Kaj pomeni sporočilo o vodi pod pritiskom?

Čeden aparat za kavo

Vodila za popravila in podpora za kavne aparate podjetja Keurig, vključno s sistemi K-Cup.



Rep .: 553



Objavljeno: 30.10.2015



Opozorilo pravi, da 'voda pod pritiskom' izvaja vzdrževanje igle. Ločili smo ga, ko je knjiga režirala in izpirala. Opozorilo se še vedno pojavi.



Prosim pomagajte. Stroj je star manj kot 1 mesec. Kupljeno v Walmartu v [lokacija odstranjena]

Komentarji:

To je neverjetno, da imam popolnoma enako težavo! Odpovedal sem se svoji kavni posodi Bunn, ki jo imam že vrsto let, ker bom le to kupil za ta Keurig! kot vsi ostali ga imam že 1 mesec! Cenim navodila, kako odpraviti to težavo, vendar je spet star en mesec! Nisem preveč prepričan, ali ga bom obdržal ali vrnil. Verjetno se bom na koncu vrnil v svoj kavni lonček Bunn. Ker ne glede na to, kaj mislite, se bom čez približno štiri tedne spet spopadel s to težavo in to ni lep pogled najprej zjutraj



11.4.2016 avtor Tammy Cates

Isti problem, sledil navodilom, poklical podporo, pošiljajo nov sistem, upam, da ga dobim v naslednjih 3 dneh, kot je bilo obljubljeno.

18.11.2016 avtor Len Dubois

To je zdaj moja druga ista izdaja! Zamerjajo mi novega zaradi garancije in imel sem isto težavo. Pocenega sem kupil pred dvema letoma na velikih lotih in je trajal dve leti, oba pa ne trajata več kot dva tedna! Kupil sem samo keurigove odobrene kcupe!

18.11.2016 avtor Carlie Mohr

Vse, kar morate storiti, je, da s pomočjo podstavka za čiščenje igle sprostite tlak v igli. Tla se tam zataknejo in jih potegne ven. 1 minuta popravka

12.01.2016 avtor Veronica G

Pravkar se mi je to zgodilo, poskusil sem z vzdrževanjem čiščenja igel približno 10-krat, vendar ni uspelo. Pošiljajo zamenjavo.

12.9.2016 avtor jimgerran

26 Odgovori

Izbrana rešitev

Rep: 1k

Keurig 2.0 imam nekaj mesecev .. to jutro (1/30/16) sem prejel isto sporočilo o napaki (vodovod pod pritiskom ...) .. Poizkušal sem težavo in naletel na to stran, ki očitno prikazuje ljudje so imeli isto težavo, vendar nobene rešitve. Stopila sem v stik s Keurigom in naju najbolj uporabna oseba je vodila skozi postopek ... obstaja oranžna skodelica za vzdrževanje (v sredini je odprt prozoren mehurček) ... mehurček napolnite z vodo in v svoj Keurig kot k-skodelica, petkrat obrnite moč in odprite in zaprite ... po petem času odprite in odstranite vzdrževalno skodelico ... v mehurčku bi morali (sem) najti zmlete kave ... to očisti potrebno, ki je odstranilo pritisk. .. vrnite se nazaj in zaženite postopek za vodo le nekajkrat, zato bi morali iti. Imel sem srečo, da sem se držal tistega vložka za vzdrževanje ... Takšne stvari običajno zavržem. Upam, da to pomaga!!

Komentarji:

To je odgovor. Odlično delal.

02.02.2016 avtor Skylar Schaeffer

Hvala za vaše komentarje. Zdelo se mi je, da so mi v veliko pomoč. Moral sem ponoviti, preden sem uspel. K250 imam že nekaj mesecev.

02.02.2016 avtor Jessica Kenney

Mesec dni star (božič 2015, vendar se ne uporablja do vrnitve domov 5. januarja) Keurig sporoča 'voda pod pritiskom'. Grrrrrrrr Keurig se nikoli ne sme odzvati pred jutranjo kavo. Preizkusil ducat 'rešitev', od katerih nobena ni delovala. Rešitev je bila vzdrževalna skodelica kot zgoraj. 50 cm snega in brez jutranje kave. Moram narediti boljšega Keurig. Ni srečen avtodom!

30.01.2016 avtor B T Cat

HVALA VAM!!!!!! Potreboval sem kofein in bil sem tako jezen !!!

