Ali lahko v MacBook Pro vstavim 16 GB RAM-a v začetku leta 2011?

MacBook Pro 13 'Unibody v začetku leta 2011

Model v začetku leta 2011, procesor i5 ali 2,7 GHz i7 A1278 / 2,3 GHz.



Rep: 295



Objavljeno: 26.7.2012



Apple pravi, da lahko svoj RAM nadgradim s 4 GB na 8 GB (2x4 GB RAM-a). Ali je mogoče v moj Mac namestiti 2x8GB DDR3 SoDIMM 1333MHz kartice?



Nadaljeval sem in v svoj Macbook namestil 16 GB RAM-a. Deluje dobro, razen kadar poskušam zagnati Windows 7 Pro v bootcampu. Prikaže se zaslon za prijavo in nato ustavi. včasih pride samo do belega zaslona. Mislim, da win pro7 zmore 192 GB REM, torej v čem je težava? Je to lahko model pomnilnika? Kupil sem Crucial DDR3 16GB 1333MHz SODIMM za Mac.

Hvala!

Komentarji:



Oprostite, ker izkopavam stare objave, vendar želim nadgraditi svoj mbp na 16 GB in želim vedeti, ali bo prepoznan ves ram.

Po spletu sem iskal tisto, kar sem sposoben in lahko najdem jasen odgovor kje drugje.

Hvala

31.12.2013 avtor Tekone

Hej, fantje, imam zgodnji 15-palčni Macbook pro iz leta 2011 in sem ga nadgradil na 8 GB RAM-a (2x4 GB RAM-a). Apple na tej povezavi pravi, da '4 GB (dve 2 GB SO-DIMM) 1333 MHz DDR3 pomnilnika, dve reži SO-DIMM podpirata do 8 GB':

http://support.apple.com/kb/sp620

Ali je mogoče nadgraditi z 8 na 16Gb?

Vem, da je na to objavo odgovorjeno in sem rekel 'da, lahko nadgradimo na 16 GB', s temi besedami ni tako, ampak razumete. Hotel sem se samo prepričati.

Hvala.

Arjun

4. 4. 2014 avtor Arjun

Arjun - Za nadaljnjo uporabo objavili ste vprašanje na mestu, kjer samo Odgovori sodijo. Prosim uporabite povezavo dodaj komentar do ustreznega odgovora ali zaženite O.Q .. Vsi modeli 011 lahko poganjajo 16 GB RAM-a, ni podprta kupite Apple, vendar deluje.

4. 5. 2014 avtor originalmachead

Hej, svojemu MacBook Pro 2011 sem dodal 16 koncertov in naredil vedno večje zmogljivosti. Bil je polž, dokler se nisem spremenil čez ovna.

Prepričan sem, da lahko s SSD-jem dosežete veliko večjo hitrost, a zakaj bi porabili denar, ko pa lahko hitrost izboljšate za delček stroškov. Vsakič, ko nadgradim OS, se mi je zdelo, da se sistem upočasni. Toliko je dajalo v visok pomnilnik na ram, da je bil moj stroj skoraj neuporaben. Zdaj je hitrost tam, kjer mi je všeč, in z vsemi nimam težav. Tudi stara težava, da vsakih pet sekund išče Wi-Fi, res ni problem. Spomin sem kupil na Amazonu in bil je poceni. Na YouTubu lahko poiščete navodila, kako ga zamenjati v napravi.

Moj MacBook Pro in moj iMac imata 16 koncertov, stari iMac je I5, MacBook Pro pa I7.

Najprej preizkusite pomnilnik, ki je poceni, nato pa se odločite, ali želite SSD. Morda boste odkrili, da SSD ni potreben.

Vso srečo in srečna popravila

11.10.2015 avtor miata90redd

V svoj zgodnji MacBook Pro 2011 sem dodal tudi 16 RAM-ov in pogon SSD 500 .. 300 USD za vse .. Popolnoma nov računalnik .. Zelo enostavno je to narediti tudi sam .. tone videoposnetkov na You Tube .. toplo priporočam oboje. ..

