Domači gumb iPhone 7 po zamenjavi zaslona ne deluje

iPhone 7

Izdano 16. septembra 2016. Model 1660, 1778 Na voljo v obliki GSM ali CDMA / 32, 128 ali 256 GB / rožnato zlato, zlato, srebro, črna in črna črna.



Rep .: 455





Objavljeno: 19.9.2016



iphone 7 domači gumb ne deluje po zamenjavi zaslona, ​​pomoč

Komentarji:

Zaslon ste zamenjali na telefonu, ki je bil izdan šele pred tremi dnevi?



19.9.2016 avtor majer

ja, dejansko sem naredil

19.9.2016 avtor Albert

Imam enako težavo, testirali smo dva telefona in ista težava se je zgodila po zamenjavi prvotnega zaslona !!!!!!

20.9.2016 avtor džihad

je naslov res pravi, 'iPhone 7'

23.9.2016 avtor Abdul Galib |

Kako hudiča ste ga že dejansko zlomili?

23.9.2016 avtor Gigabit87898

39 Odgovori

Izbrana rešitev

Rep: 40,5 k

Tukaj je veliko vprašanj, malo odgovorov. Tukaj je moje mnenje, potem ko sem ocenil skupnost za popravila in sam v naši trgovini opravil nekaj zamenjav zaslona:

DEJSTVO 1: gumb za domov ima na zadnji strani gumba vgrajen čip. Če uporabljamo preproste besede, ta čip shrani ključ, ki plošči omogoča, da ga prepozna. Če torej uporabite drug gumb za dom, bodisi originalni ali poprodajni, plošča ne bo prepoznala gumba za dom.

Kot rezultat, tuji gumb za dom ne bo mogel optično prebrati prstnega odtisa in se ne bo odzval na noben vnos. Telefon se bo obnašal, kot da v celoti pogreša gumb za dom. Pojavilo se bo tudi sporočilo »Touch ID ni mogoče aktivirati«. Edini način za funkcijo gumba za dom je v tem primeru z uporabo pomožnega dotika, imenovanega navidezni začetni gumb na zaslonu. In edini način, da telefon zbudite, je uporaba gumba za vklop ali dvig za zbujanje.

DEJSTVO 2: Apple - in le v Apple Store, ki je v lasti Apple-a, vendar se začne prikazovati na nekaterih AASP-jih, ko to pišem - lahko zamenja zaslon in gumb za dom ter reprogramira nov gumb za dom in ga seznani s ploščo / telefonom. Če neodvisna servisna delavnica ali DIYer med popravilom poškoduje gumb za dom ali ga lastnik nekako pokvari ali ne uspe, je edini način za obnovitev funkcije gumba za dom na ta datum, da ga odnesete v trgovino Apple ali enega od tisti AASP, ki začnejo sprejemati napravo za seznanjanje.

DEJSTVO 3: Apple ni storil ničesar, da bi preprečil zamenjavo zaslonov z OEM ali nadomestnimi deli. Če zamenjate zaslon in prenesete gumb za domov, ne da bi ga poškodovali, bo vse delovalo normalno. Pričakujte pa, da bodo poceni deli slabo delovali. Zato vlagajte v kakovostne dele uglednih prodajalcev. Nadomestni zasloni naj bodo čim bližje zaslonom Apple glede na: barvno zvestobo, osvetlitev ozadja, dotik, prisilni dotik, trajnost, dviganje okvirja, dodelava okvirja.

DEJSTVO 4: Številni nadomestni zasloni imajo pokvarjen medsebojni kabel gumba za dom. Ko gumb za začetni zaslon deluje z izvirnim zaslonom, ne pa tudi z nadomestnim zaslonom, je zaslon slab in ga morate garantirati ali zamenjati. In ja, celotna serija je lahko okvarjena.

Vendar včasih med razstavljanjem iPhona poškodujete podaljšek gumba za dom na pokvarjenem zaslonu, nato poskusite namestiti slab nadomestni del. Zdaj gumb za domov ne deluje niti na starem niti na novem zaslonu in domnevate, da sam gumb Domov ni uspel. No, včasih ni.

DEJSTVO 5: lahko poškodujete gumb za domov in popolnoma izgubite vse funkcije, še posebej, če strgate kabel gumba za dom. Nekateri zelo potrpežljivi ljudje koščke ponovno spajajo. Raje namestim originalni pokvarjen zaslon skupaj s poškodovanim gumbom za dom in jih pošljem v Apple Store za popolno zamenjavo in seznanjanje sklopa zaslona (glej DEJSTVO 2). Stroški novega Appleovega zaslona so po mojem mnenju primerljivi s stroški ponovnega sestavljanja pokvarjenega gumba za dom.

DEJSTVO 6: v nekaterih primerih je čip (razen tistega iz DEJSTVA 1), ki je prisoten na gumbu za dom, poškodovan (zlasti med prenosom gumba za dom z zlomljenega na nov zaslon). V primeru okvare in odpovedi ta čip prepreči delovanje gumba za dom, na primer za izhod iz aplikacije in vrnitev na začetni zaslon. Toda optični bralnik prstnih odtisov še vedno deluje in zaslon lahko zbudite / odklenete s prstnim odtisom in uporabite dosegljivost. Ta čip je dostopen (v nasprotju s čipom optičnega bralnika prstnih odtisov v FACT 1, ki je praktično nedosegljiv), ga je mogoče zamenjati in težavo odpraviti. Včasih lahko delna pretrganje kabla gumba za dom povzroči isto okvaro. Popravijo ga tudi nekateri ljudje s pravimi orodji, spretnostmi in potrpežljivo miselnostjo.

UREDI: Novo dejstvo (7)

DEJSTVO 7: nekateri strokovnjaki za popravilo so opazili, da lahko poškodovan sklop sprednje odmike moti delovanje gumba za dom / ID dotika. Če želite izključiti to možnost, preizkusite funkcije gumba Home + Touch ID po odklopu upogljivega kabla sprednje kamere. AMPAK, začenši z iOS 11, bo za zagon iPhona morda moral biti prisoten / povezan sklop sprednjih odmikačev. Lahko poskusite z drugim / znanim dobrim.

UREDI: iOS 11.0.0-11.0.3

DEJSTVO 8: po izdaji, če iOS 11, in do iOS 11.0.3, smo opazili, da se nekatere naprave iPhone 7 ne morejo popolnoma zagnati ali pa se zagonsko zaženejo, če gumb za dom manjka ali je poškodovan (kot tudi sklop sprednje kamere). [Še ni preverjeno: kolega tehničar je opazil, da se bo nekateri i7 zagnal brez gumba za dom. Njegova teorija je, da bi se različica plošče, ki ima določen Intelov čip, zagnala brez gumba za dom, medtem ko različica plošče s čipom Qualcomm zahteva, da je za zagon nameščen gumb za dom].

Upam, da vam bo to v kakršno koli pomoč in mi lahko pošljete dodatne informacije ali pojasnila. Z veseljem bom delila.

Komentarji:

@ rane , Hvala za DEJSTVA, lepo piši.

15.06.2017 avtor L Pfaff

Hočete reči, da če raztrgate sam gumb za dom, lahko čip odstranite in ga premaknete na nov gumb za dom ter dobite nazaj funkcijo ID-ja dotika in gumba za dom nazaj?

07.04.2017 avtor Ramsey F

Ne RamseyF tega ne rečem. Še enkrat preberite zadnji odstavek.

07.04.2017 avtor Rane

IPhone 7 / 7P delam takoj, ko je na voljo nadomestni zaslon. Uspešno sem popravil več kot 100 iPhone 7 / 7P, vendar sem se samo zazrl, da bi naletel na to situacijo, ko domači gumb ne deluje, kar se je zgodilo pri 4 mojih nedavnih popravilih. Sprva, čeprav je šlo za serijo okvarjenih zaslonov, sem naročil najkvalitetnejše nadomestne zaslone za iPhone 7 / 7P in ista težava se je zgodila z gumbom za dom iPhone 7. Torej, moj zaključek je, da sta zadnji 2 posodobitvi IOS zmotili programsko opremo s kombinacijo nadomestnega zaslona. Tudi po zamenjavi prvotnega pokvarjenega zaslona z originalnim gumbom za dom še vedno ne deluje. Težko verjamem, da po 100 uspešnih popravilih napačno snemam gumb za dom. Tako kot zdaj sem prenehal sprejemati popravila za Iphone 7 / 7P, dokler ni najdena potrjena rešitev.