19. 2. 2016 avtor Jaz Diaz

To sem naredil in deluje za eno ali morda dve skodelici kave in isto sporočilo. Ni dobro, da se zgodi ob 5.30 zjutraj. Pripravljen sem ga zavreči - imam ga le dva meseca. Tako že od začetka.

25.02.2016 avtor dcovey75

Rep .: 241

vrgel svoj oranžni vsebnik, imel odlične rezultate s sponko za papir,

odprto sponko, da izgleda naravnost, vstavite konico v iglo, ki je na sredini, druga kovinska štrlina je bližje hrbtu.

večkrat potisnite ven in ven, nato pa samo dozirajte vročo vodo in v vodi boste videli veliko drobljenja. to je minilo ob 5.30 zjutraj, upam, da pomaga.

Komentarji:

To mi je uspelo!

10.9.2016 avtor Don Johnson

YESSSS! hvala, to je delovalo popolnoma. Zame ni prišlo do mletja kave, vendar je vseeno delovalo nenavadno. Briljantno.

30.10.2016 avtor coolctaek

Najlepša hvala ... Šel sem skozi umik !! Delal briljantno ... Hvala..Hvala! @

12.3.2016 avtor Stephanie

uspelo je, hvala. Mislim, da lahko preprosto uporabim to metodo, namesto da bi naročil čistilo za iglo, nato pa skozi njo potegnem sredstvo za odstranjevanje vodnega kamna.

12.12.2016 avtor Mary feeheley Herdell

Nisem imel sponke za papir, vendar je žebljiček deloval prav tako dobro. Izperite kavne melje in zdaj deluje popolnoma. Hvala za informacije, Ravi.

13.04.2017 avtor Marc

Rep: 670,5 k

Becky, to je lahko zamašena igla, pa tudi problem s povratnim ventilom. Ker je vaša naprava stara manj kot en mesec, jo vrnite. Če vam že povzroča težave, v prihodnosti ne bo bolje.

Komentarji:

Še naprej sem imel težave in pri vsaki uporabi se je pojavljala enaka napaka. Za novega je poklical Keurig.

22. 2. 2016 avtor Kathryn Vollmer

Keurig imam že 2 meseca in isto sporočilo se je pokazalo dva tedna. Poklical sem in dobil enake napotke za vzdrževanje igle. Delovalo je, vendar težava ostaja skoraj vsak dan. Zelo moteče je, ko se veseliš prve skodelice kave. Zdi se, da je to pogosta težava in Keurig mora to ASAP obravnavati čim prej. Slabo!

27.02.2016 avtor our2kids

Ravi ima prav! Hvala vam! Pravkar sem težavo rešil z veliko šivalno iglo, saj nisem našel sponke za papir. Stroj odklopite in ga odprete, kot da vstavite kapsulo. Na vrhu sta dva kosa ostre kovine. Vstavite sponko za papir ali veliko šivalno iglo za drugi kos ostre kovine (luknje nisem niti videl, sem jo pa našel). Premaknite sponko v krogu, navzven in navzven. Nato aparat ponovno priklopite in nalijte toplo vodo. V vodi boste videli mleto kavo. Po tem bi se moralo v redu.

19.9.2016 avtor Ken Hyman

To sem počel že velikokrat in še vedno piše, da je voda pod pritiskom. Zdaj kaj naj naredim. Tudi oranžno stvar sem uporabila. Pomagaj prosim!!

10.9.2020 avtor rebecca1968

@ rebecca1968 kateri model je to Keurig in si očistil vse igelne ventile?

10.10.2020 avtor oldturkey03

Rep: 37

Pravkar sem opazil ta niz in želim rešiti ljudi, da ne bi šli skozi to, kar sem preživel v zadnjih 6 mesecih. V SISTEMU KEURIG 2.0 NE UPORABLJAJTE MEHKE VODE! V skodelici sem imel mesece nepopolnih skodelic in razlogov - Keurig je zamenjal moj stroj in imel sem enake težave z novim strojem. Še zadnjič sem prišel do Keurig-a in končno sem rekel, da natrij v mehki vodi negativno vpliva na črpalni sistem v pivovarnah 2.0. Priporočili so mi, naj preklopim na izvirsko vodo - najprej nekajkrat tečem izvirsko vodo skozi sistem, preden skuham skodelico kave. To počnem že teden dni in nisem imel niti ene težave! Zdi se, da je bila ta težava odkrita pred kratkim in so zdaj izobraženi za svetovanje v svojih centrih za podporo strankam. FYI - večina vodnih filtrov ne odstranjuje natrija iz mehčane vode.