01.09.2016 avtor Klasični športi

12 odgovorov

Izbrana rešitev

Rep: 115,8 k

Da.

Če je bil ta odgovor koristen, prosim ne pozabite vrniti znamke je sprejeto.

Komentarji:

Potrjeno, trenutno Mac: Mac book pro 15inch v začetku leta 2011

4 gb dfr3 1067 MHz 204 pin da sem v tem MacBook-u preveč nadgradil na 16 GB RAM-a. Sam si namestil ovna. Opomba za uporabnike: pred poskusom izpraznite kompaktorje s ponastavitvijo računalnika Mac in se ozemljite ter uporabite antistatično zaščito, da ne poškodujete računalnika. Prepričajte se, da je pomnilnik popolnoma nameščen. Vklopite računalnik in zaženite domačo stran ter preverite pomnilnik, da preverite po namestitvi, tako da obiščete približno ta Mac, da vidite novo nameščeno številko RAM-a.

10.12.2016 avtor Janez

Ja tudi jaz .. je bil uspešno nameščen.

17.01.2017 avtor Mohammad Farooqi

Imam Mac Book Pro (15-palčni, konec leta 2011) in na matično ploščo sem namestil 2 8 GB (1600 MHz DDR3). Nisem imel napak, nobenih težav in tečem

(2) 2TB v sistemu za skupno 4TB (1 na običajnem mestu za HD, CD-ROM pa sem odstranil in ga zamenjal s priključnim ležiščem za 2. SSD). Nisem imel težav.

zavihek samsung galaxy a se ne polni

16.11.2019 avtor dov

Rep: 7,4 k

Bo delovalo?

Da.

Ali je popolna izguba, če imate še vedno trdi disk?

APSOLUTNO!

Pridobite SSD, nato RAM. Raje bi imel SSD in 2 GB RAM-a kot trdi disk in 20 GB RAM-a. Dokler računalnik še vedno uporablja trdi disk, je po mojem mnenju pokvarjen in žalostno neuporaben.

Komentarji:

Ne razumem vašega komentarja. Moj trdi disk MacBook Pro 2011 je vgrajen. Kako ne bi uporabil trdega diska?

13.05.2016 avtor euchreyou

Mislim, da je sklic na to, da če še vedno uporabljate trdi disk (trdi disk) tipa 'plošča', potem je to brez vrednosti .. Ampak mislim, da je to srana razlaga. Trdi disk SSD bo deloval veliko hitreje kot trdi disk s ploščo. Med matematiko si predstavljajte kalkulator kot svinčnik. Kalkulator je veliko hitrejši, saj je ves digitalni / elektronski. Svinčnik, tako kot standardni trdi disk s ploščo, je precej počasnejši (za primerjavo) s kalkulatorjem, saj je naprava z 'mehanskim branjem'.

30.06.2016 avtor Rick Wall

HDD ni neuporaben, je pa res, da je SSD enostavno najučinkovitejša nadgradnja za kateri koli računalnik, ki ga še nima. V računalniku Macbook lahko še vedno hranite trdi disk za počasnejše shranjevanje, če žrtvujete optični pogon. Šel sem z optičnim pogonom + SSD, vendar mi nenehno zmanjkuje prostora na disku, delno zato, ker upam, da bo preveč zamenjal, da se OS X očisti. Upam, da bo to rešil dodatni RAM, ki bo to vprašanje postavil v poln krog.

10.03.2016 avtor Martijn Vos

Rep: 73

V začetku leta 2011 imam macbook pro 15 '2,0 GHz in sem namestil 2 8 GB modula Corsair, ki prepoznava in deluje.

Toda sploh nisem opazil nobenega izboljšanja zmogljivosti :-(

Mislim, da če nadgradite na 8 GB, boste naredili trik ..

V nekaj strojih preprosto ne bo uporabil vsega. Ne vem, mogoče se je in nisem opazil.