7. 11. 2017 avtor M&D GLOBALNI BREZŽIČNI

Bratec & m & d, bi moral sprejeti druge, da bi vsi našli to zdravilo. Brez telefona pri roki ne morete najti natančne težave. Nekateri telefoni morajo biti labrati za poskus. Znova zagotovo težava ni bila v ponovni posodobitvi bcos, tisti, ki je ustvaril to nit, je imel težavo manj kot teden dni po izidu telefona. Na katero je bil os ob 10. Pa vendar ta mit izkusi. Tako bi lahko rekel, da ste med uspehom ur 100 nekaj počeli. Ampak to ni bil problem z OS.

12.7.2017 avtor Abdul Galib |

Rep: 3,1 k

Zdravo! Jasen tukaj, iz ekipe iFixit. Poigrali smo se z nekaterimi napravami iPhone 7 in zamenjali nekaj zaslonov. Zaslon smo lahko uspešno zamenjali z enega iPhone 7 na drugega iPhone 7 - in gumb Touch ID / home je po zamenjavi deloval namesto nas.

Zanima me tudi nekateri rezultati, ki jih dobite po zamenjavi zaslona. Še naprej objavljajte tukaj z rezultati! Testiranje bomo nadaljevali tudi na naši strani.

Komentarji:

Hej Jasen, hvala za tvoje čudovite novice!

Ste poskusili zamenjati komplet z vklopljenim gumbom za dom ali ste gumb za dom tudi prenesli z enega zaslona na drugega?

24.9.2016 avtor Aldrin

Zdravo Aldrin, gumb za dom smo prenesli z zaslona na zaslon, vendar smo ga obdržali s svojim originalnim iPhoneom 7.

24.9.2016 avtor Ash Friedle

Ah super! Želel sem se prepričati, da se gumb ne pokvari, ko ga poskušate odstraniti :-) hvala za informacije Jasen.

Lep vikend!

24.9.2016 avtor Aldrin

Neokrnjeni zaslon iphone 7 sem zamenjal za pokvarjen lcd iphone 7 (samo lcd brez gumbov za dom)

Prvi rezultat je bil popolnoma neodziven gumb za domov.

Kot drugi poskus sem lcd zamenjal z gumbi za dom, rezultat je bil enak.

3. poskus: posodobil sem IOS, brez sprememb

4. poskus: zlomljen zaslon sem postavil nazaj z gumbom za dom, deluje.

Kakšna ideja ali vodnik o tem, kako spremeniti zaslon iphone 7?

Imam servis, a za iphone 7 še nimam izkušenj

Hvala vam

20.12.2016 avtor mehmet fatih daban

Enako se dogaja z mano, jabolko ne morem fizično narediti ničesar, kar izgleda, kot da moram počakati 5-10 dni, da to popravijo

29.12.2016 avtor Hector Batista

ipod touch 6. generacija se ne bo vklopila

Rep .: 277

Posodobitev (02.09.2017)

Ok, končno sem našel težavo, zato želim najprej nekaj razložiti.

Neki fant je tukaj zapisal, da je pravkar odprl iPhone 7 in ni ničesar odklopil in gumb za dom je prenehal delovati. Odprl sem že 4 iphone 7 in po odprtju telefona s toplotno pištolo gumb za dom še vedno deluje v redu, preden kar koli izključite, tako da toplota ne bo poškodovala gumba za dom.

Drugi pišejo, da morda zato, ker nadomestni zaslon ni dobro izviren, kar pa ni vzrok, zakaj gumb za dom neha delovati, niti zato, ker samo zamenjam steklo z LCD-ja za dva iPhona 7 in gumb za dom preneha delovati, in to je z originalni LCD in kabli.

Problem, ki sem ga do zdaj ugotovil, je bil ta, da sem poskušal odstraniti veliko kovinsko ploščo z zaslona, ​​kjer gre velik kabel gumba za dom z lepilom. Na to ploščo nanašamo toploto, da jo lahko ločimo od kabla, in videti je, da je kabel res zelo mehak, tako da tudi če ga ne razbijete, pride do poškodb, zato zamenjamo osvetlitev ozadja s tem kablom in gumb za zagon doma da spet deluje v redu.

Zaključek: ugotovili smo, da bo težava rešena z uporabo originalnega LCD-ja, vendar z zamenjavo osvetlitve z dolgim ​​kablom (doslej smo težavo rešili dvakrat)

Komentarji:

Imel sem primer, da izključuje tvojo idejo.

i7 razpokan zaslon zamenja drugi i7, ki ohranja originalni HB.

Za oba zaslona sem uporabil toplotni pištolo, ki je nadomestil HB.

Zamenjani zaslon i7 HB se sploh ni odzval. Zaslone sem spet zamenjal nazaj. HB je delal odlično.

če bi zataknil fleksibilne kable gumba za domov, ki tečejo skozi zadnjo stran zaslona, ​​je moje vprašanje, 'zakaj lastni gumb za dom dobro deluje s poškodovanim kablom HB'

Odgovor bi moral biti 'mora biti še ena misterija'

Ne upam zamenjati zaslona i7 za stranke, imam servisno delavnico z 5-10 popravili zaslonov na dan,

14.02.2017 avtor mehmet fatih daban

Zamenjal sem zaslon iphone 7. Naredil sem popolno zamenjavo gumba za domov z enega dobrega zaslona iPhone 7 na drugega iPhone 7 s slabim zaslonom. Gumb za dom ni deloval. Mislil sem, da morda potrebujem originalni gumb za dom, toda ko vidim to nit, se zdi, da ste f naleteli na isto težavo. Gumb Domov ne klikne in ne odgovori smh

17.02.2017 avtor Jon doe

Lahko potrdim, da ta rešitev deluje. Danes moj prvi. Lepilo morate previdno razrezati na vrhu in 1/4 'vrha vsake strani. Od tega trenutka uporabite igralno karto, prevlečeno z voskom, ki jo odrežete približno 1/2 'od širine in ločite preostanek podložne plošče od plasti LCD zaslona. Bodite EXTRA previdni, da ne poškodujete končnega sloja folije nad 3D sledilno ploščico. Odstranite dele novega zaslona in ga zamenjajte s starega zaslona. Čip, ki je na zadnji plošči, vsebuje nekakšen podpis, ki deluje v povezavi z gumbom za dom. Prepričajte se, da ste očistili VSE ostanke iz notranjih plasti LCD-ja. Celo jasen kos ruševin se prikaže na črni točki na zaslonu. 91% alkohola in medij brez vlaken / prask. NE UPORABLJAJTE MIKROVLAKNE !!!

Iz radovednosti in za namene eksperimentiranja in razprave: bi 6s zaslon deloval podobno? Gumbi so mi vedno delali, če pa bi morali enega spremeniti za domači gumb, ali bi ga lahko uporabili iz pokvarjenega / neuporabnega telefona, če zamenjate 3D dotik, kot je opisano zgoraj?

EDIT: Razstavil sem zaslon 6S. So enaki, le da je osvetlitev ozadja spodaj pri 7 in čez zgornji del pri 6S. To bom urejal v prihodnosti, ko se bo ponudila priložnost. Vesel bi bil, da bi koga preizkusil, če bi imel naokoli rezervne pokvarjene telefone.

18.02.2017 avtor Jamie

Po branju vseh teh sporočil lahko poskusite nekaj zanimivih. Tiho, glej, druga rešitev je dejansko delovala !! Ta enojni vijak sem popolnoma odstranil, znova zagnal telefon in domači gumb je začel popolnoma delovati.

27.6.2017 avtor sam

Poskusite zamenjati zgornji fleksibilni kabel kamere / zvočnika / senzorja bližine z novim in vse bi moralo spet delovati v redu. To se zdi okvarjeno, če povzroči, da telefon deluje, ko je povezan. To lahko nadomestite z novim in bi morali vse popraviti.

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To jih morda ne bo popravilo veliko, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

03.09.2018 avtor billa.4you

Jack Nicolsen včasih lahko popravimo raztrgane gumbe za dom. Resnično je odvisno od obsega poškodbe in lokacije razpoke.