Komentarji:

Vse kar uporabljam je izvirska voda in to težavo imam vsak dan nekajkrat na dan. Vzemite ga nazaj in se vrnite stran od k-skodelic nazaj do izdelovalca kapljic.

11.11.2016 avtor klmay999

Moja hči ima mestno vodo. Enako stori z mestno in ustekleničeno vodo.

02.06.2017 avtor Kris Maidlow

Prav imaš. Poklical Keurig, potem ko je teden dni pozneje prejel 'sporočilo o pritisku' na prvotni 2.0 in proizvajalca nadomestnih delov. Postopek čiščenja igle je deloval enkrat, nato pa nazaj na isto sporočilo o napaki. Mimogrede, vsi razlogi v moji skodelici so bili grozni. Po mnenju predstavnika pri Keurigu se je izkazalo, da senzorji v 2.0 zaznajo negativni učinek zmehčane vode, ki ima za posledico usedline v skodelici in opozorilno sporočilo. Izkazalo se je, da 'Classic' nima nove senzorske tehnologije. Odšli smo ven in kupili 'Classic'55, in ker živimo na podeželju, imamo pipo za perilo, ki obide vodno napravo, ki jo potrebujemo za trdo vodo. Mislim, da bi se lahko glede na to, kar so mi rekli, vrnili k mehki vodi. Vgrajeni vodni filter na frigu ne bo rešil težave z mehko vodo z 2.0

Manj bi me skrbel potovalni vrček ali vrč, tako da Classic deluje povsem v redu in je tiho! Želim si, da bi bili prodajalci v maloprodajnih trgovinah bolj razgledani.

24.9.2017 avtor Robert Brullo

Sem kemik. Zmehčana voda s to težavo nima nič skupnega. Odtrgajte vrh k skodelice in si oglejte notranjo zasnovo. V skodelici je vgrajen papirnati filter, ki drži kavo. Pod filtrom je prostor. Spodnja igla ne sme nikoli videti usedlin kave. Če je, je to zato, ker se je filter pokvaril. Eden od vzrokov za odpoved filtra je izpust vodne črpalke pod previsokim tlakom. To vas bodisi obvesti o visokem tlaku bodisi poči papir, ki vam daje podlago, in lahko zatakne spodnjo iglo. Oblikovanje 100%.

18.9.2018 avtor Kevin

Izvirsko vodo uporabljam od prvega dne in imam isto težavo !! Zelo razočaran nad 2.0 in razmišljam, da bi se vrnil k običajnemu aparatu za kavo ali drugi znamki.

20.02.2019 avtor desetine16

Rep: 37

Nisem mogel najti svoje „skodelice za vzdrževanje“, vendar sem sklopil kavo narazen, očistil vse in sporočilo se je spet pojavilo. Zato sem odstranil skodelico K in se odločil za dovajanje tople vode - to sem naredil nekajkrat, pokazalo se je veliko kavne usedline, izlil vodo in nato vrnil skodelico K. Odlično je delovalo.

Rep: 25

Ugotovil sem, da skodelice nisem potisnil dovolj daleč, da bi izdolbel luknjo na dnu, zdaj deluje odlično.

Komentarji:

Ni vam treba potisniti k skodelice navzdol. Ko zaprete pokrov, se mora predreti. Če ne, potem nekaj drugega ne deluje.

18.9.2018 avtor Kevin

Rep: 25

Ok, imel sem to težavo. Ugotovil sem, da v k skodelici nastaja prevelik pritisk. Če ga postaviš na močno. Voda izhaja počasneje, tako da manj pritiska, kar pomeni, da ne zamaši. Upam, da to deluje.

Komentarji:

Kaj pomeni 'če ga postaviš na močno'? To se mi je zgodilo, vendar ne vem, kako bi spremenil, kako hitro voda prihaja iz Keuriga v K-pokal. To bi rad poskusil, vendar moram vedeti, kaj mislite.

03.02.2017 avtor GaryJay

Imel sem enako težavo, vendar sem na dnu K-pokala udaril majhno luknjo in zdaj teče v redu.