Komentarji:

Če v računalnik vstavite 16 GB RAM-a, ni tako, kot da v avtomobil spustiš Hemi z močjo 600 KM ... Je bolj kot dodajanje vlečnega paketa v avto, tovornjak ali terenec ... če že vlečete velik tovor, paket za vleko (npr. več RAM-a) pomaga pri učinkovitejšem opravljanju dela. Je to smiselno? Če ne bi uporabljali procesorsko intenzivne aplikacije ( Aplikacije, ki se uporabljajo v aplikacijah za ustvarjanje vsebin, kot so PhotoShop, Illustrator, Final Cut Pro ) pred stikalom, potem ne, po ne boste opazili spremembe. RAM določa, koliko aplikacij in koliko podatkov lahko Mac spremlja, ne da bi mu bilo treba brati ali zapisovati na pomnilniški medij (dostop do VMEM, ki upočasni postopek). Hitrost brskanja po e-pošti ali spletu… ali predvajanja glasbe se po Maxing RAM-u ne bo opazno spremenil. Naprava že izvaja te aplikacije tako hitro, kot jih človek zazna, in aplikacija to dovoljuje .. te uporabe preprosto nimajo koristi od 16 GB RAM-a.

03.10.2014 avtor originalmachead

'Če niste uporabljali procesorsko intenzivnih aplikacij' iz originalmachead

Prepričan sem, da je mislil na intenziven RAM, ne na procesor. Čeprav so lahko eno in isto, niso nujno. Odpiranje ogromne slike v Photoshopu je lahko intenzivno v RAM-u, zagon kompleksnega filtra pa je lahko zelo intenziven. Morda bi bilo koristno, če bi imeli več RAM-a, vendar to ne bo pospešilo procesorsko intenzivnih nalog.

03.02.2016 avtor makcentričen

To je torej originalmachead. Imam tudi MacBook Pro 2011 in od El Capitana je vedno počasnejši. Običajno ne uporabljam aplikacij, kot sta Photoshop ali InDesign ... samo Apple Mail, Google Chrome in Pages. Torej pravite, če povečam RAM, ali to ne bo pomagalo vedno počasnejši hitrosti računalnika?

13.05.2016 avtor euchreyou

@euchreyou - najprej bi se osredotočil na čiščenje HD. Upočasnitev vašega sistema pomeni, da se pogon polni in so datoteke razdrobljene. Zaženite Disk Utility iz zunanjega zagonskega pogona in nato zaženite Disk Doctor ali kakšen drug čistilec predpomnilnika in dnevnikov. Nato očistite čim več smeti. Če želite imeti vsaj 1/4 pogona brezplačno, manjši pogon potrebuje več (1/3). Ko imate prost prostor, zaženite dobro aplikacijo za defragmentiranje, kot je: Pogon Genus . Ko bo vaš pogon spet oblikovan, boste opazili velik napredek!

14.05.2016 avtor In

Kar zadeva naslednji korak, bi povečal vaš RAM glede na dejstvo, da urejate slike. Najverjetneje so težave z diski nastale zaradi dejstva, da ste z uporabo ustvarili veliko frag'ed datotek, saj ni imelo dovolj RAM-a, da je slika v njem. Preučil bi tudi zamenjavo HD-ja z velikim SSD-jem (1 ali 2 TB), če si ga lahko privoščite. ali pomislite na SSHD. Ne bi skočil na dvojni pogon, če ga ne podpira vaš sistem (v nekaterih modelih je težava)

14.05.2016 avtor In

Rep: 61

Da, mogoče je. Samo previdno pri znamkah. Vse blagovne znamke ne bodo delovale popolnoma. Nekateri poceni so delali popolnoma, nekateri pa sploh niso delali.