12.4.2018 avtor Rane

Rep .: 169

Ko moj gumb za dom zavrne sodelovanje, mu dam novo življenje

Kako zamenjati IC na dotik na gumbu za dom

Rep .: 263

Hej fantje,

Mogoče bi to moral objaviti tudi v niti iPHone 6S. Po posodobitvi na iOS 10 ugotovim, da zasloni, ki niso OEM, na iPhone 6S ne delujejo.

To bi lahko bilo povezano tukaj, če zamenjava, ki jo uporabljate za iPHone 7, ni OEM. Mislim, da je Apple dodal nov 'varnostni' ukrep.

Komentarji:

Opazite čip na zadnji strani zaslonov iPHone 6S. To lahko uporabljajo za preverjanje pristnosti z matično ploščo ...

20.9.2016 avtor Michel Lavache

Tudi čip na dotik je za zaslonom. Ne pozabite tega.

20.9.2016 avtor Ben

Definitivno sem zamenjal zaslone tretjih oseb na 6S z ios10 beta. Skoraj prepričan sem, da sem to storil pred dnevi, na 6S z iOS 10. Stranka je bila dolgo časa in smo jo dohitevali. Torej bi se lahko motil. Še nisem delal na 7. Čigavi prikazovalniki ali kupci, ki so pripravljeni plačati za manj kot 250 USD?

29.12.2016 avtor iMedic

Pravzaprav je prišlo do težave, ko je ena od firmware v11.x.x zasula telefon, vendar ga je Apple sčasoma popravil zaradi velikega pritiska javnosti. No, zdaj pri iPhoneu X, če zaslona ne zamenjate z originalnim zaslonom (to je del za 400 USD!), S cenejšimi zasloni za 200 USD ne bo deloval. Nadzorni čudak Apple je spet pri njem!

14.08.2018 avtor billa.4you

Rep .: 581

Imel sem isti problem. Sem pa popravil. Kabel 3D Touch in gumba za dom (en kabel) je zelo krhek. Odstranite kovinsko zadnjo ploščo na zadnji strani zaslona in preverite celoten kabel. Moja je bila pokvarjena. Zamenjam celotno osvetlitev ozadja + 3D Touch (Odstranjevanje stare osvetlitve + 3D Touch je zelo težko) in Touch ID deluje brez težav.

Če imate kakršna koli vprašanja, mi prosim napišite sporočilo.

Komentarji:

no to je mogoče smiselno.

02.09.2017 avtor Julius osilia

To je potrjeno, da deluje

18.02.2017 avtor Jamie

To je pravilno. Zgoraj sem dal podrobna navodila, kako opraviti prenos. 3 za 3 do zdaj.

27.02.2017 avtor Jamie

Naredil isto ... samo zamenjal originalni gumb za domačo stran z originalnega razpokanega zaslona na drugi zaslon in mi dal neodziven gumb id / homebutton. poskusil zamenjati originalno razpokano melišče in vse deluje. Torej, ne vem, ali je drugi novi zaslon prispel s slabim ravnim konektorjem ali je Apple s tipko za dom dal nekaj, kar se mora ujemati (na primer čip nekje v ozadju), vendar sem na novem zaslonu zamenjal staro kovino. backplate, in VSE DELA OK :) hvala Marius

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

31.05.2017 avtor Oniyaki

Čeprav zgornja metoda morda deluje, je videti precej težavna operacija in morda ni namenjena vsem.

Po branju vseh teh sporočil lahko poskusite nekaj zanimivih. Tiho, glej, druga rešitev je dejansko delovala !! Ta enojni vijak sem popolnoma odstranil, znova zagnal telefon in domači gumb je začel popolnoma delovati.

27.6.2017 avtor sam

Poskusite zamenjati zgornji fleksibilni kabel kamere / zvočnika / senzorja bližine z novim in vse bi moralo spet delovati v redu. To se zdi okvarjeno, če povzroči, da telefon deluje, ko je povezan. To lahko nadomestite z novim in bi morali vse popraviti.

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To jih morda ne bo popravilo veliko, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

03.09.2018 avtor billa.4you

Rep .: 137

To je repost, vendar smo imeli to isto težavo danes. do danes smo popravili približno 10-12 telefonov i7 in 7 plus brez težav, vendar se je na tem gumb za dom prenehal odzivati ​​(prstni odtis je deloval v redu). Po zamenjavi zaslonov, poskusu z donatorskimi telefoni itd. Nič več. Tako smo varnostno kopirali telefon, ga spustili v način DFU in izvedli popolno obnovitev. Gumb Domov se je vrnil v redu.

Posodobitev (15.5.2017)

Prej sem objavil, da imamo to težavo, ponovno vzpostavil povezavo in spustil telefon na DFU ter ga obnovil in bil v redu. Od takrat smo popravili 50+ modelov iphone 7 in 7 plus in sploh ni nobenih težav, mislim, da je bila prva zgodnja serijska izdaja, podobna težavam s haptičnimi povratnimi informacijami o serijah 6s.

Komentarji:

Kako si prišel v način dfu, če gumb za domov ni deloval Peter?

13.04.2017 avtor Logan

Obstajajo pripomočki, ki lahko prisilijo telefone v način DFU. Enega v svoji trgovini ves čas uporabljam za popravila. Imenuje se RecBoot. V bistvu telefon priključite na računalnik in RecBoot ga prisili v način DFU. Super enostavno.

19.04.2017 avtor Kapitan Satchmo

iPhone 7 ne uporablja gumbov za vstop v način dfu, uporablja gumb za vklop in izklop glasnosti

9.5.2017 avtor austin taylor

Austin Taylor FTW !!!!

23.5.2017 avtor Tehnični zdravniki

To je čudno! Naredil sem DFU in gumb za doma še vedno ne deluje. Vendar sem namesto tega dobil 'virtualni' gumb za dom.

10.6.2019 avtor kathwick2

Rep: 60,3 k

Ste prvotni gumb za dom zamenjali za nov LCD?

Komentarji:

originalni gumb za dom ne deluje na novem LCD-ju, samo na starem LCD-ju

20.9.2016 avtor Albert

Tudi za 2 nova LCD-ja?

20.9.2016 avtor Tom Chai

Da za dva nova LCD-ja

20.9.2016 avtor Albert

Zanimivo. Zdaj potrebujemo več vzorcev za eksperimentiranje, da bomo lahko potrdili težavo in morda našli rešitev.

20.9.2016 avtor Tom Chai

Enako tudi mene zanima, nisem našel nikogar, ki bi bil uspešen pri spreminjanju zaslona, ​​hkrati pa bi obdržal domači gumb za normalno delovanje.

22.9.2016 avtor Ben

Rep: 57,3 tis

Objavljam tukaj, da bom lahko ostal na tej temi

Komentarji:

Moja naslednja pika ->.

28.5.2018 avtor Rane

Rep: 73

Po tržnih zaslonih to vsako leto vidimo pri novih iPhonih. Vedno obstaja nekaj, kar morajo proizvajalci rešiti. 5C je imel težave z dotikom, 6 je imelo težave z dvigovanjem okvirja, 6s s prisilnim dotikom, zdaj pa s 7 spet poprodajni prisilni dotik / osvetlitev ozadja.

Odgovore bi morali dobiti od dobaviteljev. Zasloni iFixit naredijo isto, poskusil sem. Delal sem le nekaj zaslonov različnih dobaviteljev. Trenutno je kot igla v kozolcu.

Rep .: 157

Potem ko sem imel včeraj težavo z domačim gumbom iPhone 7, ki ni deloval (toda touchID na nadomestnem zaslonu je delal, nenavadno), sem bil danes z iPhoneom 7 precej previden. S toplotno pištolo sem ogreval zadnji del telefona (nizka temperatura do kovine, ki se je pravkar 'ogrela') in rahlo košček toplote na robovih zaslona, ​​pri čemer sem se izognil gumbu za domov. Z britvico sem drsel pod robove zaslona, ​​ne več kot 1/8 'palca. NIKOLI nisem odklopil, ko pa sem telefon znova vklopil za preskus, niti gumb za dom niti touchID nista več delovala. . Še enkrat, poleg zgolj dviganja zaslona s kovinskega okvirja, govorim o nedotaknjenem originalnem zaslonu in gumbu za dom. Prav tako sem mislil, da bi to lahko bila moja domišljija, vendar bi lahko prisegel, ko sem ogreval hrbet (in telefon je bil izključen), začutil sem, da motor s haptičnimi povratnimi informacijami vibrira, kot da bi se dotaknili gumba za dom.