28.3.2017 avtor catbartels

razlita voda na tipkah tipkovnice ne deluje

To je edini predlog, ki mi je pomagal. V zadnjih dveh mesecih sem se pogovarjal s službo za stranke Keurig. Preizkusili smo vse njihove predloge (razen uporabe ustekleničene vode ... predrage). Služba za stranke nam je bila v veliko pomoč, vendar težave ni ustavilo. Poslali so nov stroj in enaka težava se je pojavila v prvih 24 urah uporabe. V naši hiši imamo 3 pivce kave. Ko sem prebral to objavo, sem nastavitev iz 'močan' spremenil v 'Kakav / drugo'. Zdaj smo na 2. dnevu in težave nismo imeli. Poleg tega potisnemo k-skodelico navzdol, preden zapremo zgornji del (po storitvi za stranke). Potisnemo tudi vrh k-skodelice navzdol, tako da je 'kupola' skodelice ravna ... začeli smo s tem razmišljanjem, da potisnemo ves preostali zrak iz k-skodelice. Zdi se, da ta dva koraka in sprememba nastavitve zaenkrat delujeta!

19.11.2017 avtor Lynne Johnson

Po večurnem čiščenju vsake stvari, ki smo si jo lahko omislili, in po njej smo prenesli vodni kamen - TO JE DELOVALO!

15.03.2020 avtor Jeannie

Rep: 25

Na srečo sem obdržal čistilo K-Cup, ki je bilo tukaj priporočljivo za čiščenje igle. V tem stroju sem uporabil samo ustekleničeno vodo in sem ga imel manj kot 3 tedne, ko se je to sporočilo pojavilo prvič. No, mislil sem, da je danes prvič, vendar mi je mož rekel, da se mu je to že enkrat zgodilo. Najprej sem obiskal spletno mesto Keurig in tega problema NI omenjeno. Iskal sem ga in na srečo me je pripeljal sem. Uporabil sem oranžno čistilo za iglice K-Cup, ki sem ga shranil in na srečo vedel, kam sem ga postavil. Piše, da najprej izklopite stroj. Napravo za čiščenje igel (bistri del oranžne stvari) napolnite z vodo. Nato vstavite oranžno čistilo za igle s puščicami obrnjenimi navzdol in zaprite pokrov, kot bi to storili pri nalaganju skodelice K. Na tej točki je naprava spet IZKLOPLJENA. V navodilih je bilo petkrat odprite in zaprite pokrov. Nato odstranite oranžno napravo za čiščenje igel K-Cup in ponovno vklopite napajanje naprave. Potem ko se napravi dovolite, da se ponovno segreje, ponovno dvignite in spustite ročico K-Cup, vendar BREZ kakršne koli K-skodelice, kot če bi želeli samo toplo vodo . V skodelico spustite 12 oz vroče vode in videli bi, da v vašo skodelico prihaja veliko drobljenja in umazanije. Potem ko sem vse to naredil, se je Keurig čisto dobro skuhal. Upam, da ne bomo nikoli prišli do točke, ko bi se pivovar samo odločil, da ne bo več delal, saj se to zdi grozna napaka pri oblikovanju. Imel sem Rivo iz Keurig-a in kupil to pivovarno K-Cup samo zato, ker se stroki Rivo postopno odpravljajo skupaj s pivovarno Rivo. Pravzaprav je bilo nekaj tednov, ko od Keurig sploh nisem mogel dobiti NIKOLI stroka Rivo. Ne vem, kakšen je dogovor s to družbo .... toda zdi se, da bi morali ljudi vsaj seznaniti z zahtevami glede vzdrževanja. Popolnoma pregledno bi bilo bolje, kot če bi ljudje to ugotovili sami ali potem, ko bi bili zelo razočarani, ko nenadoma ne morete dobiti kave.

Komentarji:

Vse to že večkrat. Še vedno ne bo delovalo

12.4.2017 avtor Renee

Naš novi Keurig je dobil to sporočilo, vendar se nam zgodi samo, ko ga uporabimo

skodelice kave Mc Cafe K Cups. Če potisnete skodelico navzdol, da naredite luknjo pred spuščanjem ročaja, težave niste odpravili, kot sem mislil.

