradi ESD (zato meni, da je to potrebno). Ker sem lena in se ne želim obremenjevati z zapestnicami in tako naprej, je moja osebna želja preprosto preprečiti ESD. Moja pot je brezžična, pravkar sem postavil majhen ventilator, ki ga vodita 2 pc. Ion Quadbars nad mojim delovnim prostorom. Nikoli več ne skrbite za postopke. Preprosto, učinkovito in za nekoga, ki ima dnevno opravka z občutljivimi napravami, ki niso tako stroškovno zahtevne.

Komentarji:

Kaj??? Ventilator z ionskim sistemom spredaj ne nudi nobene zaščite pred ESD. Vse, kar naredi, je odstraniti statični naboj v zračnem toku. Porabite svoj denar za poceni trak in podlogo za ESD.

13.11.2012 avtor In

Računalnik samo vklopim in izklopim, dokler se zelena lučka v bakiju ne vklopi, potem ko ga izklopim.

22. 2. 2019 avtor Igre BLANCEDRHINO78

Živjo @ BLANCHEDRHINO78gaming,

Kako iz telesa odvajate statično elektriko, ki lahko povzroči tudi ESD poškodbe elektronskih naprav?

Če izpraznite preostalo moč, ki je ostala v elektronskih napravah, jih ne morete zaščititi pred škodljivimi vplivi elektrostatične elektrode, ki bi jih povzročili vi.

22. 2. 2019 avtor Jayeff

Rep: 1

Pomembno je, da odklopite kable, pritisnete gumb za vklop, da izpraznite preostali naboj in še vedno ozemljite sistem, v katerem boste delali. To pomaga zaščititi komponente in serviserja. S sistemom zemeljskih nabojev ni mogoče zgraditi, če pa ne ozemljite sebe in sistema, se lahko naberejo naboji, ki lahko poškodujejo komponente in vaše zdravje. Pri delu v računalniškem ohišju je nujno, da si vedno nataknete trak za zapestje.

Nelson, 3. maj 2013

Komentarji:

Čeprav vas ideja o odklopu lahko zaščiti pred škodljivimi napetostmi v omrežju (110/220 voltov). Odstrani tisto, kar potrebujete za zaščito pred EDS, če nimate pravilno ozemljene preproge in traku za zapestje. Če naprava uporablja odstranljivi kabel za izmenični tok in imate rezervno, lahko odrežete napajalne nože kabla, tako da ostane samo ozemljitveni zatič, zdaj izpolnjujete obe potrebe (z zapestnim trakom, privezanim na kovinsko ohišje). Kar zadeva praznjenje vašega sistema, je bilo to bolj smiselno pred leti, ko smo imeli CRT-je, ki so uporabljali visoke napetosti (800 ~ 1000 voltov enosmernega toka) in velike shranjevalne kondenzatorje. Danes imajo samo napajalniki v sebi velike kondenzatorje in imajo večinoma oklop okrog sebe za zaščito izpostavljenosti. V primeru CRT-jev ste morali za njihovo praznjenje uporabiti posebno orodje (5 ohmski 15-vatni upor s preskusnimi kabli), saj jih držanje gumba za vklop ne bo izpraznilo (odkrito povedano, nisem našel držanja stikala za vklop kar koli v praznjenju kondenzatorjev napajalnega sistema)

6. 7. 2013 avtor In

Rep: 1

Živjo. Priporočam vam, če želite stare dele uporabiti v drugem računalniku

Rep .: 23

Ko sem računalnike popravil za preživetje, so nam izdali trakove za zapestja. Včasih sem se spraševal, ali gre bolj za to, kako profesionalni smo, glede na to, da gre za terensko službo v domovih in pisarnah.

Sam sem prej bodisi pustil priključeno osnovno enoto z izklopljeno minuto, če je bilo potrebno, tako da je bilo ohišje ozemljeno. Ne morete resnično delati v notranjosti, ne da bi se dotaknili ohišja, zato ste tudi vi ozemljeni. Takrat, ko sem bil študent, smo uporabljali nerjaveči odtok v kuhinji za naše elektronske projekte.

Včasih se mi je pašček zdel bolečina, saj bi ga vedno ujel na stvari, in če ni na konici prsta, se sprašujem, kako dober je, če se znebite vseh nabojev.

Kot so rekli že drugi, resnično ne more škoditi (razen če ga ujamete na ohišju), če ga nosite.

Rep .: 31

Pravzaprav ne. Preprosto izključite vse napajanje namizja vsaj 5 minut, preden ga razstavite.

Komentarji:

Thx D

24.06.2010 avtor Prestrašen

Ta odgovor je napačen. Statična elektrika se kopiči na vašem neutemeljenem telesu. Vedno imam napajalni kabel priključen na napajanje in se dotaknem katerega koli kovinskega dela v notranjosti, preden se dotaknem vezja.

22 let to počne vsak dan - nič težav.

26.06.2010 avtor Vic

Prestrašen