Komentarji:

Živjo MIlan. Ali lahko poveste blagovne znamke, ki so delovale, in znamke, ki niso delovale? Hvala

11.10.2015 avtor stik

@contact Obstaja veliko kompletov za to nadgradnjo, ki jih lahko najdete na ebay-ju, morda so dražji, vendar je veliko bolj verjetno, da bodo delovali

16.10.2020 avtor CNG mojster

Rep: 25

moj MBP2011 deluje zelo dobro po namestitvi 16 GB RAM-ov in Samsung SSD 850 EVO 500 GB. Zaslon odpre stran približno 14 sekund. Vredno nadgradnje in vaš MBP se počuti kot novejši računalnik.

Rep .: 35

Za vse, ki jih želite nadgraditi na 16 GB RAM-a ... NE!

Zakaj pa ne, ker ga naprava ne bo sprejela, ker bo, in če imate dobro blagovno znamko, bo delovala dobro in jo prepoznala, čeprav je Apple jasno izjavil, da je največ 8 Gb.

Vendar večina ljudi verjame, da je počasen računalnik posledica pomnilnika, kar je pomemben dejavnik, vendar nadgradnja na 16 gigov samo zapravlja vaš denar, 8 GB je dovolj, razen če nameravate zagnati 5 navideznih računalnikov naenkrat, malo verjetno.

Morda boste želeli razmisliti o drugih dejavnikih, kot je grafični pomnilnik, pri katerem lahko nadgradite, ker je v naboru čipov, in hitrost trdega pogona. Včasih je vaš grafični pomnilnik preobremenjen in se zdi, da je le 256 MB v primerjavi z 2,2 GHz MacBook Pro (MC723LL / A) v začetku leta 2011, ki ima 1 GB grafičnega pomnilnika. Potem trdo vozite, morda ga bo zasipilo toliko podatkov o glasbenih datotekah in video datotekah, da sploh ne bo mogel pravočasno najti tistega, kar iščete.

Upoštevajte te pred porabo zapravljenega denarja za nadgradnjo spomina. Resnično ne boste videli velike razlike pri 16 GB pomnilnika RAM.

Komentarji:

Brian, strinjam se z delom vaše izjave '8 GB je dovolj za večino ljudi'. Izjemam vašo pripombo o Appleu, kjer je jasno navedeno, da je 8 GB omejitev. Appleova omejitev temelji na prvem dnevu zgodovine modelov in ne na tem, kateri pomnilniški moduli so izšli pozneje. Res je, da se Apple ni vrnil k preizkušanju novejših pomnilniških modulov, ki jih imajo drugi. Poleg tega imajo nekateri sistemi (Core2 Duo) omejitev zaradi CPU in logike krmilnika pomnilnika, ki se uporabljata v njih. Sistemi, ki lahko naslovijo več pomnilnika (i3 / i5 / i7) in najnovejši OS-X, ga lahko izkoristijo. Zadnji del tukaj je aplikacija: vse aplikacije ne morejo uporabljati celotnega pomnilnika (niti ga ne potrebujejo). Zagon različnih aplikacij lahko vsaki zagnani aplikaciji omogoči ves potrebni pomnilnik. Eno aplikacijo, ki bi lahko dostopala do vse te večje količine RAM-a, bi moral preveriti ponudnik aplikacije. Kot primer lahko CadCam izkoristi ta dodani RAM.

13.05.2014 avtor In

VM tukaj samo zmede težavo, saj bi bilo treba upoštevati omejitev pomnilnika OS VM in nenazadnje število VM in zakaj uporabljate VM. Večina ljudi, ki uporabljajo VM, mora zagnati Windows ali UNIX / Linux, da dobi dostop do določene aplikacije, nato pa se uporablja enaka zgodba, kolikšna je meja OS in aplikacije na to VM. Nato zmogljivost CPU-ja, pomnilnika (HD / SSD) in / ali omrežja postane omejitev zmogljivosti. GPU odraža samo sistemsko sposobnost obdelave. Torej bo zasut sistem naletel na težave, neodvisne od količine RAM-a, ki ga ima. Ljudje ne upoštevajo vseh kosov in ravnovesja vsakega elementa, ki tvori računalnik. Kar je tukaj bistvo in tudi glede tega se strinjam z vami.