Posodobitev 15 minut kasneje: tako touchID kot gumb za dom delujeta na nadomestnem zaslonu po prodaji, zato predvidevam, da so bili pri popravilu poškodovani kabli gumba za začetni zaslon. Mislim, da je bila vročina, tudi rahla, kot je bila - kablov z britvico NO poškodujejo. Zadnjega kovinskega okvirja še nisem namestil na poprodajni zaslon. OPOMBA: ena stvar, ki sem jo naredil drugače od včerajšnjega neuspešnega popravila, tokrat NISEM odstranil drobnega gumijastega obroča na notranji strani gumba za dom, kar se mi je zdelo zgolj za hidroizolacijo. Mislim, da je to nujno v funkcionalnosti tega novega gumba za dom. Prepričal sem se tudi, da je kovinski nosilec gumba za dom pravilno nameščen (plastična izboklina na levi strani je bila popolnoma znotraj krožne reže nosilca) in da so bili nameščeni še trije vijaki, preden sem vijak za dejanski gumb za dom postavil v Prav tako sem si navadil, da gumba za domov nisem položil na magnetno vijačno blazinico.

Končna posodobitev: po popolni namestitvi tržnega zaslona in gumbu TouchID in gumba za dom še vedno deluje pravilno.

Komentarji:

Hvala .. to je zanimivo .., saj to spet kaže na 'ogrevanje' kot krivca. Kot opisujete, ste se izognili temu, da bi HB usmerjal toplotno pištolo samo na stranice, vendar je morda le, da je vseeno pobral nekaj toplote. Pogosto sem presenečen, koliko 'vroče toplote' poberejo nenamerni predmeti, na primer kovinsko orodje, ki leži poleg ali celo blizu npr. iPads .. kjer uporabljam več toplote kot katera koli druga popravila. Ko jemljem sklop zaslona, ​​ga spravim na dnu, nato pa se s palcem obvozim in hkrati dvignem okvir .. Je veliko hitrejši in 100% varen za ohišje - Brez prask - Ne toplota!

Oh, mimogrede. Če berete to besedo 'Ged', prosim ne dajte temu fantu minus za izmenjavo izkušenj, čeprav to morda ni 'rešitev', pot do česar je pogosto tlakovana z izkušnjami ... hvala!

03.07.2017 avtor FIX4U.DK

Včeraj se mi je zgodilo TOČNO isto. Popravil ne opravljam za preživetje, ampak samo za družino in bližnje prijatelje. Vedel sem, da iPhone 7 zahteva trikrilni gonilnik, vendar nisem vedel, da ga imam tisoč. Telefon sem odprl z zelo svetlo toploto po robovih in vanj vdrl kovinsko brizgalno. Uspelo mi je odstraniti ščite, da bi odvrnili kable, nato pa sem ugotovil, da so glave vijakov premajhne za konico, ki sem jo imel. Nadaljeval sem s ponovnim sestavljanjem telefona in zdaj je domači gumb neuporaben, prav tako 3D Touch. S tem telefonom sem bil zelo previden. Vedno moram začeti, še posebej, ko to storim prvič. Ali sklepamo, da tudi NAJBOLJŠA vročina povzroča to težavo? To je noro. Imam nov zaslon in ko dobim ustrezna orodja, nadaljujem in zamenjam. Kakšen predlog naprej?

08.06.2017 avtor Jared Guthrie

Jared Guthrie ne, ne zaključujemo, da je vročina povzročila škodo .. sklepamo, da ste orodje vstavili več, kot bi smeli, in poškodovali kable ali pa ste si pri dvigovanju zaslona strgali.

08.06.2017 avtor Rane

Vročina vsekakor ni problem.

Kabel ste z orodjem poškodovali več kot verjetno, saj tako 3D Touch kot gumb za doma ne delujeta, kar je jasen znak, da je bil kabel poškodovan, saj gresta oba skozi isti kabel.

08.07.2017 avtor Ged

Vročina in / ali fizična škoda imata lahko nekaj skupnega, vendar se zdi, da je težava z gumbom za dom povsem naključna. Nekateri uporabniki so brez težav popravili na ducate telefonov zapored, drugi, vključno z mano, pa so imeli 4-5 telefonov zapored z izdajo gumba za dom. Že več kot dve desetletji profesionalno delam na telefonih in pri delu s telefoni sem zelo previden (kot ocd), vendar se zdi, da to vprašanje v zadnjem času vztraja. Moj zaključek je, da pri tem vplivajo poškodovani gumbi in upogibni kabli, vendar je v vsakem primeru težko ugotoviti natančen vzrok.

Po branju vseh teh sporočil lahko poskusite nekaj zanimivih. Tiho, glej, druga rešitev je dejansko delovala !! Ta enojni vijak sem popolnoma odstranil, znova zagnal telefon in domači gumb je začel popolnoma delovati.

27.6.2017 avtor sam

Poskusite zamenjati zgornji fleksibilni kabel kamere / zvočnika / senzorja bližine z novim in vse bi moralo spet delovati v redu. To se zdi okvarjeno, če povzroči, da telefon deluje, ko je povezan. To lahko nadomestite z novim in bi morali vse popraviti.

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To jih morda ne bo popravilo veliko, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

03.09.2018 avtor billa.4you

Rep: 439

Preverite notranje kable, kjer se poveže gumb za dom, in se prepričajte, da so vsi priključki trdni

Komentarji:

Živjo,

Preizkusil sem ga že večkrat, vendar gumb za domačo stran ne odgovori, preizkusil sem z dvema LCD,

deluje le z originalnim LCD-jem, s katerim je prišel iPhone, so res čudne težave.

19.9.2016 avtor Albert

to mora biti prvotni gumb za dom, da lahko deluje. je original do prvotnega zaslona, ​​zato ID na dotik ne bo deloval pri zamenjavi zaslona.

20.9.2016 avtor reneholms

Skrivnost se še poglablja, saj je gumb za dom po zamenjavi zaslona prenehal delovati in prenehal delovati tudi po tem, ko je bil ORIGINAL zaslon postavljen nazaj skupaj z gumbom za dom!

Upoštevajte: pri popravilu sem bil zelo previden in z mikroskopom vrednim 500 USD brez vidnih poškodb preveril vse povezave in upogibni kabel. Ugotovim lahko le, da se je gumb za dom nekako poškodoval med razstavljanjem in / ali med začetnimi poškodbami zaslona.

Po branju vseh teh sporočil lahko poskusite nekaj zanimivih. Tiho, glej, druga rešitev je dejansko delovala !! Ta enojni vijak sem popolnoma odstranil, znova zagnal telefon in domači gumb je začel popolnoma delovati.

27.6.2017 avtor sam

Poskusite zamenjati zgornji fleksibilni kabel kamere / zvočnika / senzorja bližine z novim in vse bi moralo spet delovati v redu. To se zdi okvarjeno, če povzroči, da telefon deluje, ko je povezan. To lahko nadomestite z novim in bi morali vse popraviti.

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To jih morda ne bo popravilo veliko, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

03.09.2018 avtor billa.4you

Rep .: 151

Zdravo družba

Tukaj delim svoje izkušnje s popravili zaslona iPhone 7:

Do prejšnjega tedna sem naredil 7-8 LCD originalnih sklopov Foxconn (in en prenovljen sklop), vse brez gumba za dom ali drugih težav.

Za vse te sem ponovno uporabil tipko HB / Touch in vse druge 'majhne dele', s katerimi sem jih premaknil z razpokanih zaslonov. Nisem premaknil zadnje plošče s podaljškom HB ključa,

Na spodnjem delu zadnje kovinske plošče LCD sem uporabil ZELO malo toplote, da je lepilo spustilo LCD / Touch flex. Potrebno je zelo malo toplote, saj je material tanek in se bliskovito segreje. Bolje uporabiti majhno količino toplote, kot pa povleči upogljive kable.