24.08.2017 avtor somervillegm

kako izklopiti galaxy s7 s črnim zaslonom -

Sem kemik. Zmehčana voda s to težavo nima nič skupnega. Odtrgajte vrh k skodelice in si oglejte notranjo zasnovo. V skodelici je vgrajen papirnati filter, ki drži kavo. Pod filtrom je prostor. Spodnja igla ne sme nikoli videti usedlin kave. Če je, je to zato, ker se je filter pokvaril. Eden od vzrokov za odpoved filtra je izpust vodne črpalke pod previsokim tlakom. To vas bodisi obvesti o visokem tlaku bodisi poči papir, ki vam daje podlago, in lahko zatakne spodnjo iglo. Oblikovanje 100%.

18.9.2018 avtor Kevin

Kevin - Vaša razlaga je zelo jedrnata in popolnoma pravilna. Videli ste objave (tudi videoposnetek v YouTubu), ki kot krivca kažejo na okvaro senzorja tlaka. Ko senzor odpove, kaže na nizek tlak, zaradi katerega se tlak črpalke povečuje, dokler ne poči papirnatega filtra K-čaše.

Ron

01.10.2019 avtor Ronald Gulbrandson

Se strinjam s Kevinom! Spodnja igla prebija filter v mojem kcupu in tako zamaši iglo! Kako to popravim?

Skoraj kot da se ne bi postavilo tik spodaj ali pa se voda prehitro polni in zadene iglo, ko se filter razširi.

08.08.2019 avtor Tereza

Rep: 25

Starejši vrh Keurig sem imel 5 let. Odlično je delovalo in resnično nam je bilo všeč. Črpalka je končno umrla in bili smo prisiljeni kupiti novo. Ko sem prebral toliko slabih ocen, sem se obotavljal, da bi kupil 2.0, a edini, ki mi je bil resnično všeč, kar zadeva videz in kakovost, je bil 2.0. To bom rekel, potem ko ga imam dva meseca, ko deluje pravilno, je super, kadar pa ne deluje, je velika zmeda !! Ko vstavite skodelico in se začne kuhati, potem pa pride do napake v tlaku, ni samo izguba k-skodelice (ki ni poceni), ampak je tudi velika nered za čiščenje. .kaj morate storiti, sicer bodo tudi vaše bodoče skodelice imele podlago. To je lahko zelo moteče zjutraj, ko je čas največji. V resnici ne moremo ugotoviti, kako in zakaj to počne, toda zdi se, da nekatere skodelice to počnejo bolj kot druge ... zato prenehamo kupovati skodelice, za katere se zdi, da se bolj zmotijo, toda če sem iskren, imam skodelice, ki dosledno delujejo odlično. nenadoma tudi napaka. Zdi se mi, kot da so poskušali izboljšati svoj stroj (in boljši za njihovo spodnjo vrstico), vendar je na koncu postalo epski neuspeh. Zakaj popravljati nekaj, kar ni bilo pokvarjeno? Mož jo je pripravljen vrniti, saj se zdi, da se težava dogaja njemu bolj kot meni. Razočaran!

Komentarji:

Kupil sem novo 2.0 božičnico, da bi zamenjal dve leti staro, ki je imela težave s časom, da sem moral dodati vodo. Težave so se začele takoj s pritiskom. Poklicali, naredili vse, poslali so mi nov stroj. Poklical je drugo skodelico, nov stroj in poslali so mi še en nov stroj, ki je bil 'nov in izboljšan stroj K575, ki bi moral rešiti moj problem'! 3 nove enote v 1 mesecu! Ta se je prebil čez drugi pokal, tako da so bili pravilni, to je bil napredek! Kupil sem izvirsko vodo in v zadnjih 6 tednih naredil vse, kar sem se spomnil, danes pa sem našel rešitev! .................. V smetnjaku je videti zelo lepo. KONČAN S KEURIG. NIČ VEČ. Nikoli več jim ne bom dovolil, da me zajebajo. Pravkar sem naredil skodelico v Belli, ki je znašala 39 dolarjev, uporabil k-skodelico in brez težav.

Gledam televizijo in iščem, kateri odvetnik jo ima v lasti, in začenja razredno tožbo. Kljub temu, da so imeli to prav, toda s sodelovanjem in bikom iz Keuriga bi se pridružil!