13.05.2014 avtor In

Ta odgovor sem glasoval proti, ker je nepravilen.

29.04.2015 avtor majer

Močno priporočam, da HD zamenjate s SSD. Videli boste veliko izboljšav v času zagona in splošni učinkovitosti.

11.10.2015 avtor hgontijo

Ali boste videli vpliv nadgradnje pomnilnika, je popolnoma odvisno od vaše uporabe. Ne uporabljam nobenih VM-jev, vendar uporabljam 7,9 GB in moj Mac ustvari preveč datotek za zamenjavo. Mislim, da bi mi več spomina prineslo veliko dobrega. RAM je poceni.

10.03.2016 avtor Martijn Vos

Rep .: 561

Ja lahko. Prav tako lahko vedno preverite na spletni strani Kingstona. Navede, koliko je največ pomnilnika glede na izbiro stroja.

http: //www.kingston.com/us/memory/search ...

Rep: 19

16 gigov RAM-a je dobro samo za 64-bitne sisteme, na 32Bit-u se porabi približno 8 giga ram-a, preden računalnik zdrsne.

Komentarji:

Mogoče bi vas šokiralo, če bi slišali, da OS X 10.8 in novejši ter vsa strojna oprema, ki lahko poganja 10.8 in novejše, je 64 bit. Kolikor mi je znano, so to edini stroji, ki bodo obravnavali več kot 8 GB RAM-a ne bo run 10.8 so zadnji stolpi G5 in stolpi Mac Pro prve generacije.

01.09.2016 avtor orel

32-bitni računalnik ne more nasloviti niti več kot 4 GB. Tudi 8 GB je v tem primeru zapravljanje.

10.03.2016 avtor Martijn Vos

Je to res? Nisem imel pojma. Hvala. 8 GB je polovica cene 16-ih. Mislil je, da je 16 moderna osnova. Tudi 8 na novejšem MBP se mi zdi šibko

27.3.2019 avtor Shawn

Pravkar sem dodal 16 koncertov na svoj zgodnji MacBook Pro 2011 in ko je bil iz polža na dirkalni stroj. Izboljšal je tudi internet. Če nadgradite, si oglejte monitor aktivnosti in dejansko uporablja več kot 10 koncertov za delovanje.

Uporabil sem consair Mac pomnilnik.

Moja naprava se je upočasnila z vsako nadgradnjo operacijskega sistema in mislim, da je to metoda Apple, ki sporoča, da potrebujete novo napravo. Za zajem slik iz fotoaparata Raw files uporabljam kabel za prenosno povezavo in zdaj deluje odlično.

6. 6. 2015 avtor miata90redd

Če bi imeli sistem 4 GB, bi se lahko ustavili pri 8 GB in videli enak rezultat. Večja zmaga tukaj je čiščenje pogona zbrane smeti. Dobro orodje je Disk Doctor lahko prenesete iz App Store. Naslednja stvar je, da Drive Utility zaženete z drugega zagonskega pogona in popravite in popravite dovoljenja. Zadnja stvar je, da defragmentirate HD, saj se sčasoma datoteke razdrobijo. Če se lahko premikate, dobite SSHD ali SSD, ki bo nadomestil vaš počasnejši HD. V kombinaciji z 8 GB RAM-a boste imeli krik!

6. 6. 2015 avtor In

Rep: 1

Prav tako sem prejšnji teden nadgradil svoj Macbook pro v začetku leta 2011 s 4 na 16 in vse kar lahko rečem je WOW.

Komentarji:

Je zdaj januar 2018, je še vedno vau ali ste imeli kakšne težave? In ali uporabljate ssd ali originalni hd? In kateri operacijski sistem uporabljate? Imam macbook pro 2011, ki deluje z različico 10.6,8, in sem razmišljal o posodobitvi operacijskega sistema, vendar sem bral te, da bi moral narediti tudi spomin. Spomin katere blagovne znamke ste uporabili? Prepričajte se tudi, da bo cs3 deloval v novem operacijskem sistemu.