AMPAK moja srečna serija se je nenadoma končala ... Tisti, ki sem ga prejšnji teden dobil v trgovini, je imel pokvarjen zaslon IN majhno razpoko na steklenem disku HB. HB je bil / je mrtev .. (tudi pred nadomestitvijo zaslona, ​​kar mi je kupec pozabil povedati). Torej, brez klika / brez dotika.

Spustil ga je na pločnik, iz 'višine skrinje', telefon pa je zdaj neuporaben in ne morem pomagati svojemu kupcu zaradi te prikrite / otročje gradbene politike iz Applea in ker ga je spustil, tudi nima garancije .

Rezultat tega je en smešno drag 'Jet Black - 256 GB' - star komaj en mesec in pripravljen na odpad.

Preseneča me, da se Apple celo trudi, da namerno porablja čas in denar, ustvarjajoč težave in sitnosti za lastne kupce in posledično za nas, 'popravljalce'. Zaslužijo milijarde, zato res ne razumem bistva. To bi se lahko izkazalo za še večjo motnjo kot »Napaka 53«, če je ne bodo nekako odpravili v poznejših sistemih IOS.

Pravzaprav upam, da obstaja še ena razlaga za to, toda tudi po resnih špekulacijah še vedno ne razumem, zakaj je treba HB-je seznaniti z logičnimi ploščami? Nekateri inteligentni ppl so poskušali razložiti, da 'je zgrajen tako, da je težje zaobiti funkcijo Touch ID'. Zakaj pa bi to treba še težje povezati z bralnikom in ploščo? Imate le pet ali več poskusov, dokler iPhone vseeno ne zahteva kode za dostop. Nadalje domnevam, da so 'podatki o tiskanju prstov', prebrani med namestitvijo, shranjeni na logični plošči .. NE v IC-ju na fleksu, zato celotna ideja o seznanjanju nima nobenega smisla .. sploh ne zame.

Kot rezultat vsega tega, poleg manjkajočega mini priključka, štrlečega objektiva kamere, nerodno postavljene tipke 'tipka za spanje', monopola (in nekaj drugih sitnosti) sem se odločil, da bo moj naslednji telefon pojdite z blagovno znamko, ki ima na koncu imena 'i' ... ne na začetku!

Komentarji:

To ni rešitev, to je bolj nagajanje.

28.02.2017 avtor Ged

Kot ste že omenili, je bil gumb za dom vnaprej pokvarjen, zato to nima nič skupnega s popravilom.

28.02.2017 avtor Ged

zakaj se navada mojega požarnega palčka Amazon ne vklopi

Povezava HB do vkrcanja mora biti šifrirana, da se zagotovi, da zlonamerna programska oprema ne more brati podatkov. Vendar je Apple namesto zapletene, varne, a zamenljive nastavitve javnega ključa izbral preprosto statično simetrično šifriranje ključa.

Po njihovi perspektivi jo lahko 'popravimo', zato jo je mogoče popraviti. 'Vseeno nam je, kaj počnejo fantje iz tretjih oseb.

28.02.2017 avtor Tom Chai

Hvala Tom .. za nekaj malega smisla pri gradnji. Na to nisem pomislil .. ampak resno. Bi kdo poskusil ukrasti podatke o prstnih odtisih ..? Težko si predstavljam, ampak seveda .. MOŽNOST je tam in z 'noro super vrhunsko stopnjo varnosti' Jabolk bi to morda želeli blokirati .. -)

03.02.2017 avtor FIX4U.DK

@Ged:

Ja, takrat sem bil razočaran .. in tega, kar sem napisal, nisem nikoli izjavil kot rešitev. Že v prvi vrstici sem napisal, da sem 'delil svoje izkušnje', očitno glede razstavljanja, da ne bi poškodoval podaljška HB-flex .. s tem poskušal pomagati drugim uporabnikom .. zato najlepša hvala za minus .. Seveda sem se motil, zaslužil sem minus in vas resnično spoštujem, ker ste me tako postavili naravnost.

03.02.2017 avtor FIX4U.DK

Rep: 13

Popravljam iPhone 7 plus in sem zamenjal zaslon, saj je bil original pokvarjen, pri čemer so ostali vsi originalni deli, kot so zgornja kamera / zvočnik in gumb za dom, ugotovil sem, da z zgornjo kamero / zvočnikom, priključenim na matično ploščo, gumb za dom preneha delovati in na zaslonu je približno 5-10 sekund zakasnitve, pri čemer je zgornja kamera / zvočnik odklopljen, vse deluje popolnoma brez zakasnitve in lahko popolnoma uporabim gumb za dom, poskusil sem to z originalnim pokvarjenim zaslonom in isto težavo se dogaja s tem, čeprav je prej deloval dobro (digitalizator je bil prav slabo razpokan), zdaj pa sem gumb Home in kamero / zvočnik zamenjal z novimi deli in še vedno imam isto težavo.

Mislim, da je to povezano s strojno opremo telefona, vendar nisem prepričan, prosim za pomoč.

Komentarji:

Imam isti problem, ali ste našli kakšno rešitev ???

07.03.2017 avtor joseang860724

Po nekaj poskusih sem našel težavo in rešitev, saj je bil položaj upogljivega kabla kamere, morate povezavo upogniti na položaj s kablom navzdol, če kabel v drugem položaju povežete z gumbom domov nehaj delati...

07.03.2017 avtor joseang860724

Po mojih izkušnjah je res, da je treba priključiti zgornji upogljivi kabel kamere / zvočnika, sicer bo domači gumb nepravilno deloval. Po branju vseh teh sporočil pa je nekaj zanimivih, ki jih lahko poskusite. Tiho, glej, druga rešitev je dejansko delovala !! Ta enojni vijak sem popolnoma odstranil, znova zagnal telefon in domači gumb je začel popolnoma delovati.

27.6.2017 avtor sam

Poskusite zamenjati zgornji fleksibilni kabel kamere / zvočnika / senzorja bližine z novim in vse bi moralo spet delovati v redu. To se zdi okvarjeno, če povzroči, da telefon deluje, ko je povezan. To lahko nadomestite z novim in bi morali vse popraviti.

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To jih morda ne bo popravilo veliko, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

03.09.2018 avtor billa.4you

Rep: 1,4 k

Gumb Domov na iPhonu 7 ne bo deloval, če ste zamenjali nov zaslon. Če je vaš zaslon pokvarjen in želi, da gumb za domov deluje, pošljite iPhone v trgovino Apple.

Komentarji:

Ni res ... stari HB morate odstraniti (previdno!) Na nov zaslon. Preprosto raziskuj moj prijatelj :)

08.09.2017 avtor Wes

kaj je HB?

26.08.2017 avtor sultan 393

HB pomeni gumb za dom

27.08.2017 avtor Kaye

Rep: 49

Pravzaprav sem imel isto težavo. Poskušal sem prilagoditi gumb za domov intenzivnosti, spremenil hitrost klika gumba za dom in s pomočjo AssistiveTouch preglasil to težavo. In res mi je uspelo.

Komentarji:

@Angela Derkel

05.02.2018 avtor billa.4you

Rep: 13

Vsaj v tem primeru lahko potrdim, da je zamenjava senzorja prox na iph 7 gumba za domov vrnila v polno funkcionalnost.

Rep: 13

Posodobitev - isti HB sem popravil svoj zaslon iPhone7 z zaslonom iFixit (ni poceni), ponovno uporabil svoj HB in stari sklop kamere / zvočnika. Touch ID je deloval, vendar se gumb ni odzival. Odstranitev vijaka s hrbtne strani gumba ni bila rešitev. Šel sem skozi DFU in to, kar mi je dal, je bil 'virtualni' HB, ki se na mojem zaslonu prikaže kot gumb za duh. Moj ID na dotik odpre začetni zaslon in ko se želim nanjo vrniti iz aplikacije, se dotaknem navideznega gumba. To je čudno delo, vendar deluje.

Komentarji:

Če želite gumb za navidezni dom še lažje uporabljati, pojdite v Nastavitve> Splošno> Dostopnost> Pomožni dotik> Prilagodi, nato desetkrat pritisnite tipko - -, da izbrišete vse funkcije, na koncu pritisnite '+' in dodajte samo gumb HOME. Tako bo začetni gumb na zaslonu deloval natanko tako kot strojni gumb, ne da bi bil odvečen nered. )

10.08.2019 avtor billa.4you

Lepa možnost, tega nisem vedel, hvala za posodobitev

18.05.2020 avtor Adam Maytrot

Hvala, prihranili ste mi nekaj dolarjev

06.02.2020 avtor Mikolaj Lukanović

Rep: 13

HI:

V mojem primeru je bila sprednja kamera / zvočnik / senzor upognjena. Po spremembi upognjen gumb za dom deluje uspešno.