13.3.2017 avtor veliki John

Po mojem tretjem .... zahteval bom povračilo !! Preizkusil bom vaš model Bella. Hvala !!

12.4.2017 avtor Renee

Srečno s to Renee.

10.4.2018 avtor Susan

Rep: 25

Delovalo je, ko sem 1) na dnu stroka izvrtal luknjo in 2) zvaril s strokom za večkratno uporabo. Toda glavna rešitev ni vstaviti stroka pregloboko in ga samo pritisniti s pokrovom. Predvidevam, da v tem primeru naredite večjo luknjo in s tem nižji notranji tlak

Komentarji:

Všeč so mi lastne kavne mešanice, zato sem pri Safewayu kupil rdeč filter za večkratno uporabo in šele, ko sem prišel 20 kilometrov domov, sem zagledal zadnji del kartona v spodnjem R. kotu, ki je rekel: 'Ta naprava ne bo delam s stroji Keurig 2.0 'Dobil sem vijolično obarvanega s povsem drugačnim pokrovom kot rdeči, zaradi katerega je bil moj Keurig tri mesece zapored prevaran. Zdaj sploh ne bo šlo. V njej sem ohlapno zapakirala svoje tla, tako da nisem prepričana o poravnavi stroka in sporočilu o pritisku, oblačila pa res stresam, ko jih dam v sušilni stroj. Keurig je rekel, da mi pošiljajo brezplačno oranžno orodje za čiščenje, o katerem sem prebral. Upam, da pomaga! Moj stroj mi je dal gole kosti nekdo, ki se je preselil pred dvema mesecema in preizkusil sem vse mogoče, vendar še vedno dobim VRAČEN MSG !!

26.9.2018 avtor diamant lil

Rep: 25

Ok, ker se je nova začela s pritiskom, sem moral nekaj raziskati. Najprej čiščenje igle ni zdravilo, temveč čiščenje problema. Voda se vrne nazaj in pritisk prisili tlake nazaj dovodno iglo. Da, radi ga očistite, tako da naslednja skodelica ne dobi razlogov, ne pa tudi zdravila. Vprašanje mora biti v njih samih. Žena je imela dobro skodelico, jaz slabo. Ko sem jih pogledal, je bil slab izpuhtel in ko sem ga odprl, so bili vsi tlaki potisnjeni na stran in filtrirna mreža znotraj je bila raztrgana. Dober pod je bil, ko je bil odprt za primerjavo, pokazal tla enakomerno porazdeljene s konkavo na sredini, kjer je bila voda potiskana navzdol in enakomerno filtrirana. To mi torej pove, da so verjetno sami skodelice. Zgornji komentar je omenil, da jih izbere, da razkrijejo podlago pred kuhanjem. To se sliši kot najboljše verjetno zdravilo, ki ga bom poskusil. Pomislite, kako dolgo te stvari sedijo, preden jih kupite in uporabite? To enoto sem že večkrat očistil in obe igli. Pojdite skozi škatlo in jih stresite, da vidite, če se naberejo grudice.

Komentarji:

Mislim, da imate prav, ugotovil sem, da težava sledi skodelicam. Lahko dobim več odličnih skodelic iz ene škatle, vendar se bo vsakič zamašila iz druge škatle. Med mojo majhno DOE sem lahko vklopil in izklopil to težavo, kar potrjuje, da je težava v skodelici in ne v stroju.

16.12.2017 avtor Teena Craft

Rep: 25

Keurig mora odpraviti to težavo .... Imam jih 3 in vsak od njih to počne

Rep: 25

Kemik Kevin je stoodstotno pravilen. Na žalost Keurig ne bo priznal, da je to njihov problem, preizkusil sem vse predloge in predlagane 'rešitve'. Edino, kar deluje stoodstotno, je moj aparat za kavo. Prišel sem Nesspresso.

Komentarji:

Strinjam se 100%. Brez težav lahko uporabim starejše k-skodelice, ki sem jih očistil. Novejše k-skodelice ustvarjajo tlak, ki izkrivlja plastiko in raztrga filter. Očitno so slabše skodelice. To je smešno.

22. 5. 2019 avtor Jim

Poskusil sem sponko za papir in oranžen vložek, da očistim igle in še vedno dobim sporočilo o pritisku

9. 2. 2019 avtor Bikova nance

Rep: 13

Verjamem, da se lahko usedlina kave strdi v skodelicah K, in to je lahko tisto, kar povzroča visok pritisk vode. Že nekajkrat sem tapkal K-skodelice, da sem zrahljal podlago, preden sem jih vstavil, in zdi se, da je težava izginila.