16.01.2018 avtor vodnjak

Dve leti kasneje sem kupil konec leta 2011 MBP. Bilo je super, odšel sem na 16 giga ram in moja sreča se je podvojila, nato sem vstavil Intel SSD za Mac (serija 535) in moja sreča se je spet podvojila. Leta 2011 sem imel ASUS VX7, ki je imel 16 giga ram in isti i7 kot ta MBP, Apple brcne ASUS VX7 rit. Zdaj imam 30 sekund zagona v dvojnem zagonskem oknu 10, včasih tudi manj in ima veliko programov. Kako ste lahko tako zadovoljni z 9 let starim računalnikom? Vse skupaj z novim ram in novim ssd ne 2ih, stalo me je približno 750 USD (450 USD na eBayu. Ni novega računalnika z operacijskim sistemom Windows, za katerega bi zamenjal tega 9-letnega MBP, noben od njih ni mogel izpolniti mojih pričakovanj po V računalniških trgovinah se ukvarjam s hitrostjo, ne samo z modnimi zapisanimi specifikacijami. Oh, Catalina teče z lahkoto in popolnoma deluje. Catalina se zažene hitreje kot okno s 30 sekundami, je to čudak?

28.06.2020 avtor Ric Glass

Rep: 25

izjava v eni vrstici ... v MBP 13, začetek 11, skupni video pomnilnik se bo preprosto povečal. Ko sem imel 4 GB RAM-a, sem imel 3xxMB video RAM-a .. Zdaj imam 512 MB RAM-a z 10 GB RAM-a. grafična dela tečejo tako gladko. (Adobe suite) posebej ...

kdor govori, da se ne bo nič spremenilo, je nad tehničnim.

Komentarji:

10 GB RAM-a ... Seveda približno

16.10.2020 avtor CNG mojster

Rep: 1

na 8, 1 v začetku leta 2011 MBP vstavil 16 GB v eno režo ram-a. Ram je preizkušen na memtest86 in MBP sredi leta 2012 deluje povsem v redu. Posodobil sem visoko sierro, ponastavil otroški voziček in smc še vedno nimam sreče, da bi ga mac videl. morda ram hitrosti prepočasi. KAKO pa sem nekoč videl, da je mac rekel 16 GB ram-a. tako da imam morda napačna vrata. toda pri zagonu mojega prvotnega Ram 2x4GB je videl oba popolnoma v redu. Tako sem resnično izgubljen

Komentarji:

moj telefon se ne bo vklopil in je popolnoma napolnjen

Pravkar sem dal v svoj 16-palčni 13-palčni macbook pro 13 inch v začetku leta 2011 in 'about mac' prikazuje samo 8 GB z eno odprto režo. Sem tudi na visoki sieri. Zanima me tudi, ali ga moj računalnik preprosto ne prepozna ??

01.12.2020 avtor žakard

Verjetno imate slabo vtičnico ali niste popolnoma namestili SO-DIMM-a

25.10.2020 avtor In

Rep: 1

Objavljeno: 15.3.2020

Intel core i7 2860QM, ki se uporablja v 15 ”in 17” MBP, podpira do 32 GB RAM-a. Zanimivo vprašanje je, kako se bodo ti MBP odzvali na en sam 16 GB DDR3 RAM 1600, 1333 in 1066 MHZ 204 nožic? Seveda ob predpostavki, da se bo RAM-ovček fizično vklopil v MBP-jevo režo za RAM.

kmalu poskusil z mojim 17-palčnim 2011-MB.

Komentarji:

Ne bo se zgodilo! Samo zato, ker ima CPU arhitektura to zmožnost, to še ne pomeni, da je Apple omogočil vse naslovne vrstice ali nastavil pomnilnik, da bi to lahko storili. Preizkušeno je bilo, preden 32 GB ni izvedljivo.

25.10.2020 avtor In

Alex