Komentarji:

To je zato, ker so izšli z novimi gumbi za poprodajne domove za iPhone7 in 8, ki obnavljajo samo funkcijo doma, ne pa tudi senzorja za prstne odtise (saj je to šifrirano). Bolje kot nič. )

Pri nakupu enega od teh novih gumbov je v opisu ali pa je cena nad 10 USD / gumb. Stari poceni približno 3 dolarje ne delujejo.

03.05.2020 avtor billa.4you

Po spremembi flex gumb za domov deluje uspešno.

Hvala, imam isto težavo

29.04.2020 avtor Mikolaj Lukanović

Ali imate kakšno vadnico, kako spremeniti flex?

14.05.2020 avtor Sander Imadlin

Rep: 439

Poskusite zamenjati kabel za povezavo gumba za dom z originalnim na novem zaslonu. Je pod vijanjem na LCD-ju

Komentarji:

Ali že veste, ali je to rešilo?

26.10.2016 avtor Gerroe

Mislil sem, da sem to opazil, ko sem odklopil zaslon in ga ponovno priključil na dno doma, ni več delovalo. Imel sem delujoči iPhone 7, brez razpoke. Ko sem glavo vzel in zaslon vzel ven, resnično v drugi in homebotton je bil ne delam v drugem telefonu z drugačnim sklopom in domačim dnom. Ko sem spredaj, ga vzamem in postavim v prvotni zaslon iPhone in orginAl, vendar domače dno preneha delovati na obeh telefonih, kaj storiti, kaj bi to lahko pomenilo kot popravilo trgovina

29.12.2016 avtor Hector Batista

Težava s prilagodljivim kablom je bila leta 2016/2017 z nizkokakovostnimi zasloni za obnovo. Danes je to razvrščeno bolj ali manj. Da se izognete tej težavi, ne kupujte poceni 'proračunskih' zaslonov (20–30 USD), temveč dobite dobre stvari (40–50 USD). )

30.08.2018 avtor billa.4you

Hvala za komentar, mislim, da mi bo to pomagalo rešiti težavo s telefonom

05.04.2020 avtor Zimbebabw Armete

Rep: 49

Nekdo poskusi to, naredi varnostno kopijo iPhone 7, zamenjaj zaslon z nadomestnim zaslonom, ga zatesni in nato postavi v način DFU, pusti, da se sam obriše in ga nato obnovi v načinu DFU. zanima me samo, ali bo zamenjala vdelano programsko opremo in sprejela nov zaslon in HB kot izvirnika. Jaz bi to storil, vendar iPhone 7 za testiranje nimam.

Komentarji:

Ne, ne bo. HB mora ponastaviti servisna programska oprema, vse operacije na ravni uporabnika preprosto zavrnejo delovanje. To je bilo dokazano že neštetokrat, zato ne izgubljajte časa in denarja.

18.12.2016 avtor Tom Chai

In spet!!! dodati. Mislim, da boste za prenos telefona v način DFU potrebovali HB. Torej po zamenjavi HB ne deluje več, kar pomeni, da u ne morete več vstopiti v DFU. To je resno. Ne zapravljajte urnega časa kot @tomchai rečeno zgoraj.

25.12.2016 avtor Abdul Galib |

Na iPhonu 7 namesto da pridržite gumb za dom, za ponastavitev držite gumb za zmanjšanje glasnosti, zato mislite, da bi iPhone lahko dali v DFU po isti metodi, še niste poskusili, ampak samo mislite, da bo to delovalo.

26.12.2016 avtor DC LifeTech

Nisem še slišal, da bi to delovalo. Če pa ne vemo, bi morali vsaj poskusiti. To je lahko način, da nas je Apple poskušal zapreti (serviserje), da ne delamo na teh telefonih. Tako kot napaka 53

26.12.2016 avtor iMedic

Da, to žal ne bo delovalo, telefon se bo preprosto znova zagnal in znova potrebujete popolnoma enake dele zanj.

29.12.2016 avtor MARIAN IGNAR

Rep: 1

Je kdo našel zanesljivo delo ali lahko preveri, da nadomestni zasloni ne bodo delovali. Še vedno prejemam nasprotujoča si poročila. Nekateri pravijo, da gumb, ki ne deluje, le popravilo, drugi pa trdijo, da je Apple spet na grozljivosti.

Komentarji:

Zdi se, da je vse zgoraj navedeno ... če je domači gumb ali njegov upogljiv kabel pokvaren, je popolnoma posnet, le da ga je treba odnesti v trgovino Apple po zamenjavo.

Po drugi strani pa bi to lahko povzročil tudi podaljšek upogljivega kabla gumba za dom, ki teče skozi hrbtno stran LCD-ja, in / ali poškodovan upogljiv kabel kamere / zvočnika na vrhu. Torej, preden se zatečete v trgovino Apple, jih natančno preverite.

Ko sem prebral veliko predlogov, se mi je zdel zanimiv. Tiho, glej, ta rešitev je dejansko delovala !! Ta enojni vijak sem popolnoma odstranil, znova zagnal telefon in domači gumb je začel popolnoma delovati.

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To jih morda ne bo popravilo veliko, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

10.03.2018 avtor billa.4you

Rep: 1

Rešila. Pred kratkim sem imel to težavo na iPhonu 7 Plus. Zaslon sem prvič zamenjal v redu. Nato sem opazil, da senzor, ki med klicanjem izklopi zaslon, ne deluje.

Po ponovnem odprtju telefona, ko sem ga znova sestavil, sem dobil sporočilo o gumbu za dom, ki morda potrebuje storitev. Tudi telefon je bil izjemno počasen. Sprednja kamera ni delovala, niti senzor. Številne aplikacije so prenehale delovati.

Z mikroskopom za popravilo elektronov lahko opazim težavo z matično ploščo. Zamenjal sem majhne žetone in vse je delovalo dobro. Dobil sem nekaj ur preglavic in zajčjih lukenj.

Ta težava je večinoma posledica okvarjenega zaslona, ​​včasih pa je lahko tudi matična plošča.

Sem lastnik in vodja majhne servisne delavnice na Švedskem.

Komentarji:

Dobro delo, Tony, na žalost večina posameznikov ali celo trgovin nima potrebne opreme za mikro popravila na plošči.

Vzrok bi lahko bil tudi podaljšek upogljivega kabla gumba za dom, ki teče skozi hrbtno stran LCD-ja, in / ali poškodovan upogljiv kabel kamere / zvočnika na vrhu. Torej, preden se zatečete v trgovino Apple, jih natančno preverite.

Ko sem prebral veliko predlogov, se mi je zdel zanimiv. Tiho, glej, ta rešitev je dejansko delovala !! Ta enojni vijak sem popolnoma odstranil, znova zagnal telefon in domači gumb je začel popolnoma delovati.

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To jih morda ne bo popravilo veliko, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

10.03.2018 avtor billa.4you

Rep: 1

Gre za nekaj drugega, dogajajo se druge stvari. Nenehno imamo težave, da smo morali prenehati popravljati iPhone 7 v naši trgovini. Danes sem se igral s svojo osebo iPhone 7. Telefon sem odprl za 140 stopinj in ne da bi naredil kaj drugega, sem ga postavil nazaj in gumb home se ni več odzival. Bere mi prstni odtis, a nobenega klika.

Komentarji:

Popravil sem veliko iPhonov 7 in 7 plus in nisem imel nobenih težav.

Če se gumb za dom po odprtju ni več odzival, ste poškodovali kabel na desni strani telefona.

Ali pa uporabljate preveč toplote, na čipu gumba za dom se nahaja majhen čip, če je ta poškodovan, bo Touch ID še vedno deloval, običajna funkcija gumba za dom pa ne, to bo treba zamenjati in ponovno namestiti ali pa bo morda celo preoblikovanje delovalo.

To je nekaj, kar počnete.

29.7.2017 avtor Ged

Mislim, da sem danes naredil 2 7 plus in si vzel čas. Izšel je zelo dober.