Rep: 13

K200 sem uporabil natančno dvakrat, preden sem imel to težavo. Uporabil sem čistilno orodje in je delovalo. Če pa moram to narediti vsakič, ko skuham kavo, jo vrnem.

Rep: 13

V preteklosti sem že večkrat vzdrževal iglo in je vedno delovala (nekoliko neprijetno, vendar odpravlja težavo), danes zjutraj pa preprosto ne bi šlo. Po branju vseh komentarjev sem se spomnil, da imam oranžno žarnico - pripomoček za vzdrževanje pivovarne! Sledil sem navodilom v paketu in voila, uspelo je !!

Komentarji:

Ta oranžna žarnica, o kateri govoriš, je prišla s Keurigom?

26.9.2018 avtor diamant lil

Rep: 13

Vsakič, ko se to zgodi, če enoto izključim iz električnega omrežja, jo priklopim nazaj in jo obravnavam kot novo skodelico, to deluje vsakič. Moteče, ampak deluje. Seveda moram ponastaviti uro, toda oh ...

Komentarji:

Moj edini odgovor na to je, da enoto izklopim, ponovno vklopim in ponovim korake za pripravo kave. Vsakič mi je uspelo. Ugotovil sem tudi, da tudi izbira nastavitve za kakav deluje. Vsakič, ko želim zvariti skodelico kapučina, ki ni blagovne znamke, ponavadi stori 'visokokakovostne neumnosti', zato sem poskusil klikniti na nastavitev kakava in to je vsakič uspelo. Iskreno mislim, da Keurigu ni vseeno za to in vam bo vedno dal odgovor na to, če pa vam je enota sicer všeč, moji popravki dejansko delujejo. ZDAJ, če bi našel kramp, ki bi mi dal popoln izbor menijev na mojem K475, bi bil navdušen. Vsi vdori, ki sem jih preizkusil, ne delujejo.

15.01.2017 avtor jerryreff4

Rep: 13

Uporabili smo metodo zobotrebcev za čiščenje tal, ki so se zataknili v zgornji šobi, saj vzdrževanje pribora za odstranjevanje vodnega kamna in žarnic ni delovalo. Od takrat vroča voda teče samo skozi sistem vsake tri skodelice, kar je rešilo težavo.

Rep: 13

Čistilo K-Cup je delovalo odlično. Ko sem prvič dobil aparat za kavo, nisem vedel, kaj je to, vendar sem ga shranil. Tako vesel, da sem lahko poiskal težavo na spletu in našel odgovor, ki je zagotovo prihranil veliko poslabšanja.

Rep: 13

Sponka je delovala čarobno !!! Hvala vsem, ki ste objavili.

Rep: 13

Objavljeno: 26.6.2017

Skozi spodnjo iglo uporabite tudi sponko za papir, nekaj ciklov vroče vode ali še bolje, odstranjevanje vodnega kamna s kisom se odlično obnese.

Rep: 13

imam to težavo, čisto nov keurig. Mislim, da je težava v dejanskih k-skodelicah. ko uporabljam običajne, kupljene v trgovini, je v redu. ko uporabljam k-skodelice za večkratno uporabo, ki sem jih kupil pri Amazonu, dobim to sporočilo o napaki .... je kdo imel uspeh pri k-skodelicah za večkratno uporabo ??

Komentarji:

Pravzaprav sem nekaj odkril. To se mi je začelo dogajati dobesedno približno dva dni po tem, ko sem to stvar dobil povsem novo. Mislim, da vzrok poti ni nabiranje tal v igli. Zdi se, da je to učinek. Mislil sem, da gre za k-cup, ki sem ga uporabljal pri Amazonu, zato sem kupil blagovno znamko ključnih ploščadi in to se je zgodilo takoj. Naredil sem svojo mešanico. Mešanica 1 dela espresso tal, 1 dela običajnega, 1 dela brez kofeina in obilnega ščepca kakava v prahu in cimeta. OKASNO, ko se je dejansko skuhalo. Osnove espressa, kakava in cimeta so bile preveč v redu, bodisi so prodirali skozi filter v iglo bodisi zamašili filter, zaradi česar je voda varnostno kopirala in odpela pokrov. Kakorkoli, tega vprašanja nisem imel, odkar sem izrezal espresso in zmanjšal drobne praške.

22.02.2018 avtor cristina g

Rep: 1

Imam Keurig 2.0 in sem imel isto sporočilo o napaki Pressure error. Oranžno čistilno orodje, kis, preizkusili s čepom za čiščenje igel in ga obrnili na glavo. Vse metode niso uspele. Enoto sem previdno ločil. 4 vijaka na spodnjih dveh na strani, kjer se nahaja posoda za vodo, en pod srebrnim pokrovom, povlecite spredaj navzdol in stran, povlecite srebrni vrh navzgor, ne pa povlecite. velik kavelj. Nato poiščite tiskano vezje, s katerim gre majhna cev na komponento, ki odstrani cev in napajalno enoto. Če deluje, imate zamašitev, če pa ima še vedno isto napako, izključite enoto in previdno povlecite vezje navzgor in navzdol, samo da odrežete noge komponente s plošče. Ponovno namestite komponento na cev, da deluje kot čep cevi. Svoje sem postavil na dno. Ponovno sestavljena enota v obratnem vrstnem redu in zdaj spet deluje. Komponente ni več mogoče kupiti. Stroški popraviti NIČ !!!!

Komentarji:

Oh, zgornji pokrov ima tudi kljuke, zato je potreben rahel pritisk, da ga sprostite

22.07.2018 avtor sac_guy41

Imam nekaj stvari, ki ste mi jih dobrodošli, da mi jih sestavite !! (Vsi kraljevi konji in vsi kraljevi možje so rekli: 'OH NE !!, spet ne umešanih jajc !!!)

26.9.2018 avtor diamant lil

Moja serija Keurig 500 ima sporočilo o vodi pod pritiskom vsakič, ko posodo napolnim s svojo kavo. Ves dan lahko skuham kavo s stroki in nikoli ne bom imel težave. Skozinjo sem pretočil veliko navadne vode, očistil iglo, opravil vzdrževanje igle in vse, kar se mi zdi, vendar to vprašanje še vedno obstaja.

03.08.2019 avtor Margaret

Živijo vsi, našel sem rešitev. Za spreminjanje vezja ni treba uporabljati sponk ali kakršnega koli podobnega ali celo odpirati ohišje.

Ugotovil sem tako, da sem na glavo obrnil keurig čez umivalnik in z dobro silo prisluškoval blizu mesta, kjer je posoda za vodo, da boste odmašili vodo, ujeto v cev za vodo.

Zato osvobodite zračne žepe in sprostite vodo.

Pustite, da se voda izprazni v pomivalnem koritu in ko konča kapljanje, obrišite stroj in pult, glavobol pa naj reši s keurigom,

Napolnite posodo posode in poskusite, da deluje.

Opravilo brez dodatnih težav.

vso srečo

6. 6. 2019 avtor lukeh851

Rep: 1

Nad Keurigom sem popolnoma zgrožen. Pivovarne imam od leta 2004/5 in imam 5 pivovarjev. Ta zadnji (2.0), ki sem ga kupil pred približno 8 meseci, še naprej prejema sporočilo 'pritisk'. Tako me jezi, da ima vsaka pivovarna, ki smo jo kupili, potem ko je prva umrla po petih letih, zelo kratko življenjsko dobo. Nikoli več. Ko naših k-skodelic ne bo več, se vrnem k kuhanju kave na štedilniku v svojem vakuumskem loncu iz leta 1946.

Rep: 1

To je igla v zgornjem delu, ki jo povlečete na vrh skodelice. Vse, kar sem storil, ker čistilna posoda ni delovala, je, da sem kuerig prevrnil čez umivalnik in iglo poškropil s priključkom za kuhinjsko cev, obrisal pazljivo, da se ne poškodujem na igli (res ne bi smel treba je vtipkati tisto, ampak dobri gospod, ljudje so neumni), ko sem jo agresivno spral in obrisal, pri čemer se prepričam, da iz nje ne odtekajo ali odtekajo delčki kave, sem še vedno zaprl pokrov, ga priklopil in splaknil s 6 oz. Delal je kot čar

Rep: 1

Iglo preprosto očistim s prstom. Ne bodite tako smešni!

Becky