Mislim, da moram biti zelo previden

29.7.2017 avtor ABDULLAH FARRUKH

Njegova programska oprema Apple. Ali so bili vsi predlogi, vrhunski zaslon, cikel napajanja, obnovitev, ponovno uporabljen tovarniški trakasti kabel, drugi zasloni itd. Brez veselja. Dovoljeno je, da se posodobi s 10.3.2 na 10.3.3 in voila! Vse deluje.

Priporočilo: Ne dovolite, da se telefon napaja s katero koli odklopljeno strojno opremo, in ohranite originalni gumb Domov. Strojna oprema je bila v redu. Zdi se, da je telefon zaznal, da se je odprl in / ali zamenjal strojno opremo ter šel v snit. Brez dvoma bo Apple trdil, da gre za varnostno vprašanje, verjetno za varnost popravila $$$$.

08.01.2017 avtor Tom H

Enako sem se razočaral s petimi iPhone 7 zapored, medtem ko sem uporabljal drage OEM zaslone v vrednosti 50 USD.

Po številnih raziskavah sem naletel na predlog, ki se mi je zdel zanimiv. Tiho, glej, ta rešitev je dejansko delovala !! Ta enojni vijak sem popolnoma odstranil, znova zagnal telefon in domači gumb je začel popolnoma delovati.

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To jih morda ne bo popravilo veliko, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

14.03.2018 avtor billa.4you

Rep: 85

Moja izkušnja s tem je dvojna ... bodisi prekinete HB ali pa je zaslon fleksibilen. Od na stotine opravljenih to so edina dva vprašanja, ki sem jih videl. Mislil sem, da sem na enem zadnjih popravil imel pokvarjen HB, preizkusil 5 različnih zaslonov in odnehal. Izkazalo se je, da sem imel slabo serijo zaslonov drugih proizvajalcev, ki so imeli okvarjen flex (resna slaba sreča!).

Bodite previdni pri odstranjevanju HB (nežno dvignite malo v desno, a iz spreja iso in igralne karte in prihaja lepo, bodite nežni okrog čipa u10 ic (velikega ic sredi HB), ga je mogoče zamenjati, vendar potrebujete spretnost!

Pridobite kakovostne zaslone. Vem, da ljudje radi maksimirajo dobiček tako, da pocenijo zaslone, vendar se ip7 ne splača takšen, kot je, na koncu le še bolj premikate HB in to povzroča dodaten stres na že tako šibkem kablu. Od zdaj naprej prenavljamo originalne LCD-je in imamo odlične rezultate, približno 95% vseh zaslonov deluje popolnoma.

Nisem videl nobenih težav z SW ali samo tako, da sem jih odprl, IMO so le miti za slaba popravila.

Komentarji:

+1. Če iPhone po zamenjavi zaslona ne deluje pravilno, je gumb za domov poškodovan zaradi napetosti na kablu med odstranjevanjem. ALI imate slab zaslon na zaslonu. Med servisiranjem izklopite tudi iPhone!

15.10.2017 avtor Richard Rosenberger

Rep: 1

Počil mi je zaslon i7. Odprl sem zaslon in ugotovil, da se je veliko bolj potrudil kot drugi iphonei. Zaslon sem spustil nazaj. Zdaj gumb za dom se ne bo inicializiral.

Kakšen predlog?

Rep: 1

Težava je v tem, da gumb i7 after home home ne more delovati, vsaj zame sem poskusil nekaj, vendar brez uspeha.

Komentarji:

Težava je v tem, da domači gumbi za i7 ne morejo delovati, vsaj zame sem jih preizkusil nekaj in nič.

24.08.2017 avtor Omar

Rep .: 23

zamenjam zaslon, gumb za domači zaslon deluje, vendar Touch ID, ki skenira, ne deluje vse, ¿kakšen namig?

Rep: 1

Živjo, spremenil sem popolno obnovo ip6 za novo hrbtno ohišje, vsi trakovi so se zamenjali z originalnega zaslona Apple pod kovinsko ploščo in prvotni gumb za dom je bil premaknjen .HB deluje, vendar ne prepozna optičnega bralnika prstov. majhna kvadratna ploščica pod konektorjem, ki ga HB konektor poveže z zaslonom, je pod trakom zaslona. je to res? Posodobil sem iOS, vendar ne prevladujem. Ne moti me, če sem iskren, ker še vedno lahko vnesem 4-mestno kodo za dostop do telefona. Im razmišljam o isti nadgradnji na modri ali rdeči hrbet za svoj ip7, vendar po branje vseh objav Sem utrujen od nenamernega odpiranja ip7 zdaj samo v primeru, da HB v celoti preneha delovati. to je samo zato, ker je moj telefon drugačen, ne zaradi škode. kakršne koli informacije o tej nadgradnji, tako da imam enkrat operiran HB in na kaj paziti.

Posodobitev (01.05.2018)

.

Rep .: 23

Samo posodobite ali obnovite iOS.

Zakaj moj polnilnik to vedno govori

Pomaga mi.

Rep: 1

REŠITEV ZA DOMSKI GUMB !!

Imel sem enako težavo z gumbom za dom kot mnogi izmed vas, s petimi iPhone 7 zapored, medtem ko uporabljate drage ekrane za 50 USD.

Po številnih raziskavah sem naletel na predlog, ki se mi je zdel zanimiv. Tiho, glej, ta rešitev je dejansko delovala !! Preprosto sem odvijal vijak na zadnji strani gumba za domov, ki ga drži na kovinskem nosilcu, znova zagnal telefon in gumb za dom je začel popolnoma delovati.

Vsi krediti so namenjeni:

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To jih morda ne bo popravilo veliko, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

Kar je povsem smiselno, saj lahko rahlo upogibanje senzorja na dotik povzroči njegovo okvaro in ustvari vse strašne težave z dotikom. Zdaj lahko obstajajo tudi drugi vzroki, na primer poceni / nizkokakovostni nadomestni zaslon (ne bodite poceni! Halo), zlomljen trak ali poškodovana programska oprema, ki jo je vse mogoče rešiti dokaj enostavno, toda sprostitev vijaka gumba za dom mora biti najprej poskusil. :)

Komentarji:

Brez problema in verjemite mi, tudi pri tej tehnologiji od leta 1999 me je to vprašanje precej dolgo stiskalo. Zdi se, da lahko to povzroči zlomljen trak (zgornji in spodnji senzor) ali preprosto previsoki vijak senzorja na dotik, ki ovira njegovo normalno delovanje. In razlog, zakaj se dotik sinhronizira skupaj z glavno ploščo, je zunaj mene, mislim, da je preprosto neumen in monopolističen. Ni tako, da bi nekdo spajkal žice, da bi vam ukradel prstni odtis. lol

31.03.2018 avtor billa.4you

Rep: 13

Imel sem težavo z zlomljenim iphone 7 in sem kupil s poškodovanim zaslonom. Telefon je brezhibno deloval z razpokanim zaslonom, vključno z gumbom za dom in idom na dotik, vendar, ko sem zamenjal zaslon za kopiranje, gumb za dom in ID na dotik ne bi deloval, zato sem dele postavil nazaj na stari izvirni zaslon in oba sta delovala . Nato sem kupil originalni prenovljeni LCD v trgovini z drugimi deli in oba gumba za dom in ID na dotik sta delovala.

To je povezano s strojno opremo .. za iphone 7 / 7plus priporočam uporabo višjega LCD-ja namesto poceni kopije. Tudi do te težave lahko pride, če ste bili preveč grobi s samim gumbom za dom, zato ga pred sestavljanjem iz prvotnega lcd-ja ne pozabite ogreti.

Komentarji:

Imel sem isto težavo z gumbom za dom kot mnogi od vas, s petimi iPhone 7 zapored, medtem ko uporabljate drage ekrane za 50 USD, vendar to ni bil pravi vzrok.

Po številnih raziskavah sem naletel na predlog, ki se mi je zdel zanimiv. Tiho, glej, ta rešitev je dejansko delovala !! Preprosto sem odvijal vijak na zadnji strani gumba za domov, ki ga drži na kovinskem nosilcu, znova zagnal telefon in gumb za dom je začel popolnoma delovati.

Vsi krediti so namenjeni:

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To morda ne bo odpravilo vseh, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

Kar je povsem smiselno, saj lahko rahlo upogibanje senzorja na dotik povzroči njegovo okvaro in ustvari vse strašne težave z dotikom.

Zdaj lahko obstajajo tudi drugi vzroki, na primer poceni / nizkokakovostni nadomestni zaslon, zlomljen trak ali poškodovana programska oprema, ki jih je vse mogoče rešiti dokaj enostavno, toda najprej je treba poskusiti odvijanje vijaka gumba za dom. :)

31.03.2018 avtor billa.4you

Rep: 1

*** KONČNO REŠITEV ZA POPRAVITEV VPRAŠANJA SENZORJA DOTIKA !! ***

Fantje, imel sem enako frustracijo s petimi različnimi iPhoni 7, medtem ko sem uporabljal drage OEM ekrane v višini 50 USD, zato težava ni vedno tista, ki povzroča zaslon.

Po branju vseh teh sporočil lahko poskusite nekaj zanimivih. Tiho, glej, druga rešitev je dejansko delovala !! Ta enojni vijak sem popolnoma odstranil, znova zagnal telefon in domači gumb je začel popolnoma delovati.

27.6.2017 avtor sam

Poskusite zamenjati zgornji fleksibilni kabel kamere / zvočnika / senzorja bližine z novim in vse bi moralo spet delovati v redu. To se zdi okvarjeno, če povzroči, da telefon deluje, ko je povezan. To lahko nadomestite z novim in bi morali vse popraviti.

31.5.2017 by screensaviors

Odvijal sem vijak za sredino gumba za dom (držal ga je na kovinskem nosilcu) in zdaj čarobno deluje. To jih morda ne bo popravilo veliko, vendar mi je uspelo. Ravno sem privijal ta vijak, a verjetno je bil preveč oprijet.

Kar je povsem smiselno, saj lahko rahlo upogibanje senzorja na dotik povzroči njegovo okvaro in ustvari vse strašne težave z dotikom.

Priklopljen mora biti tudi zgornji upogibni kabel kamere / zvočnika, sicer bo domači gumb nepravilno deloval.

Za zaključek uporabite samo visokokakovostne zaslone (ne bodite poceni! Halo) in ne privijte pretiranega vijaka na zadnji strani senzorja na dotik. Kar je povsem smiselno, saj lahko rahlo upogibanje senzorja na dotik povzroči njegovo okvaro in ustvari vse strašne težave z dotikom.

Komentarji:

@Nwarpakir

18.04.2018 avtor billa.4you

@Baladeva Ratna

05.02.2018 avtor billa.4you

Da, vedno kupujte najbolj kakovostne dele ...

21.5.2018 avtor Flica Hussey

Opomba: Če imate servis, ne bojte se vprašati poštene cene namesto ugodne kletne cene za svoje dele in storitve. Z dobrim visokokakovostnim zaslonom lahko samozavestno ponudite enoletno garancijo, medtem ko drugi moški po ulici ne bo mogel s svojimi poceni zasranimi zasloni ali pa se bo v hipu pokvaril. Večina strank se spomni, kdaj imajo dobre dele in storitve)

14.08.2018 avtor billa.4you

@ Alex Sander

No, Alex, veliko 'poceni' odplačanih trgovin uporablja dele za smeti in se ne zavedajo, da jih bo to dolgoročno stalo, potem pa kupujejo kakovostne. Tudi če ga dobavitelj zamenja, bosta čas in trud, da ga zapakirate, napišete, pošljete, mu sledite, počakate, stala več.

Vsak dan pride stranka v mojo trgovino popolnoma zgrožena zaradi popravila v nakupovalnem središču, ki dela to sranje. Predvidevam slabo zanje, dobro zame. )

31.08.2018 avtor billa.4you

Rep: 1

Torej, kupujem iphone 7 z zlomljenim zaslonom in gumbom za dom, katera orodja in dele moram kupiti? Ali mi lahko kdo morda pomaga?

Komentarji:

To je vprašanje, kot je: 'Pravkar sem kupil avto, v katerem je prišlo do nesreče, katere dele in orodja moram popraviti?' Zagotovo ne bi niti pomislil na popravilo ponesrečenega avtomobila, zato je verjetno bolje, da ga odnesete v lokalno profesionalno telefonsko trgovino. Včasih je izziv celo za profesionalce, ki to počnejo že leta, kaj šele za nekoga, ki vpraša, kateri deli in orodje bi bili potrebni. Res ne stane toliko (manj kot sto) in vam bo prihranilo tono glavobola. Samo predlog, naredite, kar želite.

10.9.2018 avtor billa.4you

Rep: 1

Mislim, da je to nova rešitev za gumb za dom Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Rep: 1

moj i telefon 7 plus domov tipko ne dela po zaslon zamenjava kako rešiti te težave

Rep .: 325

Ali upogibni gumb za začetni gumb na novem zaslonu ne deluje - ali pa je poškodovan kabel na gumbu. Če gre za upogibanje zaslona - uporabite drug zaslon, če gre za raztrganost gumba za začetni gumb, je težava. Samo Apple lahko zamenja gumbe za dom za iPhone 7/8. Vendar pa je v zadnjem času 'izumljena' rešitev, ki gre okoli jabolk. Lahko kupite nov chargeflex, kjer je z njim nov gumb za dom, ki bo obšel preverjanje strojne opreme ob zagonu in vas prisilil k uporabi telefona. Vendar brez id na dotik in v nekaterih primerih vrata za strelo ne bodo delovala tudi s slušalkami .. :)

Rep: 1

Torej, posodobitev ... moja hči je spustila svoj iPhone 7Plus in zaslon se je razbil. Zamenjal sem ga s kompletom za zamenjavo zaslona, ​​pri enem pa sem zamenjal vse, kar je delovalo, razen gumba za domov. Niti funkcionalnost niti skeniranje prstnih odtisov ni delovalo. Ločil sem ga in večkrat neuspešno preverjal povezave. Približno tri tedne kasneje ga je spet spustila in pretepla, moje zaupanje pa je zdrobilo. Odnesel sem ga v popravilo v trgovski center in zamenjali so zaslon in zdaj vse deluje? Nisem torej prepričan, kaj je popravilo ali zakaj prej ni delovalo.

Komentarji:

iskreno je bil to najverjetneje zaslon, ki ste ga uporabili. delam v servisu in gremo približno sto na teden. naključno bomo imeli povsem nove zaslone, ki bodisi ne bodo prepoznali gumba za dom ali pa bo naprava povzročila zagonsko zanko. potrjujemo s testiranjem istega zaslona na drugih napravah. zaslon zamenjajte z drugim in deluje dobro. naša teorija je, da gre za kabel, ki vodi od priključka gumba za dom do logične plošče. morda kink ali samo slab trak. tako ali drugače se pogosto zgodi pri več proizvajalcih zaslona. iščem vračilo kupnine na tistem zaslonu, ki ste ga prvotno poskusili, če bi bil to jaz.

04.02.2019 avtor Chris k

Rep: 1

Pozdravljeni, tudi jaz preživljam to bolečino v **. Pred nekaj dnevi sem zamenjal zlomljen zaslon z ne tako dobrim novim in ga preizkusil (na žalost brez takojšnje namestitve gumba za domov), da vidim, ali deluje. Ko sem videl, da deluje, sem na nov zaslon namestil gumb za dom in poskušal biti čim bolj nežen, telefon pa mi je poslal sporočilo o napaki na dotik. Tako sem gumb Home vrnil nazaj v pokvarjen zaslon, vendar sem ugotovil čudno vedenje: zaslon na dotik se ni odzival (in gumb Home ni več deloval). Po nekaj poskusih sem opazil, da če je priključek zaslona na desni priključen, zaslon na dotik ne reagira s povezavo gumba za domov ali brez nje. Če je priključen le levi konektor zaslona, ​​zaslon na dotik deluje, ne pa gumba za dom. Na novem zaslonu zaslon na dotik namesto tega deluje z vsemi povezanima spojnikoma, vendar gumb za dom ne deluje. Je že kdo od vas doživel kaj takega? Hvala!

Komentarji:

Lahko se strinjam s tabo, enako se mi je zgodilo pred dvema dnevoma - (žalosten obraz)

20.5.2020 avtor Jerry Mindful

Albert